روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. تو شعبه حقوقی جدید دادگستری شهرمون ، جناب قاضی هم رسیدگی میکنن و هم همزمان ، صورتجلسه رسیدگی رو تایپ میکنن و هم در برخی موارد ، همونجا فی المجلس ، رای رو صادر و امضا و شخصا به طرفین ، ابلاغ میکنن. یعنی خاااااااااااااااااااااااااک....


2. هفته گذشته ، یکی از هم دوره های زیتونک در همای اصفهان ، خیلی ناگهانی بر اثر تصادف از دنیا رفت... من دوبار باهاش تلفنی صحبت کرده بودم. زیتونک که از مراسم برگشت دااااغون بود... :"(


3. دو دهنه مغازه روبروی دفتر تا دیشب که داشتم میرفتم خونه ، آژانس املاک بود. امروز عصر دیدم که قنادی شده با همه تشکیلاتش و داره فروش میکنه. ملت ، سرعت گرفتن o-0


4. یه جاروشارژی خوب میخوام که کم صدا و پرقدرت و کوچولو و سبک باشه. کسی تجربه شو داره لطفا؟ :)


5. فردا صبح با دوستان دوره دانشگاه ، قرار صبحونه داریم. اولش گفتیم میریم هرمس. بعد دیدیم که صبحونه درواقع بهونه س که دور هم باشیم دوسه ساعت و خب نمیشد سه ساعت تو هرمس لنگر بندازیم. این شد که میریم لب آب و هرمس رو تو ایام کریسمس ، ردیف میکنیم. :) :*


6. چرا اینقد دلم مسافرت میخواد آخه؟! :@


7. زیتونک ، جمعه رفته بود تهران. میگفت تو مترو و اماکن شلوغ ، حکومت نظامی بوده. پلیس ضد ترور همه جا به تعداد نفرات زیاد ، مستقر بوده. خب... وقتی تو قلب پاریس اون اتفاق وحشتناک میفته اصلا دور از ذهن نیست که تهران و کلا ایران هم هدف باشه... مباد...


8. جان من می رقصد از شادی ، مگر یار آمده است؟ / میجهد چشمم همانا ، وقت دیدار آمده است... 



نظرات 15 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام. از کجا فهمیدی که مسلمون نیستم؟ راستش توی وبلاگم دوست ندارم در این باره حرف بزنم چون باعث می شه عده ای بیان و بخوان بحث کنن و .... خودت بهتر می دونی که بعضی ها چه قدر کوته فکرن. اما درسته من مسیحی ام. برای این که دوست ندارم هر کسی درباره زندگی خصوصیم بدونه آدرس وبلاگمو توی این نظر نذاشتم. اما چون تورو دوست دارم خوشحالم که بهت درباره خودم گفتم.

به روی ماهت.

وای اون "مسلمون نیستی" که یه تیکه معروفه. نشنیدیش؟ مال یه کلیپه تو نت
عجب من گفتم و اتفاقی درست از آب دراومد اینبار
من دوست مسیحی چندتا دارم. آدرس یکی از بهترینهاشو برات میذارم. عزیزدلمه
منم تو رو دوست دارم با اون همه هنرت نااااامسلمووووون

شبنم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

1. خوبه که. در نیروی انسانی و حقوق دادن کلی صرفه جویی شده این جوری.
2. خیلی سخته از دست رفتن جوونا اونم به خاطر یک بی احتیاطی توی رانندگی.
3. قنادی زدن کلی دنگ و فنگ داره. چه جوری تونستن به این سرعت؟
4. مال منم خراب شده و یک جدید شدیدا لازم دارم.
5. رفتی هرمس یاد منم بکن. من تو سفرهام به اصفهان هرگز هرمس رو از دست نمی دم.
6. دل کی مسافرت نمی خواد؟
7. خدا اون روز رو نیاره واقعا.

1. اره نیس اینا خیلی هم فکر صرفه جویی هستن
2.
3. والا منم تو حیرتم هنوز
4. اگه برند خوبی خریدی به منم بگو
5. به زودی میریم. برات عکس میگیرم بدونی یادت بودم
6.

nima s سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 04:03 ب.ظ

1. اینکه چیزی نیست
دیده شده یه نفر هم سخنگو دولته هم نماینده مجلسه تازه واسه واسه وزارتم اسمش رد شده :دی
مملکت داغونی داریم :دی
2.وقتی واسه ادم یه اتفاقی می افته بیشتر از خوده ادم دور بریا ادم اذیت میشن دوسته شما که بنده خدا رفت اون دنیا خدا صبر به خانوادش بده :(
3.وارد عصر سرعت شدیم :)))
5.خوش بگذره :)
6. کی بریم؟:)
7.اصلا به صلاحشون نیست در زمان اجلاس اتفاقی تو ایران مخصوصا تهران بیافته
با اینکه اصلا ازشون خوشم نمیاد ولی باید اعتراف کرد امنیت خوبی داریم نسبت به کشورهایه همسایه

1. نه این با اون فرق فوکوله :دی
اینجا بحث سر شان قضاست که با این کارا کلا زیر سئوال رفته. ظاهرش یه جور و باطنش هزار جور. اما در مورد داغونی مملکت باهم موافقم
5. عاااااااااالی بود. مرسی.
6. کجا بریم؟ :دی
میخواااااااااااااااااام
7. امنیت خوبی داریم نسبت به کجا؟! نشنیده میگیرم

رها آفرینش سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 04:10 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام زیتون جان،چقدر ناراحت شدم برای دوست زیتونک...خدابیامرزه اش
در مورد این پلیس بازیهای اخیر هم امروز دوستم میگفت توی مترو ملت رو میگشتن و اگه بسته ای چیز دستت بود حتما بازرسی میکردن...خدا همه رو درپناه خودش نگه داره

سلام دوستم. خودمونم خیلی غصه خوردیم. دختر جوون خوشگل... مادر و خواهرش تو مراسم هلاک شدن طفلیا....

اوه... کار به بازرسی بدنی کشیده؟ چقدر بد

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 07:19 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

از بس ناراحتی در مورد اتفاقات هست دیگه احساس ناراحتی بهم دست نمیده! اینقدرررررر من ناراحتم!

2- عزیزم

6- بی بریم :دی

7- تنهایی؟ آفریییین

6. گزارش میدم. جووووور شد
7. با دوستش

nina s چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

3.هر کجا که شما بگین :)
4.کشورهایع همسایع مثل عراق افغانستان ترکیه
وقتی تروریستا از سوریه میرند پاریس عملیات میکنند
ما که بیخ گوششونیم چقدر خطر بهمون نزدیکه

3. ردیف شد. خوشحااااااااااااااااااااااااااااااااااالم....
4. اصلا دیگه بعد مسافت مهم نیس انگار. اساسا دنیا ناامنه

نیمچه مهندس پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 01:40 ب.ظ http://nafassbekesh.blog.ir

سلام.من دوست الهامم.فرزند پنجم.از وبلاگ اون پیداتون کردم.
پست های صفحه اولتو خوندم وخییلی خیلی باهاش موافق بودم.خصوصا مطالبی که راجع به زنان نوشتی و این که هر کی مسئول خودشه و شخصیت هرکسی رو خودش تعریف میکنه نه مذکر همرامش.
وااای!الان اون قدر ذوق مرگم که نمیدونم چی بگمبازم میام اینجا

سلام. خوش اومدی دوست الهام

اصن جای ذوقمرگی نیس. خودتو کنترل کن مهندس
حتما بیا. خوشحال میشم

عمو شنبه 14 آذر 1394 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام و خدا قوت
ایام به کامتان بانو
در مورد شماره 4 فکر کنم بلک اند دکر خوب باشه البته اگه درست نوشته باشم

سلام داداش. خوبین؟ اومدم خوندمتون هول هولکی. کلی هم به زاااااارپ خندیدم
اتفاقا دونفر دیگه از بستگان همین برند رو بهم معرفی کردن. حالا شد سه نفر. احتمال نودونه درصد همینو میخرم. اینجام دیدمش:

http://www.digikala.com/Product/DKP-68468/Black-and-Decker-ACV1205-Car-Vacuum-Cleaner/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%8A-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%DA%A9%D8%B1-ACV1205

درست نوشتین

خانومی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 09:48 ق.ظ http://zendegiekhanomane.blogsky.com

سلام زیتون عزیز
خواننده جدیدی هستم که جدای از تعارف از سبک نوشتن و تفکرتون خوشم میاد،لذا بی اجازه آدرستونو در لیست وبهای دوس داشتنی ذخیره کردم تا هروقت مطلب جدیدی بود بخونم
امروز توی یکی از پستها متوجه شدم ظاهرآ شمام پیگمنتیشن فرمودین.کاری که بنده مدتیه برای انجامش شک دارم.
لطفآ بفرمایین راضی هستین؟ و اگر بله،کجا انجام دادین؟

سلام خانومی عزیزتر
خیلی به من لطف داری. حتما منم بهت سر خواهم زد اولین فرصت

بله من کاملا راضی هستم. ولی نمیدونم شما ساکن کجا هستی و اگه آدرس بدم آیا به دردت میخوره یانه؟ اما اگه لازمش داری در انجامش شک نکن

زهرا فرفری یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام زیتون جان،
امیدوارم یه مسافرت خوب به زودی داشته باشی. (نمیدونم چرا این با لحن فالگیره اومد توو ذهنم )
رفتم توو فکر همه حرفایی که نوشتی..
دل من حس مورد 8 رو میخواد..
آیکن بغل همچنان توو فکر

سلام فرفری عزیزم.

دارم. دارم. دارم

دختر خوب جمعه 20 آذر 1394 ساعت 09:06 ب.ظ http://ta3tu30.blogfa.com

سلام :)
شعر های پایین پستاتون محشرن!مال کین؟کدوم کتاب؟!



بچه خواهرم به زیتون میگه زنتون!دو سالشه!
باید یکم بخونم تا بتونم نظر بذارم...خب هیچی دیگه!همینا!فعلن!

سلام.
یه سرچ بزن کاملشو بخون و با شاعرش آشنا بشو. فلسفه ش همینه

از طرف من محکمممم بچلونششش

مگهان دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 09:50 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

یعنی ما که اعتیاد به خوانیدن اینجا داریم میریم و میام و هیییی به پست قدیمی بر می خوریم
دهه!!!

عزیزمیییییییییی. امروز مینویسم. مسافرت بودم

مهندس دیوانه سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 11:47 ب.ظ http://jenin.blogsky.com

در پاسخ به مورد ۴: نه! جاروشارژی چی هست اصن؟!
پانویس: مثلن نمی‌دونیم!

خوش اومدین

محمود چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

نفسی میاد .. فقط نفسی میاد .. ممنونم از احوال پرسیتون

تندرست باشید. اگه سخت بگیرید ، سخت تر میگذره...

دختر خوب چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 12:10 ب.ظ

خب بنویس خب!
حوصلمون سر رفت...
راستی یکی از وکلا هم کاندید شده!خانم هم هست اتفاقن!

اینکه همیشه تو پستهای قبلی ، کامنت میذاری خیلی جالبه. نگران چی یا کی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد