روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

سلام دوستای مهربون بامعرفت نازنینم.


یعنی واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم. باور کنید فکر نمی کردم اینقدر منو دوست داشته باشید. این مدت که فرصت آپ نداشتم و فقط مشغول بدو بدو بودم ، هروقت تو شبکه ها پیغامهای محبت آمیزتونو میگرفتم ، حقیقتا ذوق زده میشدم. اختصاصا از عموسیبیلو (دوست شریف و با اخلاق من و درواقع داداش سیبیلوی من) و بچه هایی که تو خونه ایشون با اونها آشنا شدم ممنونم. از خدا براتون بهترینها رو میخوام. امیدوارم سال بسیار پرخیر و برکتی در انتظار همتون باشه. امشب هم که چهارشنبه سوری هست و دعا میکنم یه عالمه شادی و خنده و تندرستی نصیب تون بشه و حسسسسسابی بهتون خوش بگذره.


من یک عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه حرف دارم که سال نو میام همشو میگم. دوستتون دارم و به دست امن پروردگار میسپارمتون.





سلام به دوستان نازنینم. ممنونم بابت احوالپرسی های صمیمانه تون ، چه اینجا و چه تو شبکه ها و عذر میخوام که یهو بیخبر چند روز غیبت کردم اونم بعد از پست قبلی که دوستای مهربونمو نگران کرده بود. دوستتون دارم. ممنونم که همراهم هستین :*  :)  3>

1. بیمار ما همچنان بستری هستش. آی سی یو و ممنوع الملاقات. ما فقط از پشت شیشه اجازه داریم ایشونو ببینیم. البته این ده روز که من نبودم یکی دوبار اجازه ملاقات بسیارکوتاه چنددقیقه ای حضوری به بستگان درجه یک دادن. بیماری بسیار اذیت کننده ای هست که امیدوارم هیچکس بهش مبتلا نشه. تا امروز هشت بار خون شونو تصفیه کردن. اگه خدا بخواد و روند بهبودی ایشون به همین شکل پیش بره تا یک هفته دیگه منتقل میشن به بخش. بازم ازتون التماس دعا دارم  3>

2. من پنج شنبه دوهفته قبل رفتم مسافرت. یه سفر نیمه کاری و نیمه تفریحی. هشت روز مهمون خونه دوستم بودم. وقتی بهش گفتم دارم میام ، خودش و خانواده ش به اصرااااار نذاشتن هتل بگیرم. هشت روز خوب کنارشون داشتم. دیشب برگشتم و الان کللللللی کار عقب مونده دارم :/

3. عاشق اینستاگرامم. خیلی باحاله. کلا خیییییییلی ثبت لحظاتو دوست دارم :)

4. دلم واسه ساشا یه ذره شده. وقتی میخواستم برم سپردمش به دختر عموم. امروز فرصت نشد برم بگیرمش. امشب میرم پسرک شیطونو میارم. عزیزممممم... اووووووووووووووووف... چقدر حرف دارم و الان وقت ندارم... :///


5. فردا صبح دادگاه :)