روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

سلام دوستای مهربون بامعرفت نازنینم.


یعنی واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم. باور کنید فکر نمی کردم اینقدر منو دوست داشته باشید. این مدت که فرصت آپ نداشتم و فقط مشغول بدو بدو بودم ، هروقت تو شبکه ها پیغامهای محبت آمیزتونو میگرفتم ، حقیقتا ذوق زده میشدم. اختصاصا از عموسیبیلو (دوست شریف و با اخلاق من و درواقع داداش سیبیلوی من) و بچه هایی که تو خونه ایشون با اونها آشنا شدم ممنونم. از خدا براتون بهترینها رو میخوام. امیدوارم سال بسیار پرخیر و برکتی در انتظار همتون باشه. امشب هم که چهارشنبه سوری هست و دعا میکنم یه عالمه شادی و خنده و تندرستی نصیب تون بشه و حسسسسسابی بهتون خوش بگذره.


من یک عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه حرف دارم که سال نو میام همشو میگم. دوستتون دارم و به دست امن پروردگار میسپارمتون.




نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 09:33 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

به به به، باد آمد و بوی عنبر آمد، به سلامتی، این طرفها. بسیار دلمان برای شما و‌ماجراهای شماره گذاری شده تان تنگیده.

سلام عزیزدلم. سال نو مبارک. منم دلم تنگ شده واسه تو و ماجراهات

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 08:33 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشی

موچککککرم تیغ تیغی جانم

همچنین و بهترش واسه خودت

هدی32 شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام زیتونی جونم خوبی سال نو مبارک

سلام هداجون مهربون بامعرفت. سال نو مبارک. خوبی خانووووم؟

........ جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 08:37 ب.ظ

سال نوتون مبارک
امید وارم سال خوبی اغاز کرده باشید :)
میگم تعطیلات سال نو هم تموم شد خبری از این حرفایی که گفتید تو سال نو میزنم نشد :)

متشکرم.
منم واسه شما روزگار بهتری آرزو میکنم.

میزنم. میزنم. عجله کار شیطونه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد