روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد




1. من ، پنجره بر دوش به دنبال منشی هستم. هل من ناصر ینصرنی؟؟؟


2. کتابم تموم شد. کتاب بعدی ، خود بخود مشخصه. چون مترجم تو پیشگفتار این کتاب ، مفصل شرح داده که کتاب حاضر ، مقدمه فلان کتاب هست. کتاب جدید رو از جمعه شروع میکنم. میخوام این دو روز یه جمع بندی و مرور سریع داشته باشم :)

هنوزم استرس شو دارم :/


3. یه تابلو روی دیوار اتاقم ، جا خوش کرده که یه بیت شعره:


" بگفت از دل جدا کن ، عشق شیرین

بگفتا چون زیم ، بی جان شیرین"


و من نگاهش میکنم و تکرارش میکنم و دلم غنج میره :)



4. چندسال بود که برای مراسم شبهای قدر به منزل یکی از دوستان خانوادگی دعوت میشدم. یک جلسه نیمه علمی بود درواقع. یعنی توش از مزخرفات و چرت و پرتهای بی پایه و اساس و موهوم خبری نبود. واسه همین میرفتم و اون وسط به خواهش میزبان چند دقیقه برای حضار صحبت میکردم. امسال که مجددا ایشون با لطف همیشگیش دعوتم کرد ، هیچ کششی برای رفتن نداشتم. بهش گفتم باید این یقین ترک خورده رو دوباره وصله کنم. اگه وصله شد که مراسم بعدی تونو به شرط حیات خواهم اومد. اگه هم وصله نشد هیچ باکی نیست. بناست که عقل و اندیشه ، کارکرد داشته باشه. نتیجه رو میسپاریم به زمان :)


5. ای شیخ! از حصیر ، فریبم مده به رزق / کاید ز بوریای تو ، بوی ریا هنوز / مالک ، غریق نعمت جاه و جلال و قدر / زارع ، اسیر زحمت و رنج و بلا هنوز / در قرن علم و مهد طلایی ز روی جهل / ما در خیال مس شدن کیمیا هنوز...




نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 11:14 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من اگه اونجا بودم حاضر بودم رایگان منشی چنین خانومی باشم ؛؛)

اونها باید در به در دنبال زیتون ما باشن . کوشن پس اون بنده های لایق که باید سر راهت سبز شن ؟
انکی صبر بانو ...:)

شما تاج سری خانوم گل

اگه لایق باشیم بنده لایقم سر راهمون میاد.

عزیزمی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:21 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

من که گویا کافرم!
کدوم دعا و عبادت

صرف نماز و روزه ، دعا و عبادت نیس

سیمین چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام.من خیلی اتفاقی با وبلاگ شما برخورد کردم. البته از طریق وبلاگ افروز جان.دیدم شما درخواست منشی داشتید.خواستم بگم من سیزده سال سابقه مسئول دفتری و منشی گری دارم.اگر هنوز کسی رو پیدا نکردید برای شما رزومه ام رو بفرستم

سلام سیمین عزیزم.
چقد دیر اومدی
نمیدونم شما اهل کجایی ولی من ساکن تهران نیستم. بعد اینکه منشی جدیدی که استخدام کردم از روز شنبه آینده میاد سر کارش
امیدوارم با رزومه و سابقه خوبی که داری کار مناسب و باب میلت پیدا کنی. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد