روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. یه مراجع بسیار عجیب داشتم. همه افعال و ضمائر رو جابجا میگفت. بدون اینکه قاطی کنه! فعل جمع برای ضمیر مفرد و بالعکس. تموم نیم ساعتی که حرف زد حتی یکبار هم جمله بندی درست نداشت. ما گفتم! او گفتن! سرگیجه گرفتم از دستش :@@@


2. امروز آخرین مهلت تمدید پروانه بود. نمیدونم چرا اینقدر به تاخیر انداختمش. یه پول قلمبه در چهار مرحله پرداخت کردم برای یکسال آتی. ای بابا...


3. افروز این قسمتو نخون که کلی خجالت میکشم :پی

دیشب سر شلنگو گذاشتم تو موتور ماشین! فکر کردم رادیاتشه! تا حلق بدبختش آب ریختم! بعد دیدم روغن زد بیرون ازش! به جفت جان گفتم همچین دسته گلی به آب دادم. کلی خندیدیم. آخه قبلش  برام توضیح داده بود که چجوری آب بریزم سر رادیات. خلاصه تجربه بسیار نوینی کسب کردم. دیگه ترسیدم استارت بزنم. زنگ زدم تعویض روغنی همیشگی. گفت که میام تو خونه براتون سرویسش میکنم. امیدوارم ایشون همیشه کنار عزیزانش تندرست و خوشبخت باشه. مرد بسیار شریفیه. دیگه اومد و همونجا تو خونه ، تخلیه و تعویض کرد و رفت. وقتی ماشینو روشن کردم چنان از اگزوزش دود و بخار بیرون میزد که خیابونو برداشته بود. زنگ زدم به همون آقا. گفت که هیچ ایرادی نداره. چنددقیقه دیگه درست میشه. و درست شد و من الان میدونم رادیات کجاست و موتور کجا :دییییی


4. دلم یه مسافرت قشنگ میخواد. نه هر مسافرتی. میخوام قشنگ باشه. ولی اصصصصلا تا اطلاع ثانوی وقتشو ندارم :(


5. تو متروی تهران یه دختربچه کوچولو دیدم که دستفروشی میکرد. تموم حرکات و گفتارش کاااااملا بالغانه بود. بغضم گرفت. هنوز یاد صورتش که میفتم قلبم میسوزه... عکسش تو اینستامه :(


6. "خداوندان اسرار" رو از بیب تونز پیش خرید کردم. بی صبرانه منتظر انتشارش هستم. قطعه ای که به عنوان نمونه تست ، ارائه شده بود تحریرهای بی نظیری داشت. همایون جان مان دوباره گل کاشته :***


7. این مدتی که از کارگاه ویژه دختران گذشته با مسائل بسیار دردناکی درگیر شدم که فکرمو خیلی گرفته. دارم با همکاری فرهنگسرا سعی در تعدیل و رفع این فجایع میکنم. لغت "فاجعه" شاید نتونه عمق تاسف من و شدت آسیب ماجرا رو برسونه. صبح پنج شنبه با دایی یکی از این بچه ها تماس گرفتم و اومد و حضوری صحبت کردیم. سرم درد میگیره اصن. امیدوارم قدرتمند باشم...


8. اگر نه باده ، غم دل ز یاد ما ببرد / نهیب حادثه ، بنیاد ما زجا ببرد / اگر نه عقل به مستی ، فرو کشد لنگر / چگونه کشتی از این ورطه ی بلا ببرد...


نظرات 8 + ارسال نظر
محمود شنبه 30 آبان 1394 ساعت 08:51 ب.ظ

قصد جسارت نداشتم . منظور از قاضی و وکیل کسانی بودند که همه چیز را با منطق می خواهند بسنجند که نقش همشونم رو خودم بازی می کردم . این درگیریه بین منی که کسی را بیش از خودم دوست دارم و کسی که در دلش جایی ندارم . فقط خودم که ده هه ها طول می کشد دل ببندم و ده ها طول میکشد دل بکند متوجه هستم چی می گم . عاقبت این خاطر خواهی نابودیست. نابودی

منم مزاح کردم.
عاشقانه های شما به دل میشینه. امیدوارم برای خودتون خیر رقم بزنید. خوش اومدید

مریم شنبه 30 آبان 1394 ساعت 09:38 ب.ظ

والا من هم سرگیجه گرفتیم با این مراجع شما و ادبیات مشنگش.
هاهاها، زیتون برای همسفر تعریف کردم آب تو موتور ریختن را، نگران شد که مبادا من این کار را کرده باشم و حالا برایش دارم خاطره میسازم، واجب دونسته قبل از اینکه من به قول خودش دست گلی به آب بدم، یک آموزش ویژه برام بزاره.
آخ آخ آخ، مسافرت گفتی و کردی کبابم.
بچه های کار یکی از تلخترین و بی رحمانه ترین تصویرهاییه که هرروز تو خیابان و مترو و ...میبینیم، روز به روز بدتر از روز قبل.
ممنون برای یادآوریه آهنگهای محشر.

والااااا

قراره منم یه دوره ببینم

این آلبومو از دست نده. عااااااالیه. از صبح تاحالا دارم یه بند باهاش عشق میکنم

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان 1394 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام زیتون خانم :)))
1.خخخخخخخخخخخخخ
من جایه شما بودم که از خنده منفجر میشدم :دی
2.اون قسمتش که ادم باید پول بده خیلی دردناکه :دیییی
3.خخخخخخخخخخخخخخخ
من فقط برام سواله نمیدونم ماشینتون چیه ولی اخه دره رادیات به اون بزرگی اون جلو رو ول کردید از کجا اب ریختید تو موتور ؟!!!
خخخخخخخخ
4.امید وارم زودی وقتش برسه :)
5.متاسفانه از اینا خیلیه کلیپ شیرین دختر اشغال جمع کن ندیدید؟
حیف ایرانه ما که با این همه منابع خدادی داره نابود میشه
مردمش اینقدر باید سختی بکشند :|
7.مطئنم اگه توانشو نداشتید این مسئولیت به عهده شما گذاشته نمیشد :گل

سلام به شما :)
2. خییییلی. چون رقماش منصفانه نیس اصن
3. نخند. سرت میاد هاااا
تقصیر من نبود. اونی که ادرس داد توضیحاتش با رسم شکل نبود خب
5. حااااالم از اون کلیپ مزخرف به هم میخوره. رفتار نمایشی و دیالوگهای تمرین شده. اه اه... همه چی ابزار شده تو این مملکت...

عمو یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام
در ارتباط با پارگراف 3 دم شما گرررررررررررم
در ارتباط با پارگراف 4 انشاءالله به زودی

سلاااام آقاااا.

3. نمیدونین چه تجربه خوبی بود که
4. ممنونم. برای شما هم.

اون جوجه کوچولوی تپلی رو از طرف عمه ش ، یه لقمه کنین

شبنم دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

1. انگار این روزا آدمای عجیب غریب بیشتر شدن.
2. کاش در قبال این پول قلمبه یک کاری هم می کردن. برای وکلا رو نمی دونم اما نظام مهندسی که رسما هیچ کار نمی کنه.
3. مهم اینه که بالاخره جای هر کدومو یاد گرفتی.
4. منم انقدر دلم مسافرت می خواد که حد نداره.
5.
6. ما هم بی صبرانه منتظریم.
7. برات دعا می کنم که قدرتمند باشی. این روزها همه ما یک جورایی این فجایع رو در اطراف می بینیم. کاش همه مثل تو احساس مسئولیت کنن و بی تفاوت از کنارش رد نشن.

2. همینه که گفتی. خدمات زیر صفره. اگه هم کیفیتش قابل قبول باشه نرخش بسیار غیرمنطقیه. خلاصه تناسب نداره باهم.
6. گوش دادی؟ دیروز دراومد. فوق العاده س. یک سره دارم باهاش عشق میکنم
7. ممنون از دعای خیرت عزیزمممم

رها آفرینش پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 06:00 ب.ظ

وای خاک عالم،من بودم حتما بجای خنده سکته کرده بودم...آب ریختی تو موتور ماشین؟!
راستش من از ترس اینکه سوتی ندم،کلا یه سری کارها رو از خیرشون میگذرم،مگه اینکه کلا ته و توش رو دربیارم و کلی درموردش دونسته باشم
راستی زیتون جان منم تو اینستا هستم،کاش داشتم آدرست رو یه سر به هم میزدیم

آره آب ریختم تو موتور ماشین
سکته چرا؟ اینا همش خاطره میشه
حالا قراره سر فرصت ، جفت جان برام اردوی علمی بذاره. از گوشه کنار ماشین سر دربیارم تو اردو

ئه؟! رها یادت نیس یه بار بهت گفتم دلم میخواد آیینه ای که با راهنمایی خودت ، تزئین کردم ببینیش. گفتی دلت نمیخواد تو دنیای مجازی شناخته بشی؟ حالا اگه نظرت عوض شده حتتتتتما آدرسمو برات میذارم. بذارم؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 07:22 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

الان منو قاطی نکنند :دی

5- دیدم عکسشو! :(

7- میتونم تصورکنم!

بعضی چیزا دردش کم نمیشه...

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 01:36 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خیلی چیزا :|

........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد