روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. شده تا حالا حالتون بد باشه ولی حالتون خوب باشه؟ اگه تجربه شو دارین ، الان میتونین وضعیت منو درک کنین. من الان یه زیتون بدحال خوب حالم. خدا صبرتون بده که اینجا رو میخونید. در توصیف حالم باید بگم اینقدر حال بد من ، خوبه که تصمیم دارم فردا برم واسه خودم کفش و شلوار و مانتو و پیراهن و شال بخرم. حتی از آرایشگاه وقت گرفتم برای یه تغییر بسیار اساسی. حتی امروز فسنجون پختم و دیروز کیک شکلاتی گردویی (که وقتی جفت جان با شیرقهوه خورد و گفت که عااالی شده ، حال بد خوبم صدبار بدترخوب تر شد.) از اونجایی که حالم همینجور داره قوی تر میشه ، ممکنه فردا یه نیم ست هم بخرم. دیشب با چنان آرامش عمیقی خوابیدم که حتی در عمق خواب ، لبخند روی لبمو احساس میکردم :)


2. گفته بودم که دارم از محضر یک دانشمند جوان متین متواضع ، کسب فیض میکنم. حالا هوراااااااااا که ایشون قراره یک دوره ده جلسه ای بیاد شهر ما در یکی از خانه های تاریخی و یک کلاس جدید در یک فیلد تخصصی برگزار کنه و به این ترتیب لازم نیست دیگه من چهل کیلومتر بکوبم برم منزل ایشون :)


3. عااااشق اتاق 8 هستم. عاااااشقشم :***


4. بفرمایید کافی تلخ :***


5. ...حافظ از جام عشق ، خون میخورد / من هم از جام شوکران خوردم / او جهان دار مست ها میشد / من جهان را به دوش میبردم / مست و لایعقل ، از جهان بیزار / جامی از عشق و خون به دستانم / او خداوند می پرستان شد / من امیر القشون مستانم...

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 06:27 ق.ظ

حال خوب لبخندهایتان مستدام
آخ از آن فسنجان نخورده
نوش جان تان

چقد جاتون خالیه
هر کجا هستید شاااااد باشید. منتظر بازگشت تون هستم با یه بغل صبحونه

اف سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 08:49 ق.ظ

منم این حال روزیاد حس میکنم
انگاربدی ولی یه چیزی درونت نمی ذاره بد بشی
نعمتیه ها
اینکه آدم خودش حال خودشو بتونه خوب نگه داره

خلاصه که گه گیجه ی بدیه!!

عاشقتم!

من و تو شارژ سر خودیم


من بییییییشتر

asmani سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 12:30 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
1-به مقداری حال بد مدل زیتونی جهت تعویض با حال خوب مدل 94 نیازمندیم سر میدیم نقد هم میخریم
2-خب حضور دانشمند جوان رو خیر مقدم عرض میکنیم باشد خاک کلاس دامنگیرش کند و زحمت چهل کیلومتر را از سر دوستان کم نماید
3-ماشاالله به 8
4-نوش جان
5- تفالی بر حافظ برای شما

رونق عهد شَباب است دگر بستان را می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا! گر به جوانان چمن بازرسی خدمت ما برسان، سرو و گل و ریحان را
گر چنین جلوه کند مُغبچهٔ باده فروش خاکروبِ در مِیخانه کنم مُژگان را
ای که بر مَه کِشی، از عَنبرِ سارا، چُوگان مضطرب‌حال مگردان، منِ سرگردان را
ترسم این قوم که بر دُردکشان می‌خندند در سر کار خرابات کنند ایمان را
یار مردان خدا باش که در کشتی نوح هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را
برو از خانه گردون بِدَر و نان مَطَلَب کآن سیه کاسه در آخر بِکُشد مهمان را
هر که را خوابگه آخِر مشتی خاک است گو: «چه حاجت که به افلاک کشی ایوان را؟»
ماهِ کنعانیِ من! مَسندِ مصر آن تو شد وقت آن است که بِدرود کُنی زندان را
حافظا! مِی خور و رِندی کن و خوش باش، ولی دامِ تزویر مَکُن چون دگران قرآن را

و برشما

1. خدا روزیتو جای دیگه بده. فروشنده نیستیم
2. بادا
3. تجربه ش کردی؟
4. مررررسی
5. واقعا واسه من تفال زدی؟ واقعنی؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 06:14 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

یه مدت پیش همینطوری شده بودم یادم نیست کی!
ولی ای بابا
عمیق ترین آرامش ها نصیب تو باد

دیدی تو کاپیتان چجوری گیج پیج بودم؟ الان صدپله بدتر. آره... بدم ولی خوبم

و نصیب تو هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد