روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. و اما...مدتها بود که میخواستم قالب و موزیک وبلاگ رو تغییر بدم اما دلم میخواست جفت جان هم نظر بده. بلاخره دیشب این مسئله به سامان رسید. اما یک مشکلی که وجود داره اینه که بلاگ اسکای ، قالبهایی رو که هم زیبا باشه و هم بتونه کد موزیک رو بخونه به مجموعه قالبهای فعلیش اضافه نمی کنه. تو تموم این مدت همه خوانندگان عزیز وبلاگم مثل خودم از صدای فوق العاده همایون جان شجریان و شعر درجه یک سیمین بانوی بهبهانی لذت بردن. غیر از یک نفر که کلا با صدا ، مسئله شخصی داره و هرررررر جا میره غر میزنه که موزیک وب تونو ببندین! خلاصه ترجیح دادیم که چون مدتهااااست قالب تیره (هرچند این رنگو بسیار میپسندم شخصا) جلوی چشم های نازنین شما بوده ، یک قالب روشن براتون بذاریم و موزیک رو در اولین فرصتی که قالبی با قابلیت پخش موزیک مورد نظرمون پیدا کردیم ، نصب کنیم. از اونجا که من و جفت جان ، عاشق سینه چاک کافی هستیم و نیز اون قلب خوشگل روی قهوه ها بدجور دلبری میکرد ، این قالب انتخاب شد. باشد که هممون دور همی از همدیگه راضی باشیم. امیدوارم قالب جدید رو بپسندید :)


( الان "آسمان هم زمین میخورد" روی این قالب ، ست شده ولی برای ما پخش نمیشه. آیا شما میشنوید؟؟؟)


2. در این لحظه ، خیلی شرمنده هستم. خیلی زیاد شرمنده هستم.یک وبلاگی رو مدتهاست که میخونم. وبلاگ یک خانم نویسنده کارمند خبرنگار و فمینیست و دوست داشتنی و صریح و تقریبا مثل هم فکر میکنیم و قلم ایشون رو خیلی دوست میدارم. هر روز وبلاگ ایشون رو فرصت ندارم چک کنم و هروقت هم میرم بخونمش ، الزاما همه پستها رو نمیتونم بخونم. بنابراین ممکنه چندتاش جا بمونه. امروز رفتم وبلاگش. دیدم خطاب به خواننده هاش نوشته که ازتون خواسته بودم مطالب منو تو تلگرام اشتراک نذارین ولی شماها به خواهش من اعتنا نکردید و... من گاهی از مطالب وبلاگش شات میگرفتم وبا ذکر منبع برای انجمن زنان تلگرام ارسال میکردم و با دوستانم در موردش صحبت میکردیم. من اون پستی که ایشون خواسته بود کسی مطالبشو تو تلگرام نفرسته ندیده بودم و فکر میکردم وقتی مطالبشو وبلاگ میکنه و بدون رمز مینویسه ایرادی نداره که در فضای دیگری هم با ذکر منبع منتشر بشه... خانم توکل عزیز! اینجا در ملاء عام از شما عذر میخوام. دیگه تکرار نخواهد شد. امیدوارم به شما آسیبی نرسونده باشم :(


3. امروز یک کیلو بامیه درشت و بی عطر و طعم و رو  به زردی رو با سوزن به نخ کشیدم و در آشپزخونه آویزون کردم تا خشک بشه و پودر بشه و گاهی به خورشت هایی که لعاب ندارن ، غلظت بده. مرسی لیلیت عزیزم که هستین و مادرانه کنار ما حضور دارین :***

4. در راستای دوستی با طبیعت و مراقبت از سلامتی خودمون ، یک کیسه مخصوص نان که از بیرون ، نایلون ضخیم و از داخل ؛ پارچه ای هستش و زیپ داره خریدم تا از این به بعد نون هایی که برش میزنم رو به جای پاکتهای نازک یکبار مصرف فریزری توی این کیسه فریز کنم. ممنونم داداش سیبیلوی عزیز که راهنمایی فرمودین :)

5. یک آگهی استخدامی دیدم از شهرداری خرم آباد که با افتخاااار اعلام کرده بود از بین 150 نفری که برای نظافت خیابانها استخدام کرده ، 23 نفر لیسانس و فوق لیسانس هستن. ننگ به سیاستهای مملکتی که هیچ کس سرجای خودش نیست :@@@

6. آنکه بی باده کند جان مرا مست ، کجاست؟...



نظرات 16 + ارسال نظر
... دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 07:01 ب.ظ

تبریک میگم بانوی باسلیقه
قالب قشنگیه

ممنونم از لطف و نگاه شما :)

asmani دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 07:18 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
1- قالب جدید رو تبریک میگم چقدر بهتون میاد وب قبلیتون موزیک داشت!؟ من کلا اسپیکر لپ تاب رو آف کردم و الان کاملا اتفاقی متوجه شدم هیچ لذت نبردم این شکلک های قبلی کو من کلی با اون که زبونشو یه وری در میاره حال میکنم الان دستم خالی شده
2- و برای منم یه همچین اتفاقی افتاد وقتی به اون شخص گفتم از مطلب وبتون استفاده کردم ناراحت شد الان با این نبود قانون کپی رایت تکلیفمون چیه
3-بامیه خشک؟ روش خوبیه امتحان کنیم
4- کیسه مخصوص ناننننننننننننن؟ اینم امتحان میکنیم
5- شهرداری خرم آباد هم بعله تازه تعدادی از اونهایی که مدرک دیپلم دادن از ترس اینکه قبولشون نکنن مدرک بالاتر ارائه ندادن
6- اطلاعی از دست نیست والا

و بر شما :)

1. مرسی. بهم میاد؟ واقعا؟! چه خوب :)
آره داشت :دیییییی
کار خوبی میکنی. اصن اسپیکر به چه دردی میخوره؟! :دییییی
شاید این قالب اون شکلکا رو ساپورت نمی کنه. بلاگ اسکای اصن تنوع نمیده به ویترینش

3.4. بعلههههه. لیلیت جان و داداش خان ما رو نمیخونی آیا؟
5. .....

پویا دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

موزیک گوش خراشی از وبتون پخش میشه
لا اقل تکمه ی توقف موسیقی را در کنار وبتون بذارید

گوش خراش؟
اسپیکر که میدونی چیه؟ ببندش لطفا.
اگه موزیک قبلی باشه که ملایم بود. اگه موزیک جدید باشه که ملایمه.
نگفتم مسئله شخصی داری
اونوقت "تکمه"؟!

مریم دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

مجددا قالب نو مبارک، من فقط سکوت میشنوم، چطوری باید آهنگ را بشنوم؟
چون کپی کاری غیر عمدی بوده، شما با یک درجه تخفیف بخشیده میشین(طبق قانون من)
آنقدر اون بامیه های توی اینستا برای من سوال بود. چه خوب که اینجا استفاده اش را فهمیدم،
مصرف کمتر پلاستیک بسیار کار پسندیده ای برای جسم خودمان و جسم زمین هست، آفرین به شما.
خورشت ماست درست کردی؟؟؟نوش جانتان.

مرسی عزیزم.
آهنگ پخش نمیکنه این قالب.
منم تا حالا این روش بامیه رو بلد نبودم. از لیلیت نازنین یاد گرفتم

شرح خورش ماستو مینویسم

nima s دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 11:45 ب.ظ

1.قالب جدید مبارک باشه
با دو تا مرورگرام امدم وبتون موزیکو پخش نکرد
حالا نمیدونم ایراد از مرور گرایه منه یا قالبه شما؟!:)
5.هر کسی که لیسانس گرفت که دلیل بر با سواد بودنش نیست :)
البته بگذریم که تو این دور زمونه برایه باسواداشم کار نیست :دی

1. مرسی.
ایراد از بلاگ اسکای هست که قالباش قدیمیه
5. با احترام تمام قد به تک تک ماموران شریف و زحمتکش شهرداری ، بهرحال اون لیسانس چهارسال وقتش و پولش و پول بیت المال رو هزینه نکرده که بره خیابون جارو کنه. کارهای مفیدتری از دستش ساخته س که تحصیلاتشو درش دخیل کنه.

سحر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام زیتون .....دومین شب رنج بیخوابی...قالب قشنگیه...بامیه دوس دارم....

نسخه منو عمل کردی؟

آیدا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:57 ق.ظ

چه عالی، قالب جدید مبارک باشه
خیلی خوب شد
الان که آهنگی پخش نمیشه برای من، البته منم ساکت دوستان هستم
در هر صورت موفق باشید

مرسی آیدا. خوشحالم که پسندیدی
آره انگار موزیکو نمی پذیره این قالب.
سری بعد یه موزیک نااااب ست میکنیم

آیدا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

راستی یک سوال آیا هیچ وقت شده موکل آقایی از آزار و اذیت خانمش شکایت کرده باشه؟؟

من بارها وکیل آقایونی بودم که با هیولاهایی به نام همسر زندگی می کردن!

Amer سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام بانو
قالبتون خیلی قشنگه
اما متأسفانه اکثر سایت هایی که قالب رایگان میذارند!
قالب هاشون با بلای اسکای همخونی نداره.

اخیرا با سایتی آشنا شدم که قالب هاشون در عین فوق العاده و شیک و متمایز بودن کاملا با سیستم بلاگ اسکای همخونی داره!

چندی از قالب های پیشنهادی من ازون سایت به شما

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/love/41-60/001162747/001162747.html

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/life/003162724/003162724.html

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/life/003162727/003162727.html

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/notebook/004162707/004162707.html

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/love/41-60/001162744/001162744.html

http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/notebook/004162724/004162724.html

سلام عامر مهربان.
مثل روز برام روشن بود که اگه اینجا رو بخونی حتما کمک میکنی. چون پیشنهاداتو به داداش سیبیلو دیده بودم و میشناختمت که با معرفتی
از این گروه قالب که لینک دادی دومی و سومی و چهارمی رو خییییلی دوست داشتم. قالب فعلی باب سلیقه و تایید جفت جانه و فعلا توافق بر این شده که تا اطلاع ثانوی همین قالب کار کنه.
اگه تصمیم به تعویض گرفتیم حتتتتتتتما قبلش میام ازت مشورت میگیرم یا یکی از همین سه تا رو ، ست میکنم. ولی میخوام حتما حتما بتونم روی قالب ، موزیک بذارم.
چقدر لطف کردی جوون.
مرسی بابت وقتت و کمکت. شاد باشی

Amer سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

بانووووو
اون قبلی هایی که فرستادم
درسته که خیلی زیبا بودن اما همخونی کامل نداشتن...
من نمیدونستم!
تو وبلاگ قبلیم که چک کردم متوجه شدم!

به هرحال این دوتارو مطمئنمممم که همخونی کامل دارن
و البته ادبی و شاعرانه هستن!

http://m-qaleb.com/webtemp/notebook/all/004162736/004162736.html

http://m-qaleb.com/webtemp/notebook/all/004162716/004162716.html

بازم ازت متشکرم. قالب مخصوص شعر و ادبیات نمی پسندم هرچند که هم من و هم جفت جان عاشق ادبیاتیم ولی چون اینجا وبلاگ تخصصی ادبی نیست این دوتا بهش نمیاد.

زهرا فرفری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام،
قالب جدید مبارک. دلنشینه.
بند 2 برای من خوشحالی داشت بخاطر شخصیتت..
بند 5 یه آه از ته دل..مثل همیشه.
بند 6 هم که سرگردونمون کرده..

سلام عزیزم.
مرسی. چه خوب که دوست داشتی

2. هنوز ناراحتم.

یک خانم سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام زیتون خانم.قالب جدید مبارک.
در مورد باقلا برای لعاب جالب بود نمی دونستم .مادر من هم همیشه جو خیلی خرد شده به اکثر سوپهاو خورشتها اضافه می کنه .چون خواص خوبی داره و نیز برا لعابش.
راستش خانمی چند وقتیه یک ایده به ذهنم رسیده و الان دیگه به خودم قول دادم که براتون بنویسم امیدوارم دلخور نشید از من .راستش حالا که شما اینقدر خوب به مسایل کارتون احاطه دارید .چقدر خوبه که برا شبکه استانی یک برنامه ارائه بدهید که در اون برای مسایلی از قبیل طلاق ....یک برنامه جذاب ترتیب داده بشه.شایسته است که از پتانسیل مثبت بانوانی چون شما گستره بیشتری از مردم بهره ببرند .

سلام خانوووووووم. مرسی

باقلا نه ، بامیه
فکر کنم جو ، مزه داره. ولی اونجور که لیلیت جانم گفتن بامیه با اون مشخصات هیچ مزه ای نداره فقط پکتین داره

امیدوارم هرررررگز نیاد روزی که من بخوام تو رسانه این مملکت ، برنامه اجرا کنم. امیدوارم هرررررررگز اینقدر مورد تایید حضرات نباشم که شایسته حضور در رسانه شون بشم. امیدوارم بی نام و نشان هر کاری از دستم برمیاد انجام بدم و لذتشو ببرم. همین کارگاه هایی که دارم به شکل رضایت بخشی روحمو ارضا میکنه. ممنونم ازت عزیزم. میدونم پیشنهادت کاملا با حسن نیت و از سر لطفی هست که به من داری. بازم ممنونم

یک خانم سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
وایییییی چه هرگزززززززهای هرگزانه اییی :-)
خواهش می کنم زیتون خانم.
راستی خوبه که یاداوری کردید بامیه .:-)

عمو شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 05:44 ب.ظ

با عرض پوزش به خاطر دیر سر زدن
قالب جدید بسیار زیبا و قشنگ است و حکایت از حسن سلیقه شما دارد
ارادتمند شما
عمو دامت سیبلوهو

شما سر هم که نزنید عزیز هستید. میدونم شلوغید. البته که اگه سر بزنید خوشحال ترم.

مرسی از تعریف تون. مطمئن بودم شما میپسندید. کافی کافی کافی

سیبیل عالی ، متعالی و حفظه الله

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:41 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

قالب نو مبارک

قرررربااااانت

آلما توکل یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 09:05 ب.ظ http://almatavakollll.blogfa.com/

سلام
وقت بخیر
از آشناییتون خوشبختم.
به نظرم نباید این بند رو می نوشتید.اتفاق خاصی نبود که نیاز به عذرخواهی داشته باشه.
اما از طرفی از اونجا که هیشکی گوش نداد و همه توی شبکه ها منتشر کردند. در پست های بعدی نوشتم دیگه سخت نمی گیرم.
شما هم دوست داشتید می تونید هرجا خواستید با ذکر نام منتشر کنید.
سپاس

سلام به آلما توکل عزیزم
ممنونم که خوندین و ممنونم بابت اجازه. مطمئن باشین ذکر منبع رو فراموش نخواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد