روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1.تصمیم گرفتم عروس هلندی بخرم.

قراره یه متخصصش برام بخره :)
یه جوجه شو بخره که خودمون بزرگش کنیم و حرف زدن یادش بدیم :)

مرسی از خودش و آبجیش که پیشنهاد داد :***


2. جلسه ماهیانه مجموعه آفتاب با حضور مشاوران روانشناس برگزار شد و چیزی که تو این جلسه منو به شدددددت به تعجب واداشت دیدگاه تاییدی یکی از آقایون روشنفکر نسبت به کلیپ مزخرف منتشر شده از ماندگاری (هیچ پیشوند محترمانه ای برای اسمش ندارم) در شبکه های اجتماعی بود!

اونقدر به هم ریختم که کل کل کردیم و قراره بازم بکنیم. شما رو به خدا عقاید متحجرانه تونو به نام دین به حلق ذهن ملت نریزید :@@@


3. زیتونک علاوه بر کلاسهای عمومی و تخصصی هما ، باید یکسری کلاسهای دیگه از جمله شنا و امداد و نجات و اطفاء حریق هم بره. همینطور که شبها کتاب و جزوه هاشو میخونه ، واسه منم نکات جالب شو توضیح میده. بعضی وظایف مهماندارها و سرمهماندارها رو که میگه من به جای اون استرس میگیرم :/


4. یادداشت دوم رو واسه سایت دوستم نوشتم. هنوز منتشر نشده البته. دوستایی که لینک دارن اگه مایلن چک کنن و بخونن. سعی کردم به زبون ساده غیرتخصصی ، اطلاعات مفیدی بدم :)

ضمنا درسته که سایت در حوزه زنان فعالیت میکنه اما یه سایت زنانه نیس. ورود آقایان بلامانع است :)


5. رنگین کمان این هفته هم در راستای همین بند بالا گذشت :)
(
مخاطب خاص شناختمت. به هوش زیتون شک نکن دختر:دی)

یه گروهم تو واتس اپ ساختم واسه دوستای رنگین کمونی که دور هم باشیم :***


6. و انتظارها به سر رسید و ما فرداصبح بلاخره از پشت کوه میایم بیرون و به لطف شاتل ، وای فای دار میشیم تو خونمون :)))



نظرات 11 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 آذر 1393 ساعت 08:26 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

سلام، خیلی خوشحالم که تو انتخاب دخترت کنارش هستی، امیدوارم از انتخابش تا آخر احساس خوبی داشته باشه تا شما هم آرامش داشته باشین.
در مورد پستت زیاد نمیتونم نظر بدم چون هنوز تازه واردم و به فعالیتهات آشنا نیستم اما اینترنتت مباااااااارک.

سلام.
مرسی عزیزم.
والا من در هیچ صورتی آرامش ندارم. همش دلواپسش هستم. حتی وقتی که میدونم داره بهش خوش میگذره

ممنووووووووون

mika شنبه 8 آذر 1393 ساعت 09:30 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام خاله زیتون
۱-عروس هلندی پیشاپیش مبارک
۲-کل کل نکن معده درد میگیری خانم به درد من مبتلا میشی
۳-خب خدا روشکر یادگیری اینا علاوه بر اینکه واسه کارش خوبه یه جور هنرم بحساب میاد
۴-دستتون درد نکنه
۵-خوبه گروه بسازید شبا برید شب نشینی تو این شبای بلند سرد
۶-شاتلتون مبارک البته اگه مخابرات قطعشون نکنه چون بهانشونه میگن خطا دارن فیبر نوری میشن نت های شرکتای خصوصی رو قطع میکنن تا بری از خودشون بخری.این بلا رو سرم آوردن که میگم
توجه نمودید من واسه اولین بار با شماره نوشتم چقد طاقت فرسا بود

سلام میکا. خوبی؟
هی اونور عمو عمو کردی گفتی یه خاله هم اینور دست و پا کنی. آره؟

1. مرسی
2. حالمو به هم ریخت اصن
3. موافقم
4.
5.
6.


هرجور راحتی بنویس خاله

ژیگول شنبه 8 آذر 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

منم ک اصلا نگفته بودم عروص هلندی:|


منظورم از پیشنهاد ، معرفی برادر دوس جون توسط ایشان جهت کمک در خرید عروس خانم بود

واه واه واه... چه لوس

mika یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 07:33 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

ممنون شما خوبید؟
چکار کنم خاله من روم نمیشه شما رو به اسم کوچیک صدا کنم تازه نمیدونی بجز عمو سیبیلو یه عمو ابی هم دارم تو وب.
خاله دلت بخواد فامیل دارم تو وب

قربانت.

آره کامنتشو دیدم

asmani یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 09:02 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
1_یه سوالی ذهنمو مشغول کرده این عروس هلندی رو واسه کی میگیری؟ دامادشم همراش هست !!؟ اصولا وقتی این پرنده بومی استرالیاست واسه رد گم کنی میگن هلندی بازار گرمی کنن گول نخورید داماد مفت ندید
2-واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
3- امیدوارم موفق باشن
4- کجا!!!!؟
5- خوش به حال گروه دارها
6- زیاد خوش حال نباشید خون به جگر میکنن از بیرون مردم رو میسوزونه از داخل خودمون رو این وای فای مون
7- بند هفت هم که نداری ولی حس کردم جاش خالیه سلامت باشه ایشالا

سلام علیرضاخان
1. نه. تنهاست. دوشیزه س
جدی بومی استرالیاست؟! پس وجه تسمیه ش چیه؟!
باشه. حواسمو جمعش میکنم
2. مررررررررررسی
3. همچنین شما
4. همونجا دیگه. همونجا که نوشتم
5.
6. تو دفتر و خونه مامانم که خوب بوده تا حالا... نمیدونم
7. صلوات

بانو دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 12:03 ق.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلااااااااااام
ی سوالی بدجور ذهن منو مشغولیده
زیتونک چی میخونه؟کجا قبولیده اند؟
هما؟؟؟هواپیمایی؟؟؟مگه دانشگاه داره؟

سلام خانم بزرگ

واااای چرا اینکارو با خودت میکنی آخه؟ چرا سئوالاتو زود نمی پرسی؟ مریض میشیاااا

ببین این دوره هفت ماهه پردردسر پرهزینه ، آکادمیک نیس. تو مرکز خصوصی آموزش هما انجام میشه. زیتونک رشته دانشگاهش کلا ربطی به این دوره نداره. هرچند شنیدم که مهمانداری جزو رشته های دانشگاهی هم هست اما مطمئن نیستم و اساسا نظر من اینه که هر تخصصی رو که بشه خارج از دانشگاه یاد گرفت بهتره تا اینکه بری دانشگاه و چندسال وقت بذاری و اون وسط کلی درس مزخرف بی ربط هم بخونی و وقتتو هدر بدی

سلام دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
موضوع اون کلیپ چیه؟

سلام.
نقطه هم بد نبودااا
موضوعش درباره نگاه دین به استقلال مالی زن هست. البته دینی که امثال این ابله معرفی میکنن

بانو دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 10:53 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلام

من ک همش 18 سالمه :دی تا آخر عمرمم همینم

بعله.تقصیر شماس ک همه چیو درست توضیح نمیدید...چرا با من اینجوری میکنیییییییییییید

خب ب سلامتی...
واقعا ک همینطوره.....

سلام.

منم همینطور. میگی نه؟ از خبیث بپرس



سلامت باشی. آره... آره...

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 08:53 ب.ظ

1عروستون مبارک باشه
یه داماد دانمارکی هم بنداز کنارش
تا یه فرانسه ای از کنارشون در بیاد

2اخجون کل کل من عاشق کل کل کردنم

حالا یه توضیحی در مورد کلیپ بدید ببینیم چی بوده

3موفق میشه

4من که ادرس ندارم
کسی هم به ما نمیده:(

5:|

6الله اکبر

در اخر این سومی باره من این کامنت را نوشتم
اعصاب هم ندارم
هی نت قطع میشد

منم چیزی نمیدونم بانو من تکذیب میکنم

1. مرسی.


2. نیستی که بشنوی که
واااا؟ مگه ندیدیش؟

3. پیشگو شدی؟
4. یادم بنداز وایبر بهت بدم
5.
6. کییییییییییف داره

آیدا (چپ دست) سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 10:33 ب.ظ

عروس هلندی خیلی نازه ..
رشته زیتونک خیلی رشته ی خوبیه .. مطمئنم عاشقشه .. امیدوارم همیشه موفق باشه .
بلی بلی حتما میخوانیم ..
واییی مبارکه یعنی الان دیگه اینترنت دار هستی ؟؟

خیییییلی

کدومش؟ دانشگاه یا هما؟ بهرحال مرسی



آآآآره
خیلی سخت بود با نت گوشی

عمو یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 08:40 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

امیدوارم زیتونک در انتخابش موفق باشه ... آدرنالینش بالاست

ممنونم
بله. بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد