روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



... هر سال که میگذره ، بیست و دوم آذر ، تلخ تر و تلخ تر میشه ...





1. دیروز تو دادگاه ، مراتب خوشحالی خودمو از حضور قاضی مشاور زن در شعب خانواده ، خیلی آشکار و صریح به خانم قاضی گفتم و لبخند ایشون و تشکرش بیشتر شادم کرد :)

وقتی که موکلم گریه میکرد و دستش تو دستهای من میلرزید و با شرم به آقای قاضی رئیس شعبه نگاه میکرد و هرچی من بهش میگفتم "عزیزم خودتو کنترل کن. آقای قاضی دوست شماست. میخواد به شما کمک کنه. راحت حرفتو بزن" ، التماس میکرد و میگفت "شما براشون تعریف کن!" و آقای قاضی هم مصر بود که عین جملات رو از زبون موکلم بشنوه و من صرفا لایحه بنویسم ، خواهش کردم که اجازه بدن موکلم بیاد کنار میز قاضی مشاور و با ایشون صحبت کنه. موکلم انگار که یه پناه ، پیدا کرده بود. رفت پیش خانم قاضی و همه سئوالاشو جواب داد... :)


2. نان روگن و نان هفت غله از شرکت سه نان خییییییلی با کیفیته. حتما امتحان کنین. نوش جونتون :)


3. دوست نازنینم "آرزو فاطمی" که اینجا درباره ش نوشتم مجددا یه رتبه جدید گرفت :***

ایشون به سمت مشاور اجتماعی میراث فرهنگی استان منصوب شد :)

دختر اکتیو و فعالیه. دوستش دارم :*

دیشب با آرزو و هشت نفر از خانمها و چهارنفر از آقایون کارگروه زنان ، رفتیم کافی شاپ که دیدار تازه کنیم :)

یک ساعتی دور هم بودیم و خوردیم و خندیدیم و حرف زدیم و بعدش رفتیم سینما ، تماشای شیار 143.

شب خوبی بود...

امروز هم میخوایم تو گروه واتساپ ، فیلمو نقد کنیم باهم :)


4. یه بنده خدایی هست که بعضی وقتا میاد تو خصوصی اینجا ، میگه تو فلان پست ، منظورت من بودم؟ فلان پست ، به من متلک گفتی؟ فلان پست ، به من طعنه زدی؟...


!!!!!!


نمیدونم چی بهت بگم! علیرغم اینکه اعتماد به نفست بالاست اما عزت نفست خییییییلی پایینه.

من برات ناراحتم. به خودت برس. با این رفتارت ضرر میکنی. از من گفتن.


5. ساعت 6:50 دقیقه صبحه و میخوام دوتا دادخواست بنویسم و بعدش برم رنگین کمان :)






1. برای هزارمین بار یقین کردم که آدمیزاد فقط و فقط باید روی لطف و محبت خدا و صدق وعده های اون حساب باز کنه... :***


2. این اشتباه بانکی منو یادتونه؟ پنج شنبه گذشته بلاخره این پول زبون بسته به آغوش حساب من بازگشت :/

بانکداری کاااااملا اسلامی :@@@


3. یه شبکه آشپزی ترکی رو تماشا میکردم. یه غذای جالب سریع ازش یاد گرفتم. البته هیچی از توضیحات شف نفهمیدم اما تصاویرش کاملا مفهوم بود که چی به چیه. خلاصه اگه کسی ، ذائقه ش مثل من باشه و نودل و ورمیشل و رشته دوست داشته باشه ، عاشق این غذا میشه :)

خییییییلی آسون و خوشمزه: یه پیاز داغ و نعنا داغ با زرچوبه و پودرسیر و فلفل درست کنین. بعد رشته آش رو تو آب جوش بپزین تا کاملا نرم بشه. بعد رشته ها رو آبکش کنین و بریزین تو ظرف مناسب. بعد کشک رو تا اندازه ای که شبیه ماست رقیق بشه با آب جوش مخلوط کنین. یه مقدار شوید هم به کشک اضافه کنین. کشک رو بریزین روی رشته ها. بعدش سس پیاز رو بریزین روی همش. اینقده خوشششگل و خوشششمزه :)))


4. به شدت ، نگران اوضاع و احوال این شهرم... نمیدونم داره کجا میره... تو یک ماه اخیر موارد حاد مشاوره داشتم که اصن روح و روانمو خورده... کاش دستم به جایی میرسید...  :"(




1.تصمیم گرفتم عروس هلندی بخرم.

قراره یه متخصصش برام بخره :)
یه جوجه شو بخره که خودمون بزرگش کنیم و حرف زدن یادش بدیم :)

مرسی از خودش و آبجیش که پیشنهاد داد :***


2. جلسه ماهیانه مجموعه آفتاب با حضور مشاوران روانشناس برگزار شد و چیزی که تو این جلسه منو به شدددددت به تعجب واداشت دیدگاه تاییدی یکی از آقایون روشنفکر نسبت به کلیپ مزخرف منتشر شده از ماندگاری (هیچ پیشوند محترمانه ای برای اسمش ندارم) در شبکه های اجتماعی بود!

اونقدر به هم ریختم که کل کل کردیم و قراره بازم بکنیم. شما رو به خدا عقاید متحجرانه تونو به نام دین به حلق ذهن ملت نریزید :@@@


3. زیتونک علاوه بر کلاسهای عمومی و تخصصی هما ، باید یکسری کلاسهای دیگه از جمله شنا و امداد و نجات و اطفاء حریق هم بره. همینطور که شبها کتاب و جزوه هاشو میخونه ، واسه منم نکات جالب شو توضیح میده. بعضی وظایف مهماندارها و سرمهماندارها رو که میگه من به جای اون استرس میگیرم :/


4. یادداشت دوم رو واسه سایت دوستم نوشتم. هنوز منتشر نشده البته. دوستایی که لینک دارن اگه مایلن چک کنن و بخونن. سعی کردم به زبون ساده غیرتخصصی ، اطلاعات مفیدی بدم :)

ضمنا درسته که سایت در حوزه زنان فعالیت میکنه اما یه سایت زنانه نیس. ورود آقایان بلامانع است :)


5. رنگین کمان این هفته هم در راستای همین بند بالا گذشت :)
(
مخاطب خاص شناختمت. به هوش زیتون شک نکن دختر:دی)

یه گروهم تو واتس اپ ساختم واسه دوستای رنگین کمونی که دور هم باشیم :***


6. و انتظارها به سر رسید و ما فرداصبح بلاخره از پشت کوه میایم بیرون و به لطف شاتل ، وای فای دار میشیم تو خونمون :)))






... إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُکْمُ الَّذِینَ لاَ یَعْقِلُونَ ...


پ.ن

1. آیه 22 سوره مبارکه انفال.

2. دواب در عربی به معنی مطلق جانوران و جنبندگان آمده! (به نقل از دهخدا)

3. الذین لایعقلون.