روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. برای هزارمین بار یقین کردم که آدمیزاد فقط و فقط باید روی لطف و محبت خدا و صدق وعده های اون حساب باز کنه... :***


2. این اشتباه بانکی منو یادتونه؟ پنج شنبه گذشته بلاخره این پول زبون بسته به آغوش حساب من بازگشت :/

بانکداری کاااااملا اسلامی :@@@


3. یه شبکه آشپزی ترکی رو تماشا میکردم. یه غذای جالب سریع ازش یاد گرفتم. البته هیچی از توضیحات شف نفهمیدم اما تصاویرش کاملا مفهوم بود که چی به چیه. خلاصه اگه کسی ، ذائقه ش مثل من باشه و نودل و ورمیشل و رشته دوست داشته باشه ، عاشق این غذا میشه :)

خییییییلی آسون و خوشمزه: یه پیاز داغ و نعنا داغ با زرچوبه و پودرسیر و فلفل درست کنین. بعد رشته آش رو تو آب جوش بپزین تا کاملا نرم بشه. بعد رشته ها رو آبکش کنین و بریزین تو ظرف مناسب. بعد کشک رو تا اندازه ای که شبیه ماست رقیق بشه با آب جوش مخلوط کنین. یه مقدار شوید هم به کشک اضافه کنین. کشک رو بریزین روی رشته ها. بعدش سس پیاز رو بریزین روی همش. اینقده خوشششگل و خوشششمزه :)))


4. به شدت ، نگران اوضاع و احوال این شهرم... نمیدونم داره کجا میره... تو یک ماه اخیر موارد حاد مشاوره داشتم که اصن روح و روانمو خورده... کاش دستم به جایی میرسید...  :"(



نظرات 6 + ارسال نظر
mika یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 07:58 ب.ظ http://http:mika-majd.blogfa.com

سلام
1-واقعا حرفتون رو درک میکنم اتفاقا منم هرروز بعد از وقایع متفاوت بیشتر از پیش دارم به این نکته میرسم که نباید روی بنده ی خدا حساب کنم و فقط خداست که محبتش بی منته
2-هرکاری کردم این پستتون بالا نیومد که بخونمش ولی جالبه منم چند روز پیش رفتم بانک تحویدار اول بجای ۴۵۰هزارتومن چهار ونیم میلیون برام ریخته بود بانک بعدی رفتم صد تومن اضافه ریخته بود که برام اس اومد رفتم بهشون گفتم .خانمی بهم گفت صد رحمت بهت اومدی گفتی گفتم خانم کجایی ظهر می فهمیدن بهم زنگ میزدن پس بهتره تا نرفتم خونه بگمخلاصه روز پر پولی بود
3-اونوقت این چه فرقی با آش رشته داشت؟
3-اوضاع همه جا خرابه و چون شما در رأس کارین بیشتر برخورد دارید

سلام خانمی
1. دقیقا همینطوره. الهی زیتون قربونش بره :***
2. نه مورد من خیلی مسخره بود. من خودم یه مبلغ کلانو جابجا ریختم به ی حساب دولتی دیگه تقصیر خودم بود
انشا... که همه روزات پر برکت باشه. برکت واقعی ، نه جابجا و اشتباهی
3. وا؟ میکا؟ تا حالا آش رشته نخوردی عزیزممم؟
این یه ربعه حاضره. حبوبات نمیخواد. سبزی نمیخواد. فست فود سالم و بسیار خوشمزه

4. چرا دوتا 3 زدی؟
راس کارم کجا بود؟ من آن نقطه ام که در حساب ناید وگرنه اگه تو راس بودم یک پدری از بعضیا میسوزوندم. هی هی هی...

مریم یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

امیدوار خداوند خودش همیشه هوای تو و ما را داشته باشه،
برگشت پولتون مبارک، انشالا که کمتر در دام این بانکهای ...بیافتین.
غذای جدید نوش جانتون و البته در مورد بند آخر، کاش آنها که دستشان به جایی بند است کمی دغدغه آنها که به جایی وصل نیستند داشتند.

هوامونو داره مرمری. خیالت راحت باشه

مرسی بابت پول و غذا

آره...

mika دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 06:23 ب.ظ http://http:mika-majd.blogfa.com

فست فود کجا بود هرچی توش رشته باشه آش رشته اس
دوتا 3زدم که رو آش رشته تاکید کرده باشم
حالا جالبش اینجاست اصلا آش رشته نمیخورم بچگی دوس داشتم الان نه
منظورم از در رأس بودنتون برخورد زیاد با این موارده

باشه

آها. تکرار تاکیدی بوده پس
من هنوزم خعععلی دوست دارم. پیاز داغ سیر داغ نعنا داغ کشک سرکه... به به... به به...

سلام دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

1- برای هزارمین بار درست یقین پیدا کرده اید

2- خدا روشکر
حالا که بحث بانکیه منم یه چیزی بپرسم؟
توی فروش های قسطی همیشه امکان این وجود داره که چک خریدار پول نشه و خریدار هم اصلا قصد پول کردن چک خودشو نداشته باشه. و تا اونجایی که من دیدم و میدونم چک هم ضمانت قانونی زیادی نداره (شاید هم اشتباه میدونم ودیدم) و اگه خریدار واقعا قصد پول نکردن چک رو داشته باشه اینکه فروشنده به پولش برسه کار سختیه. آیا عقد قرار داد کتبی هنگام فروش که شماره چک در اون اومده باشه ضمانت اجرایی چک رو بیشتر میکنه یا تاثییری نداره.
به جز سفته, در فروش قسطی چه مدرک قانونی میشه از خریدار گرفت که ضمانت قانونی و حقوقی داشته باشه و بشه باهاش برخورد قانونی کرد؟ آیا متن قرارداد خاصی در این رابطه هست که محکمه پسند باشه و بشه روش اقدام کرد.
با تشکر

سلام آقاااا. والا من با شما مشکلی ندارم که اسمتو نمی نویسی. چرا آخه؟

1. بعله. بعله
2. کوفتشون بشه سودش
بپرس.
آها. پرسیدی؟
خب ببین تنها راهی که من به مراجعا و موکلام پیشنهاد میدم اینه:
یک آدم معتبر متمول ، ظهر چکها رو امضا کنه تا در صورت بروز مشکل بشه علیه صادرکننده و ظهرامضا متضامنا طرح دعوی کرد.
یک قرارداد خصوصی هم از باب محکم کاری تنظیم بشه بین دو طرف که مثلا یک ملک متعلق به خریدار یا کسی که حاضره ضامن اون معامله بشه به عنوان ضمانت نقد شدن چکها در رهن فروشنده قرار بگیره تا اگه چکها پاس نشد بتونن روی انتقال سند اون ملک اقدام کنن.

در مورد چک و سفته درسته اطلاعاتت. اگه برگشت بزنی موهات سفید میشه تا دستت به پول برسه مگراینکه فورا توقیف اموال بدی که اونم زمان خودشو میبره بهرحال.

خواهش میکنم

asmani سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام زیتون بانو
1- موافقم
2-کوفتمون بشه
3-درست کردم سرعت عملم نابودم کرد خوب بود
4- فکر کنم از سر خوشی باشه یا سریال حریم سلطان زیاد میبینن
من الله التوفیق

سلام علیرضاخان
1.
2. ها؟
3. راست میگی؟
واقعا پختیش؟
ای ول مرد عمل
4.

تچکککر

رها آفرینش چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام زیتون جان،خوبی؟ همه ی حرفات یه طرف... من تا فردا صبح چطور دوام بیارم تا این غذا رو تهیه کنم؟ خیلی دلم خواست... نووووش جوووون

سلام عزیزم :***

ای جونمممم... پس مث خودم رشته خوری. ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد