روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. زیتونک من دختر عاقلی شده. یعنی منظورم اینه که دختر عاقلی بنظر میاد. رویکردش به مسائل برام جالبه. از اینکه در مورد مسائلش با من حرف میزنه و از طبقه بندی منطقی و احساسیش لذت میبرم. کاش همیشه همینطور پیش بره. امیدوارم هیییییییچ وقت احساسات لطیفش جلوی نگاه عاقلانه شو نگیره. این امیدواری رو برای تمام دختران سرزمینم دارم :***


2. جفت جان یک دسری رو دوست داره که من تا حالااااااااا حتی یکبار هم درستش نکردم. فقط تو رستورانها خوردمش یا آماده شو خریدم. پریشب گفت بیا با هم درستش کنیم. از اونجایی که ماده اولیه شو نداشتیم و ضمنا باید چندین ساعت تو یخچال می موند تا جا بیفته ، اجبارا منصرف شدیم. قصد دارم فردا واسه اولین بار درست کنم و تا این لحظه ، صدتا دستور از این دسر سرچ کردم :دیییییی


3. دیروز از صبح سحر تا دوازده شب ، آب نداشتیم. خیلی هم شیک و مجلسی. قبل از ظهر زنگ زدم 122. میگه یکی از لوله های اصلی انتقال ترکیده و ماموران دارن از ساعت 2 صبح تعمیرش میکنن. صبح تا حالا فکر میکنم این غربیها چجوری می تونن بدون آب برن دستشویی؟ :/

نیست که هیچ فکر دیگه ای ندارم بکنم. از اون لحاظ :|


4. جمعه شب مامانم 14 نفر مهمون از شهرستان داشتن که تا حالا منو ندیده بودن و منم تا حالا ندیده بودمشون. اینقققدر دوسشون داشتم و اینقققدر دوستم داشتن که اندازه نداره :)


5. برای بند دوم پست قبلی ، چندتا پی ام برام ثبت شده که بسیار دردناکه و تجربیات خوانندگان خاموش وبلاگمه. مرسی از اعتمادتون دوستان. اما یکی از پی ام ها انقدر مضحک بود ، انقدر مضحک بود ، انقدر مضحک بود که نمیدونستم باید چی بگم. طرف نوشته: خانوم زیتون شما دارید سیاهنمایی میکنید. این داستانی که نوشتید توهمات ذهنی تونه. جامعه اسلامی ما هنوز اینقدر سقوط نکرده. هیچ مادری چنین کاری نمی کنه و... آقا یا خانم پرت و پلایی که نمیدونم کجا داری زندگی می کنی که خیلی امن و امان و ناناز و همه چی آرومه و اینهاست ، باید عرض کنم خدمتت که ظاهرا خواب خرگوشیت خیییییلی سنگینه. پاشو عزیز. پاشو یه آبی به دست و صورتت بزن اونوقت درجه تنزل و عمق سقوط جامعه اسلامی (!!!) رو درک خواهی کرد. من سیاهنمایی می کنم؟؟؟ من توهم زدم؟؟؟ از مشهد و قم ، اسلامی تر سراغ داری تو ایران؟ میخوای آمار تجاوز به محارم تو همین دو تا شهرو برات دربیارم؟؟؟ آمار سقط جنین رو چطور؟؟؟ آمار خیانت؟؟؟ آمار قتل های ناموسی؟؟؟ من اگه دهنمو وا کنم شبها باید زاناکس بخوری تا خوابت ببره. چهارشنبه با دخترعموم که پزشکه تماس گرفتم و اون دخترک بدبختو بهش معرفی کردم تا واسه معاینه بره مطبش. جریانو براش گفتم. گفت هرهفته چند مورد داره که خانمهای قربانی خشونت جنسی محارمشون به مطبش مراجعه میکنن. دوست دیگری دارم که پزشک زنانه. گفت مرتبا خانمهای بارداری نامشروع میرن سراغش واسه سقط. وضعیت شعب دادگستری هم که واضحه. سیاهنمایی ، هان؟؟؟ الان که فکر میکنم شما بیدار نشی بهتره. بخواب باباجان. بخواب... 

 

۶. صدایم را به یاد آر اگر آواز غمگینی به پا شد / من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی ، جدا شد / من هرچه ام با تو زیباترم ، بر عاشقت ، آفرینی بگو / تابیده ام من به شعر تنت ، میخوانمت خط به خط ، مو به مو / بی تو ، بی شب افروزی ماندنت ، بی تب تند پیراهنت / شک نکن ، من که هیچ! آسمان هم ، زمین میخورد... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:54 ق.ظ http://sin-alef.blogsky.com

آفرین زیتونک و شما

این قطعی آب چیزی در حد مدیرعامل ما رو مخه

دسر میدرستی؟خیلی هم خوب ما که تو رژیمیم خلافمون فالوده است اونم دو قاشق فقط....

اینا تازه واقعیته...سیاه نمایی نیست...هاری جنسی داره روز به روز بیشتر میشه

چه سورپرایز جالبی بودن مهمونا.....

این آهنگ لعنتی خیلی قشنگه...خیلی

گاو گریزلی

جفت جان اصراااار کرد که درست نکنم تا دوتایی باهم تجربه ش کنیم
درجریان رژیمت هستم

دل بسوزونه آهنگه

مستان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

منم یک قربانی ام

متاسفم مستان. روشنه که نمیتونم درک کنم که چقدر زجر کشیدی. ولی میخوام بدونی با همین یک جمله که نوشتی قلبمو درد آوردی...
اگه دلت میخواد بیشتر برام بنویس

مگهان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 05:37 ب.ظ

خوشحااالم برای زیتونک ... آفرین بهش... و روزش خیلییی خیلی مبارک!

+ چه دسری هست اون دسر بهم بگو شاید از خواهرکم کمک بگیرم برات اصلا
+ 5 چقدرررر دردناک بود خدای من....چقدر... دلم گریه ش گرفت :((

سلام مگ. روز خودتم مبارک
(امسال به هر دختری تبریک گفتم چندتا جمله تلخ انداختم پشت تبریک! حالم داره از این نامگذاریهای فرمالیته به هم میخوره حقیقتا... مواظب باش تو این مملکت ، دلخوش این بچه بازیها نشی مگی)

اون دسر یه دسر اصیل اصفهانیه شرم آوره بخوام از خواهرک دستورشو بگیرم

آره... آره... حال انسانیت خرابه...

یک خانم یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام زیتون خانم .امیدوارم شما و زیتونک سلامت باشید.
دسر هم امیدواریم عالی در بیاد .
توی مطلب قبلی نوشتید که به گل و گیاه خیلی علاقه دارید این چند تا رو هم اضافه کنید لطفا
قووووووووی باشید و شاددددددد

سلام خانم خانما.
مرسی عزیزم از دعای خیرت
بی صبرانه منتظرم که درستش کنم و نتیجه رو اعلام کنم

مرسی بابت گلهاااااااااا

mika یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام زینون جان
ایشالا که زیتونک همیشه انقدر عاقل می مونن البته از همچین مادری چنین دختری بعید نیست
خیلی خوبه واسه آشپزی وقت میزارید بی زحمت سهم منم پست کنید
یاد یه خاطره افتادم چندسال پیش آب محله 24ساعت قطع شد فکر کنید ما همه ظرفامونو ریختیم تو ماشین بردیم خونه پدربزرگم شستیماونم با دستای طفلکی من شسته شدن
دستشویی
پست قبلتون انقدر دردناک بود که وقتی چند روز پیش اومدم نتونستم براش نظر بزارم متاسفانه حقایقی هستن انکار ناپذیر
شاد و سربلند باشید

سلااااااااام میکا. خوبی؟

مرسی عزیزم. لطف داری به ما

من عاشق آشپزی هستم.
قابل پست کردن نیس. میترشه تو راه

منم یه بار دوتا سبد لباس کثیف بردم خونه مامانم. البته ماشین شست

آره نمیشه انکار کرد. در تعجبم از قدرت انکار برخی ها!

مرسی دختر خوب. خودت هم شاد باشی همیشه

شهرزاد دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
دسر مورد نظر خورشت ماست نیست آیا؟

سلام دختر اصفهانی باهوش
خودشههههههههههههه

مریم دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
آقا من چندبار رفرش کردم وبلاگ را، فکر کردم وب اشتباهی اومدم، مگه من چند وقته اینجا نیامدم؟ به هر حال بسیار مبارک باشه تغییر دکور خانه.
انشالا زیتونکت سالم و سرحال تو آسمون زندگیش بدرخشه و به بهترینهایی که دوست داره برسه.
نگو که میخواهی خورشت ماست درست کنی، من میمیرم برای این دسر، چطوری میخواهی درست کنی؟خیلی سخته، من فقط خوردم.
رایجترین سوالی که از برادرک در هر بار سفر به خونه میشه اینه که: با دستشویی چکااااااار میکنی؟
دوران دانشجویی با دوستی همکاری داشتم که کارش رسیدگی به دختران آسیب دیده بود، آنقدر که از محارم برای دخترکان و البته پسرکها نگران بود، از غریبه و غیر محارم نمیترسید، آنقدر داستانکهای تلخ و موردهای تهوع آور گفته بود و‌نشانم داد که بفهمم سیاهنمایی صرفا یک‌جوک، از نوع سیا.سی است برای آنها که اصرار دارند لالا باشند.

سلام.
یادمه تو اینستا سفره ناهار باغ دوستمو دیدی نوشتی عاشق خورش ماستی

اونوقت جواب برادرک چیه؟

دقیقا جوکه! بذار بخوابن طفلکها...

مستان سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 08:49 ب.ظ

مدل قربانی شدن من خیلی با اون چیزایی که نوشتید و گفتید فرق داره . کاش شمارو زودتر پیدا کرده بودم تا مشکل بزرگیو که برام پیش اومد و همچنان در جریانه مطرح کنم . من و زندگیم قربانی خودخواهیهای دو تا مرد پست شد. خیلی دلم میخاد اگه فرصت دارید داستانمو که بیشتر شبیه یک سریاله تعریف کنم . داستانی که تو ده ماه باعث شد مستان شاد و بی غم ، بیست کیلو وزن کم کنه . اونم این مدلی . زیتون بانو کاش شمارو زودتر پیدا کرده بودم... کاش

دیر نشده مستان. تعریف کن اگه مرورش اذیتت نمی کنه.

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:40 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

1-

5- به خرفت و احمق گفته زکی

1.

5. والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد