روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

به شدت شلوغ و درگیر هستم.


یک زیتون گرفتار به معنی واقعی کلمه.


البته هممون خوبیم و در تندرستی کامل هستیم.


چندتا مسئولیت ریز و درشت جدید دارم که باید بخاطرشون هم تو نت بیشتر از قبل ، آن باشم و هم وقت بیشتری رو برای انجامشون تو دنیای حقیقی صرف کنم.


با اینکه اتفاقهای زیادی ، طی این دوهفته افتاده اما فرصت نوشتن ندارم.


خلاصه که خوبیم و ملالی نیست جز دوری شما :)


درخت گفت که این زخم‌ها که بر کمرم هست

ز نسبتی است که با دار و دسته‌ ی تبرم هست!

مرا به کنده ، بدل کرد و فکر کرد تمام است

هنوز ، ریشه به خاک اندر است و بیشترم هست

کم از درختم و شرم آیدم ز خویش و خموشم

که باز با همه آزادگی ، غم ثمرم هست

کدام ابله ، یاقوت سرخ بر سر در بست؟!

چه جای داغ به پیشانی است تا جگرم هست؟

به روز حشر ، چو با یک کفن ز خاک در آیم

چه سود می‌برم از زخم‌ها که بر سپرم هست

مگیر آینه را پیش روی من که در این شهر

ز نام کوچک خود شرم می‌کنم که سرم هست!


پ.ن:

1. نیمای عزیز مرسی بابت رمز نوشته های خصوصیت. همشو خوندم ولی فرصت کامنت نداشتم. الان که اومدم یه چیزایی بنویسم برات ،دیدم که رمزی ها رو پاک کردی. دیر اومدم انگار.

2. نی نی جان ممنونم بابت اعتمادت و رمز عکسهات. همشو دیدم. سر فرصت میام دوباره واسه کامنت :***

3. دوست خوبی که درباره تنهاییت نوشته بودی ، به خاطر بعضی از قسمتهای کامنتت نمیتونم تاییدش کنم و نمیدونم کجا جوابتو بدم.



نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم شنبه 12 دی 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

مهم ترین چیز سلامتیه که خدا رو شکر دارید. سلامتیتون همیشگی باشه.
تا باشه گرفتاری کار باشه که بی کاری بدترین درد گلهاست.

وای شبنم همه پستاتو خوندم. کلی هم لذت بردم. ولی وقت کامنت نداشتم. امیدوارم ببخشی

nima s یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 02:20 ب.ظ

همین که فهمیدیم حالتون خوبه برایه ما بهترین خبره :)

مرسی. مرسی. مرسی

سهیلا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 03:38 ب.ظ http://sooheila.blogfa.com/

سلام زیتون جان خوشحالم که خوبی
انشا.. همیشه سلامت و شاد باشی

سلاااااااااااااام سهیلای عزیزم. خوبی خانم؟
مرسی از محبتت. خوشحالم کردیاااا

مریم دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام من همیشه شما رو میخوندم ولی این بار خواستم یه سوال ازتون بپرسم اگه یه خانم به همسرش شک کنه که در تلگرام با خانمی رایطه داره زن باید چه عکس العملی نشون بده لطفا همینجا جواب سوال منو بدید با تشکر

سلام. مرسی که میخونی

در مورد سئوالت اول باید با یک روانشناس خانواده صحبت کنی. اگه کار بالا گرفت باید بیای پیش من

دختر خوب دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 08:01 ب.ظ http://ta3tu30.blog.ir

زنتون جونم کجایی پس؟!

اینجا ، آنجا ، همه جاااا

دل آرام چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 12:01 ب.ظ http://delaram.mihanblog.com

عزیز دلم
همین که تندرستی و سلامت دنیاییی ارزش داره .. مشغله ها همیشه هستن

نازنین زیتون گلم. اینکه دیدم نیستی و دیگه فایلی ازت بهم نمی رسه گفتم این دخدر جایی درگیره ...

پیروز و سربلند باشی

اصن این دخدر ، درگیره هااااا... در گیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد