روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. کارگاه صبح امروز خیلی خوووووووب بود. خیلی راضی هستم از صراحت و تلخی کلامم تو این کارگاه. بعضی از شیرینی های مسموم رو از مغز و ذهن برخی "آرام گرفته ها" بیرون میکشم. پریشانی اونها ، بهترین دستاورد برای منه :)


2. امشب کارگاه خوانش قانون مدنی :)


3. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه :)


4. یک جمعه عالی در پیش دارم. امیدوارم همون اتفاقاتی که دوستشون دارم و برنامه ریزیشون کردم ، بیفته :)


5. زیتونکم ، دخترکم ، دلم میخواد شاد و راضی باشی. نگرانیهای مادرانه من ، کاملا طبیعیه. حتما درک میکنی...


6. دعوت شدم برای جلسه معرفی کاندیداهای ا.صل.ا.ح ط.لب.ا.ن... یاد روزگار سرخوشی بخیر...


7. تو که نمیدانی!

یک دوست داشتن هایی هست که هر آدمی از پسش بر نمی آید.



نظرات 1 + ارسال نظر
اف پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 10:20 ق.ظ

امیدوارم همیشه لبخند به لب باشی بانو
در کنار زیتونک عزیزت
می دونم نگرانی
می دونم یک مادر عاقل و فهمیده یو خودت بهتر می دونی
اما هرگز بال و پر رو ازش نگیر

مرسی افروزجان.
ممنون که هستی و همراهی میکنی
تمام سعی خودمو میکنم که بال و پرشو نبندم. اما مادرا همیشه بچه هاشونو کوچولو و آسیب پذیر میبینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد