روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


سلام به دوستان نازنینم. ممنونم بابت احوالپرسی های صمیمانه تون ، چه اینجا و چه تو شبکه ها و عذر میخوام که یهو بیخبر چند روز غیبت کردم اونم بعد از پست قبلی که دوستای مهربونمو نگران کرده بود. دوستتون دارم. ممنونم که همراهم هستین :*  :)  3>

1. بیمار ما همچنان بستری هستش. آی سی یو و ممنوع الملاقات. ما فقط از پشت شیشه اجازه داریم ایشونو ببینیم. البته این ده روز که من نبودم یکی دوبار اجازه ملاقات بسیارکوتاه چنددقیقه ای حضوری به بستگان درجه یک دادن. بیماری بسیار اذیت کننده ای هست که امیدوارم هیچکس بهش مبتلا نشه. تا امروز هشت بار خون شونو تصفیه کردن. اگه خدا بخواد و روند بهبودی ایشون به همین شکل پیش بره تا یک هفته دیگه منتقل میشن به بخش. بازم ازتون التماس دعا دارم  3>

2. من پنج شنبه دوهفته قبل رفتم مسافرت. یه سفر نیمه کاری و نیمه تفریحی. هشت روز مهمون خونه دوستم بودم. وقتی بهش گفتم دارم میام ، خودش و خانواده ش به اصرااااار نذاشتن هتل بگیرم. هشت روز خوب کنارشون داشتم. دیشب برگشتم و الان کللللللی کار عقب مونده دارم :/

3. عاشق اینستاگرامم. خیلی باحاله. کلا خیییییییلی ثبت لحظاتو دوست دارم :)

4. دلم واسه ساشا یه ذره شده. وقتی میخواستم برم سپردمش به دختر عموم. امروز فرصت نشد برم بگیرمش. امشب میرم پسرک شیطونو میارم. عزیزممممم... اووووووووووووووووف... چقدر حرف دارم و الان وقت ندارم... :///


5. فردا صبح دادگاه :)




نظرات 19 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 07:49 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

سلام عزیزم خوش برگشتی
دلم برات تنگ شده بود

کاکول پسر تا دو سه روز باهامون فهر بود حرف نمیزد

ایشالله که بیمارتون زود خوب بشه

سلاااااااام تیغی جانممممم. خوبی؟ تو هم بعد از عمری خوش اومدی به اینجا
امیدوارم سفر به خودتم حسسسسسابی خوش گذشته باشه

من همش سراغ ساشا رو میگرفتم و دخترعموم عکساشو میفرستاد برام. نامرد اینقدر باهاشون رفیق شده که میترسم دیگه منو نخواد


آآآمین. مرسی دوستم

سپیده مشهدی یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

به به
زیتون خانوم
سفرها بی خطر عزیزم
انشالله حال مرضتون خوب میشه عزیزم
بنده عضوء اینستا و وایبر نیستم ولی این سحره نابابا داره منو اغفال میکنه.
اینستا خیلی باحاله
می بوسمت و مواظب خودت باش

به به به آتیشپاره
خوبی خانمی؟
شما همون عضو خونه عمو هستی کاملا کفایت میکنه. وجدانا بذار شبکه ها سرجاشون باشن. رحم کن
شوخی کردم. اگه بودی عالی میشد

قربانت عزیزم

هدی32 یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 03:48 ب.ظ

سلاممم دوست عزیزممممممممم بیا نزدیکککککککککک بوست کنم بغلت کنم دلم براتون تنگ شده
ان شاالله خدا شفا بده به همه مریضا و مریض شما هم حالشون خوب شه
ساشا عشقه ها

سلام هدی جونم. خوبی؟ دخترکت خوبه؟
مرسی از محبتت عزیزمممم
آمین. امیدوارم. مرسی بابت دعای خیرت

ساشا عشششششقه. معرکه س

عمو سیبیلو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 05:36 ب.ظ

خوش برگشتین

ممنونم داداش

آقا مسعود یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام رسیدن بخیر
با ور نمیشه یعنی گوشی را کنار گذاشتی یه سر به وب زدی
خخخخخخخخخخخخخ
1 انشالله همه مریضا شفا پیدا کنند دم عیدی به اغوش گرم خانواده باز گردنند
2کنگر با خودتون برده بودید
خخخخخخخخخخخخ
3خخخخخخخخخ
یوزر نمیدید به ما
4ببخشش یکی دیگه بگیرید
5بعدش چای بخورید

سلام. ممنون.
میگم نبودم اینجا میگی گوشی؟

1. آآآآآآمین
2. نه. از هموجا خریدم
3. چرا که نه
4.
5. خوردم. چای به

asmani یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 09:28 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
ان شاالله با خبرهای خوب تر پیش برید و بیماری از تن این نازنین به زودی بیرون بشه منتظر پستهای جدیدتون هستم

سلام. ممنونم دوست خوب از دعای خیرت.
خیلی شلوغم آخر سالی

بانو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:57 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلام.خوب هستید؟

خدا همه ی مریضا رو شفا بده .چ جسمی چه روحی
خوش ب حالتون .منم دلم مسافرت میخواد....دوتاایی
پسر؟؟؟پسر از کجا آورده کردید؟

مبارک زیتونکتون مدرکش...
دانشگاه ب طور رسمی با چه رشته ای آغاز شد؟؟؟

چایی به نمیدوستم.شیر قهوه لطفا

سلام. شکر خدا.
ممنونم از دعات.
انشالله انقد دوتایی برید سفر که دیگه جایی نمونده باشه که ندیده باشید. خوبه؟

پسر؟ پسر؟ پسر؟

متشکرم بانوی کوچک. با یک رشته در راستای مصالح

چایی بهو یادته؟ خداییش خل شدم اونروز از بس توضیح دادم

بانو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 11:04 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلام یک سوال در واقع ی مسئله

خاله ی دوستم از شوهرش طلاق گرفته.دخترش 9 سالشه.دادگاه به پدرش حق ملاقات داده(از عصر4 شنبه تا جمعه میره پیش باباش).باباش تاالان هیچی براش خرج نکرده و ارفتار خوبی باهاش نداره.اینطور ب نظر میرسه ک برا تلافی بچه رو میبره پیش خودش.صبح تا شب سرکاره و بچه پیش زن باباش.از بچه خواسته چادر بپوشه حتما و جوراب
دادگاه گفته پدرش حتی اگه بزنتش هم اشکال نداره چون باباشه!!!!!!!!

واقعا این حقه؟

سلام عزیزم.

بنظر میرسه اطلاعات ناقص یا غلط بهت دادن

خودت چطوری؟

مریم دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:00 ق.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

سلام زیتون عزیز، همیشه به سفر، انشالا که خوش گذشته باشه حسابی.
امیدوارم مریضتون هرچه زودتر بهبود پیدا کنه و خیال همگی راحت بشه.
اینستا پدیده جذاب و جالبیه، من هم دوستش دارم.

سلام مریم جانم. دلم برات تنگ شده هاااا
کم کم کارام بیفته رو غلتک هرروز میام خونه ت
مرسی عزیزم از دعای خیرت.
اگه بخوای آی دی مو برات میذارم

افروز دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 12:38 ب.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

بووووووووووووس

mika دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:58 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام زیتون بانو خوبی شما؟
والا من فک کنم بقول افروز شونصد بار اومدم نبودید نگران شدم مخصوصا که تو گروه هم تشریف نداشتید

افروز پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 10:59 ق.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

روزت مبارک بانوووووووو

مرسی خوشگل مهربونم

asmani پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 10:19 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو روزتون رو تبریک میگم

سلام علیرضاخان. خوبی؟ از شمام عذر میخوام. انشالله سرفرصت جبران مافات میکنم

af سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 09:08 ق.ظ

ای زیتون بی معرفت!

http://darhamnevesht.blogsky.com/1393/12/07/post-218/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-

وکلا قبلابهتر بودن هاااااا!!!!!!!!!!!

بعد می کی چشممون روشن و نیستی و اینا!

حق داری دوستم
بخدا اینستا رو ظرف یه دقیقه وسط همه کارام آپ میکنم. نمی رسم بشینم پشت سیستم. همش بدو بدو دارم.
اصن کی گفته وکلا خوبن؟ دلت خنک شد؟

دوستت دارم. مواظب خودت باش

آقا مسعود گُل سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

الان هم رفتید مسافرت که نیسید
این گوشی را ول کن
معتاد
خخخخخخخ

نه. همین جام.
اون منو ول نمیکنههههه

مریم چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 08:27 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

میخوااااااام زیتون.

چشم عزیزم. میام مینویسم برات

حسین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.mhpedu.blogsky.com

شما از دوم اسفند نبودی هنوز هم که بروزش نکردی آن وقت میگی حواسم هست باشما؟
بگذریم خوب کار داشتی دیگه... ولی این شبکه های کجتماعی بدجوری بچه ها رو بخود مشغول کرده.
خوب ولش کن.
"نیمرخ سیاه و سفید" میدونی چیه؟ میتونی به من کمک کنی؟ پس به آدرس من بیا ممنون!

هدی32 یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

زیتونی جونم کجایی عزیزم ساشا خوبه

سلام هدی گل. ساشام خوبه عزیزم. شیطون و پدرسوخته

آقا مسعود عزیز چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

کم کم زیتون میاد دچی میکنه و میره
خواستم اطلاع بدم از کارشون
خخخخخخخخخخخخخ

دچی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد