روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. جمعه ، یک روز بینظیر بود. جمعه ، یک روز بینظیر بود. جمعه ، یک روز بینظیر بود...


2. هر پرونده جدیدی که مدارک ناقص جزو ادله ش باشه ، یک استرس جدیده. ملت وقتی که مدارکی رو تنظیم می کنن اصلا حواسشون به نکات مهم کلیدی نیست. از سر عجله و صرفا بابت اینکه یک چیزی بین خودشون مکتوب کرده باشن ، چهارتا خط مینویسن و بعد از بروز مشکل از وکیل منتخبشون انتظار دارن با همون مدارک ناقص ، معجزه کنه. البته که معجزه ، کار من نیست. فقط استرس ها می مونه برام حتی با وجود اتمام حجت و قرارداد سفید امضا و بارها توضیح شرایط :/


3. هشت تا ماهی وروجک رنگی رنگی خوشگل خریدم. انداختم تو جام بلور عمودی مکعبی که داشتم. لابلای حبابهای اکسیژن میرن بالا و پایین و باهم آواز می خونن. صدای بسیار قشنگی هم دارن :)


4. چهارشنبه شب بعد از کارگاه خوانش قانون ، رفتم به جلسه شورای هماهنگی ا.صل.ا.ح ط.لب.ا.ن.

اووووووووووف که چه خاطراتی از ذهنم گذشت... چندبار در حین صحبتها چنان آه عمیقی از ته دلم کشیدم که نگاهها رو به سمت خودم جلب کردم... نیمه شب که به خونه برگشتم تا اذان صبح با خودم کلنجار رفتم... صدای اذان مسجد محله که تمام شد ، به زور و با تلقین خوابیدم... به تعدادی از اعضای جلسه ، حس قلبی خوبی نداشتم علیرغم اینکه دو نفرشونو بسیار دوست میدارم. نکته جالب اینه که در این احساس با جفت جان ، اتفاق نظر داریم. پیشنهاد مصرانه مسئول جلسه به من برای همراهی اونها و دعوت مشتاقانه ش برای همکاری ، نتونست حس قلبی مو تغییر بده یا تعدیل کنه. در حین نوشیدن قهوه تلخ سفارشی با لبخندی تلخ تر بهش گفتم: فکر خواهم کرد... و اما در همون لحظه میدونستم چه پاسخی قراره بدم.


5. بر همگان گر ز فلک ، زهر ببارد همه شب / من شکر اندر شکر اندر شکر اندر شکرم...



نظرات 2 + ارسال نظر
Amer شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://8m8a8.blogsky.com

1- خدارو صدهزار مرتبه شکر

3- مطمئنی دارن آواز میخونن؟؟ صدای جیغ و دادشون نباشه؟؟
طفلکیا از اکسیژن زیاد خفه نشن یه وقت

5- چه شعرهای نابی رو گلچین میکنید زیتون بانو

3. مطمئنم عامر. سلیقه مونم باهم نزدیکه. بعد از اینکه انداختمشون تو جام ، نشستم پیششون باهم "خمش باش" خوندیم. شیطونا لذت میبردن از همخونی با من.

5. شعرفهم خوبی هستی. عاشق ادبیاتم.

Amer یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 01:14 ق.ظ http://8m8a8.blogsky.com

ایجااان چه خوب و عالی...
من هم نماهنگ خمش باش رو بهمراه متن کامل شعرش دانلود کردم:)

نماهنگ ، نوش جان و روحت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد