روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد




... إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُکْمُ الَّذِینَ لاَ یَعْقِلُونَ ...


پ.ن

1. آیه 22 سوره مبارکه انفال.

2. دواب در عربی به معنی مطلق جانوران و جنبندگان آمده! (به نقل از دهخدا)

3. الذین لایعقلون.

نظرات 9 + ارسال نظر
آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 09:28 ق.ظ

این پست کاری به صاحب وب نداره

این کامنت مخصوص اقای رضوی است
اقای رضوی کجایی بیا منو بین این خانوما تنها نذار
روزی که ومدی گفتم یه پایه پیدا کردم برا دفاع از حقوق مردا
اخه این زیتون ضد مرداس نه اینجوریا ضدسا
بد جورم ضده
حالا اگه میخونی بیا بالا

این پست یا این کامنت؟

این پاسخ کامنت مخصوص خبیث است:

بچه جون آقای رضوی منو خوب میشناسن وگرنه وبمو دنبال نمیکردن و تو وایبرم نمی اومدن سراغم.
من ضد مردها نیستم. ضد نامردا هستم. اگه احساس میکنی ضد تو هستم به خودت رجوع کن
خیلی از موکلهای من مردها هستن. زیتون اگه ضدمرد بود اسمش زیتون نبود

آقای رضوی ، کامنت مسعود خبیث ، حاصل یک جرقه از یک ذهن باهوش و خلاق است. دیگه خود دانید

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

کی بچه راه داده
۱۸ ساله ها حق دارند بیاند
حالا اگه خوب مونده بنظر ۱۴ سال بنظر میرسه اون بحثش جداس
خخخخخخخخخخ

دیدم که میگم هسی
نمونش رفیق شفیق من
هی روزگار چه دورانی داشتیم

تو واقعا هیچگونه صحبتی درباره بچه و بادمجون نداری؟

هی هی هی...

یه بنده خدا پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام خانم وکیل.چند تا سوال داشتم
اول این که من به تصادف ماه رمضان کردم وحالا تازه رای دادگاه امده در خونمون.میخاستم ببینم الان من به عنوان شاکی باید کاری انجام بدم؟
و این که چهارونیم صدم دیه کامل چقدر میشه

علیک سلام.

اگه دوسه سطر پایانی دادنامه رو بخونی میبینی که نوشته رای ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در محاکم استانه. البته اگه دادنامه غیابی نباشه. در صورت اخیر یک مهلت واخواهی هم بهش اضافه میشه.
اگه شما از نحوه صدور رای راضی نیستی میتونی ظرف مهلت مقرر قانونی بسته به نوع رای ، واخواهی یا تقاضای تجدید نظر کنی که خب البته در این صورت ، باید منتظر پاسخ باشی و طبیعتا طول میکشه تا رای قطعی و قابل اجرا بشه و بتونی مطالبه دیه کنی.
و ممکنه که طرفت هم از این امتیاز استفاده کنه و برای اینکه مطالبه شما رو به تعویق بندازه به رای اعتراض کنه که در این صورت هم باید منتظر قطعیت رای بمونی.
سال جاری دیه مرد مسلمان 150 میلیون تومنه که چهارونیم درصدش میشه حدود 7 میلیون تومن.

asmani جمعه 7 آذر 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
فکر کنم جنبندگان نزدیک به واقعیت باشه اگر انسان را جزء جانوران حساب نکنیم
جانوران که فکر میکنم خودمون رو نمیدونم

من مطلقا منظورم انسانها بودن که وجه تمایزشون با دیگر جانوران یکیش همین عقله. اگه آکبند بمونه چه تفاوتی بین من نوعی با مثلا زرافه؟ ( در فرض مودبانه ش)

آخه نمیدونی که چه آدمهای بلانسبت شما احمقی بخاطر همین آکبندی عقلشون تو چه دردسرهای عجیبی می افتن. اونوقت میان اینجا از من انتظار معجزه دارن

ژیگول جمعه 7 آذر 1393 ساعت 11:20 ب.ظ

همین جور یه هو ایی برا تغییر جو



مردی میخواست خودشو ببره بیمارتان روانی بستری کنه
بعد خانمش بهش میگه هزینه بستریت چقد میشه
مرده میگه حدود یک ملیونو دویست
زنه میگه خب من حاظرم ششصد بگیرم و دیگه حرصت ندم

ببین دلبندم
یه هو ایی نه ، یهویی

اینا رو نگین چی بگین؟

ذرت منو بچه مراجعم خورد

عاصی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 10:22 ق.ظ http://asysepidshortpost.blogsky.com

سلام
توی وبلاگ عمو سیبیلو سوالی رو از من پرسیده بودید
چون حدس زدم به اون پست که تقریبا قدیمی هم شده بر نخواهید گشت و اینکه توضیح اون مطلب به زبون محاوره ای کمی سخت بود براتون لینک میزارم
امیدوارم براتون مفید باشه

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B5%D8%B7%DA%A9%DB%8C

سلام عاصی عزیزم.
ممنون. یادم رفته بود که سئوال پرسیدم!
لطف کردی

بانو شنبه 8 آذر 1393 ساعت 06:40 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/


سلام
واقعا واکنشم بعد از خوندن "ذرت منو بچه مراجعم خورد" همون خنده ی بالای کامنتم بود

نوش جونش. چیز دیگه ای هم مگه میشه گفت؟
راستی شرمنده ک در اولین برخورد با ذرت اومدیم خدمتتون.یهویی من هوس کردم همسری هم خرید
گونا داله شوملچیم.بهش ایراد نگیرید

میخندی؟ میخندی؟؟؟ الهی که همیشه بخندی

سلام خانم کوچولو

بهش میگم : این ذرت قاشقش دهنی شده. نخور
ترجمه ش اینه: بچه شکموی بی ادب این ذرت مال منه. برو بشین سر جات
میگه: طوری نیس خاله! سر میکشم از لیوانش!!!
میگم: نمیشه که سربکشی. مگه چاییه؟!
ترجمه ش اینه: خاله؟؟؟ خالههههه؟؟؟ دفعه اوله منو میبینیاااااا!!! خیلی بیخود کردی با اون مامان بی خیالت که تربیتت نکرده
مامانش میگه: ببخشید دیگه بچه س!

یعنی با این توجیه و توضیح مامانش کاااااااملا قانع شدم و لیوانو دو دستی تقدیمش کردم
والا مام یه دوره ای بچه بودیم

خیلی کار خوبی کردین هرچند قسمت من نبود همشو بخورم. سهم دهنی بچه هه بود انگار

شومل؟ بر وزن دخمل و پسمل و اینا؟ بابا توروخدا هی کلمه اضافه نکنین به این دیکشنریای معظمتون

بانو یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 09:03 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلام علیکم مجددااا

من کوچولوامممممممممممم؟؟؟

بچه س دیگه

همین که نگفته حج خانم بهتون باید خداروشکر کرد

وقتی دلش ذرت میخواد کاری نداره دهنیه یا نیس.بچه چ میدونه دهنی چیه زیتون جون.

بلی بلی بروزن دخمل و عجیجم و عجقم و بوچ بوچ هستش
اینا اثرات نت هست.شما حرص نخورید.البته حس میکنم ی دوره داشته ک داره تموم میشه

وعلیکم.

نیستی؟ خداییش نیستی؟



وا؟ بچه چهارپنج ساله معنی دهنی رو نمیدونه؟؟؟!!! دو حالت داره. یا بچه هه معلول ذهنیه یا مامانه بی تربیت ذاتی

یه بنده خدا چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

ممنون خانم وکیل که به سوالم پاسخ دادید
فقط من نفهمیدم بعد بیست روز من باید برم تقاضای دیه بدم و یا این که مراحلش خودش انجام میشه

خواهش میکنم.

اگه بعد از بیست روز از تاریخ ابلاغ دادنامه به طرفت و خودت ، اونم اعتراض نکرد و شمام اعتراض نکردی و رای قطعی شد اونوقت باید برای تقاضای اجرای رای کنی تا پرونده بره برای واحد اجرای احکام و مراحلش طی بشه که البته خودت باید پیگیر باشی. فکر نکن اتومات انجام میشه. دنبالش نری خاک میخوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد