روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خیلی برنامه هام شلوغ شده. رفتم با استاد دفم صحبت کردم که کلاسمو بجای هرهفته ، دوهفته یکبار بذارن. بخاطر شغلم قبول کردن. بهشون گفتم اصلا فرصت تمرین اونجوری که شما انتظار دارید ندارم و ضمنا عجله هم ندارم. میخوام در آرامش تمرین کنم و پیش برم :)


2. دور اول کارگاه خوانش قانون تمام شد. بعد از ماه رمضان با یک نظرسنجی ، دور دوم شروع خواهد شد :)


3. به یک کلاس خانگی خصوصی در منزل یکی از دوستان بسیار فعال ، دعوت شدم که یک نابغه جوان قراره یک بحث بسیار شنیدنی رو ارائه بده. میدونم دوستان خوبی اونجا پیدا خواهم کرد :)


4. یکی از مزخرف ترین و غیرقابل توجیه ترین چیزهایی که این روزها (و خیلی وقتهای دیگه در موضوعات و امور دیگه) میشنوم اینه که طرف گوشیو برمیداره و زنگ میزنه به دفتر یک آقایی و شرایط جسمی و مشکلات بدنی شخصی شو توضیح میده و دست آخر میپرسه: حالا شما چی دستور میدید؟!!! روزه بگیرم یا نه؟!!! :|


5. چون خیال تو درآید به دلم ، رقص کنان / چه خیالات دگر ، مست درآید به میان / سخنم مست و دلم مست و خیالات تو مست / همه بر همدگر افتاده و درهم نگران...




نظرات 4 + ارسال نظر
Amer شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 08:10 ب.ظ http://8m8a8.blogsky.com

1- چه خوب...
در آرامش بنظرم لذت بیشتری هم داره و آموزش بهتری هم گرفته میشه:)

5- سر من مست جمالت، دل من دام خیالت / گهر دیده نثارِ، کف دریای تو دارد / ز تو هر هدیه که بردم، به خیال تو سپردم / که خیال شکرینت، فر و سیمای تو دارد...

http://snd1.tebyan.net/1388/07/Avaze%20Dele%20Man%20Raaye%20To%20Darad59602.mp3

1. ولی استادم با اکراه و صرفا بخاطر مشغله های من پذیرفتن :/

5. مرسی عامر. لذت بردم. فایلهای زیادی از شهرام خان روی گوشیم دارم اما این ترکو نداشتم. مرسی

سپیده مشهدی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 12:30 ق.ظ

من گفته بودم با اهنگ وبلاگتون حاللللللللللللللللللللللللللللللللللل میکنم

خوبی نمکدون؟

انگار گفته بودی
هرچی حال عقب مونده که نکردی ، بکن چون قراره ظرف چند روز آینده هم قالب و هم ترانه عوض بشه

مگهان یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 07:44 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

الو زیتون سلام !
حجت الاسلام زیتون عزیز
من پا درد دارم ، اینجام که نمی دونم کجاست معده ست یا روده ست خیلی خیلی درد می کنه، هنگامی که روزه می گیرم ضعف می کنم . رو به قبله می خوابم
آیا روزه بر من واجبه ؟! :دی

میکشمت مگ

nima s دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام خوبین :)
تا الان همنوازی سه تار دف گوش کردین؟
خیلی زیبا میشه :)
اگه کلاسی جهت بالا بردن مهارت زندگی زناشویی تو شهرمون هست ممنون میشم بهم معرفی کنید
بازم به اینا که شما میگید
من یه تعداد ادم میشناسم خودشون روزه رو بر خودشون حروم کردند :دی

سلام. شما خوبی؟

با مراکز مشاوره باید تماس بگیری. معمولا اونها کارگاه ارتباط متقابل و بهبود کیفیت روابط همسران برگزار میکنن. الان مرکز آفتاب یه دوره داره :)

خب خودمون باید حلال و حروم کنیم. پس کی باید بکنه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد