روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. سلام دوستان مهربان :)

تعطیلات خوش گذشت؟ حسسسسابی ریلکس فرمودید؟ :دی

من نهایت استفاده رو ازش بردم. مخصوصا پنج شنبه و جمعه واسه من خییییییییلی عالی بود. به امید تکرارش :) :*


2. جفت جان در مورد مادر نازنینش برام حرف زد و اینکه احساس میکنه خیلی به ایشون بدهکاره. همینطور که داشت مادرشو برام  توصیف میکرد ، کلمه ای به کار برد که تنم مور مور شد. گفت: مامانم مث یه "شهید" می مونه. بغضم گرفت. واقعا بعضی مادرا انقدر ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی می کنن که در عین زنده بودن ، تفاوتی با یه "شهید" ندارن. جفت جان چقدر قشنگ حق مطلبو درباره مادرش ادا کرد...


3. چندتا گل خوشگل از باغ گلخونه محبوبم خریدم. عاشق این موجودات انرژی بخش زیبا هستم. یکی از تفریحات سالم من رفتن به گلخونه هاست :)


4. گواهینامه مو تمدید کردم. یعنی اصلا لزومی نمی بینم که بگم چه مدت از انقضای اعتبارش گذشته بود و من متوجهش نبودم  وگرنه به سلامت مشاعرم شک میکنید :"(


5. ماشینو بردم چک. یک مبلغ زیادی واسش پرداخت کردم و همه جاشو سرویس کردم. از لاستیک و لنت و آینه بغل و شیشه بالابر و تعویض روغن و فیلتر و.... الان زنده شده طفلک من. بعدشم بردمش کارواش کااااامل و بسلامتی داره بارون میاد الان :دییییییی


6. ...عشق چو لشگر کشید ، عالم جان را گرفت / حال من از عشق پرس ، از من مضطر مپرس / هست دل عاشقان ، همچو دل مرغ از او / جز سخن عاشقی ، نکته دیگر مپرس .../ هست دل عاشقان همچو تنوری به تاب / چون به تنور آمدی ، جز که ز آذر مپرس  / مرغ دل تو اگر عاشق این آتش است / سوخته پر ، خوشتری. هیچ تو از پر مپرس...





نظرات 9 + ارسال نظر
asmani دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
1-خوب بود ولی اگه مدتش رو بیشتر کنن بهتره(اصولا ایرانی جماعت باید همیشه یه ولی داشته باشه)
2- تعبیر جالبی داشتن دوستتون بعضی از مادرها بهشت هم براشون کوچیکه
3-به به گل و احساس اکسیژن خالص رو در گلخونه و گل فروشی ها حس کردید؟ به نظرم سالم ترین کار دنیا گل فروشیه
4- من نکته مثبتشو میبینم که شما جریمه نمیشیدو نیازی نبوده که گواهینامه رو نگاه کنید منم 10 سال دوم رو پارسال تمدید کردم فسیل شدم رفت
5-ای چقدر ماشین قربون صدقه ات رفته الان زبون نداره حیونی من از این تریبون استفاده میکنم تشکر میکنم از شما یکی میخواد خودمو نصیحت کنه ماشین رو ببرم سرویس با سلام وصلوت ترمز میکنم پس این بارون رو هم مدیون کارواش رفتن بانو بودیم لذت بخش بود
6- وحشت از عشق که نه ترسم از فاصله هاست/وحشت از غصه که نه ترسم از خاتمه هاست/ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست/صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست/کوله باری پر از هیچ که بر شانه ماست/گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ی ماست
موفق باشی بانو

سلام علیرضاخان
1.
2. تعبیرش تک بود. هنوز یادم میاد به لحن گفتنش ، داغ میشم.
3. گلخونه عااااااالیه. عااااااالی
4. چه دید مثبتی
فسیل
5. گناه دارن بی زبونا. افتادن زیر پای ما آدمای گرفتار خودمونو در معرض خطر میذاریم و متوجه نیستیم
6. ترس منم عمیقا از فاصله هاست....

متشکرم. همچنین
دخترکو ببوسش. بچلونش. بعدم از طرف من یه قالب پنیر بده نوش جونش کنه

Amer دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 08:35 ب.ظ http://8m8a8.blogsky.com

1- سلام و عرض ادب به زیتون مهربان :)
عید شما مبارک باشه :دیییی
ببخشید که خیلی دیر شد...
اما خداکنه شادیها و خوشیامون همیشه همینقدر طول بکشه ؛)

2- مادرم رو خیلی دوس دارم

3- گل ها عالین...
واقعا شور و شعف میارن:
http://jootix.ir/wp-content/uploads/Best-Of-Mix-Wallpapers_pic.ashkanreal-44.jpg

http://www.wallbacks.com/walls/pictures-of-flowers-garden-flower-wide.jpg

4- ایشالا به سلامتی

5- ایشالا به مبارکی

6- خداییشم حق با شاعره!
مرغ تنوری یه چیز دیگست :))
http://www.nightmelody.com/wp-content/uploads/2014/11/84008_1.jpg
تو فقط بزن بر بدن! هیچی هم از پر نپرس :))

1. امیدوارم. امیدوارم
2. تندرست و شاد باشید کنارهم
3 و 4 و 5. مرررررررسی
6.

اف سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:50 ق.ظ

وقتی شهر های مرکزی بارون میاد از ته قلبم خوشحال می شم
امیدوارم هر شب ادامه داشته باشه
اما بدون تخریب

سیل چالوس چنگ بدی زد به دلم

وای وای عکساش خیلی ناراحت کننده بود. خیلی غصه م گرفت

عمو سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:56 ق.ظ

بارون بعد از کارواش یک ضد حالیه یک ضد حالیه

آخ آخ داداشم سینه سوخته س
ولی من از بارون خوشحال شدم خییییلی

شهرزاد سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام زیتون جان
شما اصفهان ساکن هستی؟ واسه گلخونه ای که گفتی پرسیدم، میخواستم آدرس بگیرم ازت

آدرسشو برات میذارم دوستم

مریم سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:15 ب.ظ http://marmaraneh.blog sky.com

سلامعزیزم، تعطیلات نوش جانت.
مادر خوب بودن، پدر خوب بودن، همسر و فرزند و....آدم خوب بودن، تلاش زیادی میخواد، چه خوب برای آن مادر .
باران تابستانی نوش جان، باران بی تخریب بباره، حالا دوزار هم گیر کارواشیا بیاد.

سلام مرمری جانم. خوبی؟
کاملا درست میگی. خوب ایفا کردن نقش تو رابطه و خوب انجام وظیفه کردن تو زندگی ، تلاش زیادی میخواد.

هزارهزار گیر همه ملت بیاد. بر حسود و بخیل لعنت.

جواهراتو دیدی؟ دلم واسشون ضعف رفته

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 09:29 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

سلام
من که همش تو خونه بودم هرباریم نچسب میومد غارغار میکرد خخخخخ



کافی شاپ

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:58 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

شمبهههههههههههه

استخر؟

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 01:47 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

نه منظورم کافی شاپ بود بعد الان تازه یادم افتاده کلاس دارم خخخخخ
یشمبهههههههه ها و سه شمبه ها استخره

کی بریم کافی شاپ؟
یه اطلاع بده :دی
یشمبه استخر خوبه یا کافی شاپ؟

عکسی که فائزه از برنامه استخر فرستاده بود واسه من دان نشد
الان ساعتشو نمیدونم. اگه تونستی اون عکسو بفرست واتس لطفا.
یه شمبه کافی شاپ بهتره. اون تایمی که من گفتم میتونی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد