روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه پانزده

در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم

گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم

در پرده سوزم همچو گل ، در سینه جوشم همچو مل

من شمع رسوا نیستم تا گریه در محفل کنم... 

 

 پ.ن 

1. دوبیت از رهی معیری. 

2. توضیح مختصری واسه اون دوستی که نوشته بود چرا مشکلمو با یه مشاور روانشناس در میون نمیذارم!!!  با عرض معذرت از اینکه نظرشو تایید نکردم...

دگرگونه چهارده

... همین که حال من خوش نیس 

همین که قلبم آشوبه 

تو خوش باشی برای من  

همین بد بودنم خوبه ... 

 

پ.ن 

1. ترانه گوگوش. 

2. مغزم کار نمیکنه. 

3. عجب... عجب...

من یه دونه کوچیک اسفندم که افتادم روی ذغالهای گداخته یه منقل آتیش  

اما چون یه دست نامرئی ، یه مخدر قوی بهم تزریق کرده ،نمیتونم بالا و پایین بپرم 

واسه همین ، دارم آروم آروم آروم جزغاله میشم... بی سروصدا...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.