روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. از روند کارگاه "ریشه سالم" خیلی راضی هستم. رضایت نه به معنی اینکه خوبه و کافیه و جای بهتر شدن نداره. معلومه که داره. ولی راضی هستم از صراحتم و جسارتم و از بازخوردهایی که دارم میگیرم :)


2. یادتونه قدیما تی تاپ میخوردیم؟ چقققد خوشمزه بود. از اون تی تاپ قدیمیا میخوام. طعم کرم وسطشو یادم نمیره. میخوااااام :"(


3. بعد از دوهفته پرهیز ، امروز ماکارونی خوردم. با ته دیگ سیب زمینی. شکمو هم خودتونید :دییییی


4. من سرما خورده بودم ولی زیتونک عزیزدلم خیلی خیلی خیلی بدحال شد. تا جایی که دور گوش و گردنش قلمبه قلمبه ورم کرد و دختر عموجان به مونونوکلئوز مشکوک شد. به یکی از همکارهای متخصص عفونیش معرفی مون کرد و ایشون هم تست تخصصی خون نوشت که انجام دادیم و جوابش چهار روز دیگه آماده میشه. هرچند الان دیگه خوب خوب شدیم ولی باید تا تشخیص قطعی مونونوکلئوز ، مراقب حالتهای زیتونک باشیم و خودشم باید مرتب حال و احوالشو به من گزارش مشروح شفاهی عملی بده :دیییی

نعمت سلامتی ، با هیییییییییییییییچ چیز قابل مقایسه نیست.


5. مالک یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های تعلیم رانندگی شهرمون ، مدتی قبل فوت کردن. مامانم گواهینامه شونو بیشتر از سی سال پیش با همین آقا گرفتن. چهارشنبه که داشتم میرفتم کارگاه ، از سرکوچه آموزشگاه رد شدم. ماشینهای آموزشگاه در اقدامی هماهنگ ، روی شیشه جلو یک روبان پاپیون مشکی پهن با یک شاخه گلایول سفید چسبونده بودن و باهمون ترتیب در سطح شهر ، مشغول تعلیم بودن. دلم گرفت... :(


6. پنج شنبه شب بسیار خوب و آرامی داشتم. انقدر خوب و آرام که هی یادم میاد و لبخند میزنم :) :***


7. تموم کردن یه رابطه خراب ، شجاعت میخواد. از دوستی شنیدم که رابطه خرابتو تموم کردی. میدونم اینجا رو در سکوت میخونی. آفرین به شجاعتت. نشون دادی که نمیذاری یه انگل بهت بچسبه و خونتو بمکه. امیدوارم به زودی یک خانم مهربان و با شعور ، وارد زندگیت بشه که جفتت باشه :)


8. بیمار خنده های توام ، بیشتر بخند / خورشید آرزوی منی ، گرمتر بتاب...



نظرات 14 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

از ته ته دلم دعا می کنم زیتونک عزیزمون خوب خوب باشه و هیچ مشکلی نداشته باشه.
بهت گفته بودم خوندن پست هات بهم به شدت انرژی می ده و حالمو خوب می کنه؟ عاشق زن هایی هستم که فعالن و به خودشون و دنیاشون اهمیت می دن.

متشکرم عزیزم.
چند دقیقه قبل از آزمایشگاه تماس گرفتن که فرداصبح برم جواب تستشو بگیرم.

آره گفته بودی انگار
منم عاشق هنر تو هستم و لذت میبرم از تجربه های خوشمزه ت
میدونی اگه خودمون به دنیامون اهمیت ندیم هیچکس این زحمتو برامون نمیکشه. باید یه ذره اوضاعشو ازاین که هست بهتر کنیم

مگهان سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 06:43 ب.ظ

دلم برای دختر زیتون گرفت :( ایشالا خوب خوب شه حالش به زودی عزیزکم ...
--
چقدر مرگ زیاد شده این اخیر و ای کاش همه بالای 75 سال از دنیا برن اقلا...گرچه 75 هم زوده :((
--
من خیلی راحت خودمو از روابط مریض میکشم بیرون خیلی :| هرچقدر هم که طرفمو دوس داشته باشم و بهش وابسته باشم...

وای مگی اومدم رمزیاتو خوندم ولی نتونستم سرفه و عطسه کنم
سر کد تایید اذیتم کرد نامرد
عکس خوشگلتو دیدم تو تهران که نصفه گرفته بودی. همچنین عکس شلوار خالدارتو

این آقایی که فوت کردن به گفته مربی آموزشگاه بالای نود سال داشتن. میدونستم مسن بودن. چندبارم دیده بودمشون. ولی فکر نمیکردم نود باشن. سرحال بودن آخه

تو عالی هستی. عااااالی. آفرین به عزت نفست

خاتون پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 12:09 ب.ظ http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلاااام.
وای مگه میشه که ماکارانی رو دید و نخورد و اونم با ته دیگش
ایشالا که حال زیتونکتونم خوب خوب شه.

به روی ماه خاتون

ندیدم که. پختم. پخخخخخختمممممم

مرسی.
و
خوش اومدی

مریم شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:10 ب.ظ

انشالا زندگیت همیشه پر باشه از حسرضایت خودت
.بنده هم عاشق تیتاپ بودم بسیار، تازه همیشه از وسط بازش میکردم فکر میکردم دوتا میشه.
من یکی همیشه تو گروه شکموها بودم، خوش اومدی به گروه.
سلامتی همیشه همیشه زیباترین داده خداوند هست، امیدوارم حال دخترکت روبراه شده باشه و خیلی کم چهره بیمار ازش ببینی.
تو این روزهابی که آدمها فراموشکارن، چه کار قشنگی کردن کربیهای آموزش شهرتون.
نوش جان لحظه های نابت.
والا چی بگم

مریم شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

انشالا زندگیت همیشه پر باشه از حسرضایت خودت
.بنده هم عاشق تیتاپ بودم بسیار، تازه همیشه از وسط بازش میکردم فکر میکردم دوتا میشه.
من یکی همیشه تو گروه شکموها بودم، خوش اومدی به گروه.
سلامتی همیشه همیشه زیباترین داده خداوند هست، امیدوارم حال دخترکت روبراه شده باشه و خیلی کم چهره بیمار ازش ببینی.
تو این روزهابی که آدمها فراموشکارن، چه کار قشنگی کردن کربیهای آموزش شهرتون.
نوش جان لحظه های نابت.
والا چی بگم

مرسی مریم جان. همچنین برای خودت
من نفر اول صف هستم تو اون گروه

زهرا فرفری یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 03:48 ب.ظ

2. من خیلییییییییییییییییی میخوردم تا همین اواخر. دلمون تنگ شد.
7. منم همچین تجربه ای داشتم... که اون اوائل تحت تاثیر حرفهای طرف عذاب وجدان عظیمی رو دوشم حس میکردم اما زمان که بیشتر گذشت فهمیدم که باید تموم میشد و چاره ای نبود و زودتر از اون هم باید تموم میشد... .جالبه که سرزنشها که تموم شد نظرات تغییر کرد و بهم گفتن عجب اراده ای داری! اینجاست که آدم میخواد و بایددد برا خودش زندگی کنه نه دیگران.

2. تا همین اواخر یعنی دقیقا تا کی؟
از اون قدیمیاش می خوام. اینا که الان هست اصصصصلا مزه نداره. از اونا میخواااااام

7. افرین زهرا. آآآآآآآآآآآآآآآآآآفرییییییییییین :آیکون جیغ دست هورا بغل ماچ:

زهرا فرفری یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 06:03 ب.ظ

2. :))

7. زیتون جان چقدددددددر انرژی بود توو جمله ای که نوشتی. چقدددر کلمات میتونن انرژی داشته باشن. کاشکی هممون بتونیم اینجوری باشیم.
ممنونم ازت. شاداب باشی همیشههههه

زهرا تو گروه سیبیلوعای مدرن هستی یا نه؟

کیهان دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:25 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

شادی هایت روز افزون

متشکرم. همچنین.

جناب
شما تا کنون در مورد معمارها کاملا درست فکر میکردید. امیدوارم همچنان یگانه باشید

زهرا فرفری سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 06:23 ب.ظ

سیبیلوهای مدرن؟ نه نیستم. چه گروهیه؟

شیطنتهای افروز بلااااااا
اخه یه زهرا هست گفتم نکنه خودتی. نیس که عمو سیبیلوئه و ما ههمون از خونه عمو رفیق شدیم ، اف اسم گروهو گذاشته سیبیلوعا

دل آرام چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 02:21 ق.ظ http://delaram.mihanblog.com

1 - خوشحالم از اینکه راضی هستی عزیزم

2- تی تاپ .... نگوووو - این روزها نه تی تاب ها مزه میه نه بیسکویت مادرها
زیتون جان اگر از اون تی تاب های قدیمی پیدا کردی برای منم از اون بیسکویت مادرهای قدیمی پیدا کن... واااای

3- نوش جانت .. ته دیگ .. آ[ آخ آخ نگووووو

4- سلامت و تندرست باشی عزیزم ... منم سرما خورده بودم سه روز کوبوند منو کف اتاق . نمیتونسم جم بخورم .. بسکه همه جای بدنم درد میکرد ...
منتشر خبرهای خیلی خوب هستم زیتون جان


5- روحش قرین آرامش ابدی ....

6- آخ که آرامش شبانه .. خیلی وقته روی آرامش ندیده ام... آرامش آرامم ارزوست
تمامی لحظاتت از این آرامش پر باد نازنین

7 - برای سعادت و خوشبختی دوست گرامی تان صمیمانه آرزو دارم


8- فقط میتونم بگم . ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــانم

2. باز بنظرم بیسکوییت مادرها طعمش به قدیمیاش نزدیکتره. تی تاپ ها کلا هیچ مزه ای ندارن الان
3و4و5و6و7و8. مرسی دوست من. مرسی از اینهمه محبتت. مواظب سلامتیت باش. از دل ارام همین یه دونه رو داریم ما

nima s چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

3.وای من که با این دسپخت مامانم کلا غید رژیمو زدم :دیییییییییی
همین که اولین لقمه رو میخورم کلا چاقی رژیم اینارو همشو فراموش میکنم :ی
4.ادم تا وقتی سالمه نمیفهمه بیماری یعنی چی:|
کلی انرژی مثبت فرستادم بیاد بگیرینشون زود خوب بشید :)
7.چقدر پیدا کردن کسی که جفته ادم باشه سخته
منم براشون امید وارم :))

3. دستپخت مامانا همیشههههههههه خطرناک بوده و هست و خواهد بود. زیتونکم همینو به من میگه
4. مررررررررررسی بابت انرژی مثبتها
7. سخته ولی خییییییلی شیرینه

زهرا فرفری پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 02:52 ب.ظ

هم اسمش عالیه هم منطق اسم گذاریش.
نه من نیستم. اوایل با زهرا کامنت میذاشتم که دیدم چند نفر دیگه هم هستن و دیگه من شدم فرفری. که البته از ازل فرفریم.
من از آشنایی با عمو و افروز و شما خوشحالم خیلی. انقدر راضی و خوشحال که یکی از دستاوردهای امسالم به حسابش آوردم.
پر انرژی باشی همیشه

اگه دوست داری تو سیبیلوعا باشی شماره تو واسه افروز بذار

مرسی دوستم. منم خوشحالم

زهرا فرفری سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 09:44 ب.ظ

دوسدارم اما کار و درس همزمان، وقتی برام نمیذاره. هنوز عادت نکردم به این وضعیت.
مرسی که بهم گفتی.

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 07:35 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

2- من که فقط یادمه فقط حسرت و ... اینا میخوردم
چیز خوشمزه ندارم یادم بیاد

4- آی سلامتی کجایی!!؟

7- با منی؟ وای مرسی قوربونت

2. یه کم فکر کن حالا
7. خاااااک عاااااالم. آره؟ آره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد