روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. دیروز تو دادگاه ، مراتب خوشحالی خودمو از حضور قاضی مشاور زن در شعب خانواده ، خیلی آشکار و صریح به خانم قاضی گفتم و لبخند ایشون و تشکرش بیشتر شادم کرد :)

وقتی که موکلم گریه میکرد و دستش تو دستهای من میلرزید و با شرم به آقای قاضی رئیس شعبه نگاه میکرد و هرچی من بهش میگفتم "عزیزم خودتو کنترل کن. آقای قاضی دوست شماست. میخواد به شما کمک کنه. راحت حرفتو بزن" ، التماس میکرد و میگفت "شما براشون تعریف کن!" و آقای قاضی هم مصر بود که عین جملات رو از زبون موکلم بشنوه و من صرفا لایحه بنویسم ، خواهش کردم که اجازه بدن موکلم بیاد کنار میز قاضی مشاور و با ایشون صحبت کنه. موکلم انگار که یه پناه ، پیدا کرده بود. رفت پیش خانم قاضی و همه سئوالاشو جواب داد... :)


2. نان روگن و نان هفت غله از شرکت سه نان خییییییلی با کیفیته. حتما امتحان کنین. نوش جونتون :)


3. دوست نازنینم "آرزو فاطمی" که اینجا درباره ش نوشتم مجددا یه رتبه جدید گرفت :***

ایشون به سمت مشاور اجتماعی میراث فرهنگی استان منصوب شد :)

دختر اکتیو و فعالیه. دوستش دارم :*

دیشب با آرزو و هشت نفر از خانمها و چهارنفر از آقایون کارگروه زنان ، رفتیم کافی شاپ که دیدار تازه کنیم :)

یک ساعتی دور هم بودیم و خوردیم و خندیدیم و حرف زدیم و بعدش رفتیم سینما ، تماشای شیار 143.

شب خوبی بود...

امروز هم میخوایم تو گروه واتساپ ، فیلمو نقد کنیم باهم :)


4. یه بنده خدایی هست که بعضی وقتا میاد تو خصوصی اینجا ، میگه تو فلان پست ، منظورت من بودم؟ فلان پست ، به من متلک گفتی؟ فلان پست ، به من طعنه زدی؟...


!!!!!!


نمیدونم چی بهت بگم! علیرغم اینکه اعتماد به نفست بالاست اما عزت نفست خییییییلی پایینه.

من برات ناراحتم. به خودت برس. با این رفتارت ضرر میکنی. از من گفتن.


5. ساعت 6:50 دقیقه صبحه و میخوام دوتا دادخواست بنویسم و بعدش برم رنگین کمان :)




نظرات 6 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:36 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

4
با منی؟منو میگی
چیکار من داری؟
صدا زدی؟
کیه کیههههه
اگه با منی واضح بگو





ای جلب... میری تویوتا سوار میشی؟ اونوقت اجازه میدی طرف اونهمه مسیریکطرفه رو عقب عقب بره؟ تیغات کجا بود پس؟
چقد به ما قانونمندا خندیدین؟

mika چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 01:03 ب.ظ http://http:mika-majd.blogfa.com

به به سلام
1-آخی الهی چقدر مظلوم بوده.واقعا جالی خوشحالی داره داشتن قاضی مشاور خانم
2-امتحان می کنیم.خوشم میاد همیشه یه چیز خوردنی معرفی می کنیددست به خوردنتون خوبه
3-مبارکش باشه ایشالا مدارج بالاتر
4-
5-من شیش و نیم صبح تازه دارم اماده میشم واسه خواب بچه داریم بد دردیه

سلام عزیزم :*

1. بدبخته میکا. بدبخت. یعنی اگه بدونی چه مصیبتایی کشیده
آره واقعا خوشحالیم از این بابت
2. عجیییییییب خوش خوراکم. اینقده از نعمتای خدا لذت میبرم که حد نداره
3. بله.بله. انشا...
4. چرا؟
5.

asmani چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 08:29 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
1- متروک موندن بعضی قوانین علیرغم اینکه نص صریح قانون بر اون صحه میزاره مشکلات زیادی رو بوجود آورده خوشحالم حداقل متوجه منافع حضور یک قاضی مشاور زن در این قبیل امور شدن البته تشکر شما از بانو قاضی محترم در پیشبرد اهداف قابل تحسینه بسیار استراتژیک بود
2-باور کن الان شام خوردن اسم خوردنی نیار فردا قبل ناهار میام میخونم ببینم واسم فرقی کرده یا نه
3-مبارکه امیدوارم سمبلیک نباشه حداقل به مشاوره ایشون اهمیت بدن و عمل کنن
4-عزیزم با شما نیستن من مطلعمالکی
5-لطفا با دقت مرقوم بفرمایید رنگین کمان هم خوش بگذره

سلام آقااا
۱. بله. بله. متاسفانه.
کاملا هدفدار بود و نتیجه هم داد
۲.
۳.
۴. خود زنی؟
۵. چی رو دقیقا؟
خوش گذشت. مرسی

کــــاکتوس صــــورتی پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

پراید که نبود ... ببین دوستاتو اینطوری بشناس
اونجا رفتم تو پوست بیصدا و خندیدم
حالا من بگم
همه راضی من ناراضی چه فایده
نه من خودم قانونمندم و به قانونمند هرگز نخواهم خندید مخصوصا زیتانم

شناختم ، شناختم
خیلی قیافه تو و آرزو خنده دار بود
ما خندیدیم بهتون

عمو یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

خدا قوت آبجی

ممنونم. خدا به شمام قوت بده
آقا من دچار دوگانگی شدم الان. شما میگین آبجی. منم کیف میکنم. نمیتونم بگم عمو. یهو دیدین خواهربرادر شدیم رفت پی کارش

عمو دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد