روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. رفتم مسافرت. یه مسافرت قشنگ. خیییییییلی قشنگ تر از اون چیزی که دلم میخواست. دقیقه به دقیقه ش و روز و شبش ، خاطره شد. خییییییییلی عالی بود. خییییییییییییلی :) :***


2. سالگرد پدرم مث همیشه به تلخی گذشت...


3. قبل از مسافرت ، یه ملاقات خصوصی حضوری با کاندیدای احتمالی شهرمون داشتم. یه شب با یکی از دوستان مشترکمون اومدن دفتر و نشستیم سنگها رو واکندیم و کافی خوردیم و ترایفل زدیم و رسما از من دعوت شد که به تیم ایشون ملحق بشم. خب... بعد از ماجراهای هشتاد و هشت ، کلا از این حوزه و حواشیش ، فاصله گرفته بودم اما حالا به یک دلیل بسیااااااااااااااار مهم شخصی که به صراحت هرچه تمام تر برای آقای کاندید و دوستمون توضیحش دادم ، به ایشون قول همکاری دادم و بابت اون دلیل هم از ایشون قول صادقانه گرفتم. تا ببینیم چه میشود...


4. یک آدم ابلهی که نمیدونم کیه ، مرتب تو دادگستری واسه جابجایی اتاقها و واحدها ، تز میده. آخه ابلهههههههه ، تو این سرما ، واحد کپی رو از وسط طبقه همکف برداشتی بردی گذاشتی دم در ورودی دادگستری؟!!! اصن تو عقل داری؟!!! مسلمون نیستی :@@@


5. چقد تراول های پنجاه تومنی جدید ، زشت و بدقواره هستن :/


6. انقدر امروز تو کارگاه ریشه سالم از حرفای خانمها انرژی گرفتم که حد نداره. پیشرفت شونو که میبینم از ته دلم ذوق میکنم :)


7. نماینده انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی ، دیشب اومد دفترم و نشستیم واسه اون برنامه ای که قبلا گفته بودم ، زمان و موضوع تعیین کردیم. امیدوارم جلسه خوبی بشه :)


8. ... به جان دوست که چون دوست در برم باشد / هزار دشمن اگر بر سرند ، غم نخورم / نشان پیکر خوبت نمیتوانم داد / که در تامل او ، خیره میشود بصرم / به جان و سر که نگردانم از وصال تو روی / وگر هزار ملامت رسد به جان و سرم ...



نظرات 11 + ارسال نظر
رها آفرینش پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:53 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام زیتون عزیزم...چه خوب که بهت خوش گذشته.
خدا پدر محترمتون رو بیامرزه...چقدر سخته یه دختر پشتوانهای مثل پدر رو از دست بده
امیدوارم زیتونک جونم خوب باشه و هر دو سلامت باشین

مرسی رهای گلم.
خودت خوبی؟ پسرها و همسری چطورن؟
جدیدا چیکارا کردی؟

nima s جمعه 27 آذر 1394 ساعت 12:24 ق.ظ

1.خوشحالم امید وارم همیشه همین حسو داشته باشید:)
2.چه زود گذشت روحشون شاد

1. مرسی. مرسی. مرسی
2. زود از کی؟

مگهان شنبه 28 آذر 1394 ساعت 08:39 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

سفر با یار ؛)؟ الهی شکر که دقایق بهتر از تصورتون گذشته حتی...
---
یه مدت کوتاهی جای دستشویی های دانشگاه ما رو هم عوض کرده بودن ما یه دور می رفتیم سمت خانوما بعد بر می گشتیم!! همش یادمون میرفت روزایی بود که کارشناسی بودیم و از 8 تا 8 کلاس و هوام سرد نیاز به دستشویی پیدا می کردیم هی:دی
---
موفق باشی زیتون جانم، امیدوارم بتونی با سیاست دوست شی ما که نشدیم؛) :دی

مگهان ناقلااااا
مرسی عزیزم
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
خودت بیشتر موفق باشی قرار نیست باهاش دوست باشم. قراره مسالمت آمیز به هم کمک کنیم

شبنم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

1. خوشحالم که رفتی مسافرت و بهت خوش گذشته. اصلا هم از فضولی در حال مرگ نیستم که بدونم کجا رفته بودی
2. روحشون شاد.
3. امیدوارم تو کارت موفق باشی و این نماینده لیاقت همراهی تو رو داشته باشه.
4. آدم ابله داره از در و دیوار اداره ها و مملک بالا می ره متاسفانه. کاش همه مشکلات تغییر محل کپی بود.
5.
6. منم از اینکه می بینم انقدر به جامعه اطرافت اهمیت می دی ذوق می کنم.
7. حتما با حضورت جلسه خوبی می شه.

1. مرسی عزیزم
نهههههه درحال مرگ نباش. اگه دوست داری بدونی بهت میگم. بگم؟ بگم؟
2.
3. نمی دونی چقققد خسته شدم شنبه صبح تا عصر. مراحل ثبت نامشون تو فرمانداری انجام شد
6و7. خیلی به من لطف داری خانووووم

عمو یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

همیشه به سفر و تفریح باشین

متشکرم. عصرتون به شادی

nima s یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

2.از سالگرد قبلیه پدرتون
3اگه نماینده مورد تایید شما باشه من حتما بهش رای میدم :)

2. امسال دوبار ازش نوشتم. قمری و شمسی... چیزی نیست که از تلخیش کم بشه. هرسال بیشتر جای خالیشون اذیت میکنه...

3. ببین این درست نیست. باید خودت یه تحقیق و بررسی ولو کم و محدود بکنی. بعد اونوقت تایید امثال من که ایشونو بیشتر میشناسیم برای انتخاب بهت کمک خواهد کرد.
راستشو بخوای من اگه ایشون کاندید نمی شدن اصولا رای نمیدادم
حالا بذار تایید صلاحیتها بیاد. شنبه از صبح تا عصر برای ثبت نامشون رفتیم. خیییییییلی خنده دار بود. کادری که مامور ثبت نام بودن اصلا وارد نبودن. وزارت کشور اعلام کرده بود فرایند ثبت نام بین یک ربع تا نیم ساعت برای هر نفر طول خواهد کشید. اما برای دوست من در اصفهان حدود یکساعت و برای کاندید خودمون چهارساعت و نیم زمان برد

دل آرام دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 12:48 ب.ظ http://delaram.mihanblog.com

سلام نازنین زیتونم

بماند که دیگر یادی از دل آرام نمیکنی و تلگرامم همچنان در چشم انتظاری بی رمق شده ...
خانمی سفر سلامت .. شاد و تندرست باشی عزیزم..


یلدای پر خاطره ای رو براتون آرزومندم..

سلاااااااااااام دل آرام. خوبییییی؟ الان معنی تله پاتی تلگرامو فهمیدم

مرسی بابت رمز
اولین فرصت میام سراغت

خوش بگذره بهت امشب و همه شبها و روزها

شبنم چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.funinourkitchen.ir/

نیکی و پرسش؟ خوب بگو بگو

میگم. میگم. میام وبت

دل آرام پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 03:07 ب.ظ http://delaram.mihanblog.com



سفر خوش گذشت ؟

ممنونم بابت فیلمهای فلسفی و واقعا زیبا عزیزم... خوش و خرم باشی ...

بینهایت عااااالی بود سفر

شما خودت استادی دل آرام جانم

زهرا فرفری جمعه 4 دی 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام زیتون جوووونی.
پس به سلامتی مسافرته رو رفتی، نووووش جونت.
من مشغول امتحاناتم و عجیب می چسبه درس خوندن بعد از سالهااااا دوری.
شاد باشی همیشه

سلام فرفری عزیزم
مرسی. مرسی

موفق باشی. امیدوارم همیشه در حال پیشرفت و کسب علم ببینمت

مریم جمعه 4 دی 1394 ساعت 05:47 ب.ظ

نوش جانت مسافرت و خوشیایش و زیبایهایش.
الهی که روحشون در آرامش باشه
زیتون جونم سیاست تو خون همشهریهای شماست، من همیشه نگران دوستان زیادم از شهر شما هستم از بس که درگیر سیاست میشوند و البته همه که نتباید کاملا کنار بکشند، انشالا موفق باشید.
من این تراول جدید را اولینبار قبول نکردم، فکر میکردم قلابیه، کلی برایم توضیح دادند نترس، این نقاشی نیست.

مرسی مریم مهربان

راست میگی انگار. ما هر وعده همراه غذامون سیاست میجویم

خیلی شکلشون زشته. اصن خوشم نیومد. آره مث تقلبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد