روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

 

1. خسرو آواز ایران ، محمدرضا خان شجریان ، بخاطر کسالت شدید در بیمارستان کسری تهران بستری شدن. این صدای بی بدیل ، مانا و پاینده باد. آمین...


2.  از مجری صفحه آخر متنفرم و از مجری پرگار خیلی خوشم میاد. دلایلش قابل توضیح نیست. حسیه. درونیه. یه موج بد از اون یکی میگیرم و یه موج خوب از این یکی. همینجوری :|


3. روبروی دفتر،  یه بستنی میوه ای باز شده. لابد بستنی شکلات و قهوه هم داره. هنوز تستش نکردم. قراره با جفت جان بریم سروقتش :) :*


4.  امروز تو انجمن زنان بحث بود که برای دوچرخه سواری خانمها از مراجع ، استفتا شده و ایناااا.... اصلا حال تهوع به من دست داده بود.... یعنی هرکار میکنم نمیتونم این سئوال جوابا رو درک کنم.... در مجموع باید بگم چشمهایمان نابینا باد که خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد.... :@@@

5. داییم تصادف کردن. وقتی خبرش بهم رسید سراسیمه رفتم اورژانس که ببینمشون.وقتی با سر بسته و چشم کبود رو تخت دیدمشون ، کل کودکی و خاطرات خونه دایی از جلو چشمام رد شد.... چه حال بدی.... طلب شفا برای همه بیماران. آمین...

 6. هرچند که مقررات جدید اعسار ، قانون مردسالار فعلی رو قوی تر میکنه اما از جهتی خوشحالم که این امر میتونه باعث تقویت روحیه مسئولیت پذیری در خانمها بشه و اون عادت زشت و حقیرانه نفقه خوری رو در جامعه زنان ایرانی ، تعدیل کنه و به مرور از بین ببره :/

 7. موکل جدیدم به شدت و عجیبا غریبا به سحر و جادو اعتقاد داره. به استخاره هم ایضا! یعنی نصف حرفاش ، حول این داستانا میچرخه. امروز میگفت واسه انتخاب شمام به عنوان وکیل ، استخاره کردم و خیییییلی خوب اومده! گفتم حالا صبر کن ببینیم نتیجه پرونده چی میشه :دییییییی


 8. دگر باره بشوریدم ، بدان سانم به جان تو / که هر بندی که بربندی ، بدرانم به جان تو... / نخواهم عمر فانی را ، تویی عمر عزیز من / نخواهم جان پر غم را ، تویی جانم به جان تو.../ اگر بی تو بر افلاکم ، چو ابر تیره بر خاکم / وگر بی تو به گلزارم ، به زندانم به جان تو... / چه خویشی کرد آن بی چون ، عجب با این دل پر خون / که ببریده است آن خویشی ، ز خویشانم به جان تو...



نظرات 5 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:54 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

1- آمین

3- نوش

4- هی هرچیزیو ربط میدن به دین!

5- آمین

6- خوشحالم منم

7- خخخخخخخخخخخخخ

4. خودت که بودی و دیدی. اه اه اه....

6. ای ول. خیلی ها ناراحتن!

دونه برف دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 02:58 ق.ظ http://cockpit.blogsky.com

برای تمام بیماران طلب عافیت :)
کلن حس خوبی بهتون دارم. فک می کنم شما نمونه قشنگی از ی زن موفق و ی دوست وفادار میتونید باشید :*
عاقا این استیکراتون چرا انقده کج و کولن؟؟ خواستم استفاده کنم دیدیم نذارم منظورم مفهوم تره :|
راستی جواب کامنت عاقای انوش خانو خیلی خوب دادی، دمت گرم:))

آمین.

لطف داری به من ، دونه برف جان

بلاگ اسکای اشکالاتی داره از جمله قدیمی بودن استیکرا و قالبهاش. اما محسناتی هم داره که ما رو موندگار کرده

انوش ، حکایتیه واسه خودش

سحر الف دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 11:10 ق.ظ

شجریان؟؟؟؟ نه این یکی دیگه نه.....
اون دوتا برنامه رو نگاه نمیکنم
بستنی....هعی کالری شماری نمیزاره که
فردا پس فردا واسه عطسه کردن خانمها هم از ....سوال میشه

امیدوارم داییت سریع خوب شه

نفقه خوری چیست؟

راجع به موکلت: یا جد سید ربیع

شعرتم قشنگه

حالشون بسیار بهتره استادمون

برنامه های خوبیه بعلاوه خیابان زندگی و آپارات.

نفقه خوری یعنی بی مسئولیتی. یعنی پول بگیر و سرویس بده. یعنی تن فروشی شرعی. یعنی من زن نوعی مثل یک علیل سفیه محجور منتظر دستی باشم که یه لقمه نون بندازه تو سفره م. آخ آخ سحر که دلم خونه از دست این زنهای ضعیف...

عمو دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:16 ب.ظ

زیتون فالم میبینی آبجی؟

من یا موکلم؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 12:49 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

4- عاره

6- چون نفقه خورن یا بهتر بگم مفت خورن

6. من اسمشو مفت خوری نمیذارم. لقمه ای که به بهای شخصیت و غرور و عزت نفس و له شدن همه توانایی ها و قابلیتهای من و صرفا در ازای سرویس جنسی دادن ، سر سفره من میاد خییییییلی برام گرون تموم میشه. مفت نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد