روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. جناب آقای گرامی! دادرس محاکم عمومی و انقلاب دادگستری شهر مظلوم من ، با همه وجود آرزو میکنم که به زودی شما رو در رتبه ریاست شعبه خانواده ببینم. شما شایسته عناوین برتر هستید. امیدوارم همیشه تندرست باشید :)


2. هاهاها.... خداییش نمیتونم جلوی خنده مو بگیرم... هاهاها... امروز رییس یکی از شعب کیفری ، بازپرس یکی از شعب بازپرسی رو صدا کرده که بیا خودت صورتجلسه ای رو که نوشتی ، بخون برام. خطت اصلا قابل خوندن نیست. هاهاها... بازپرس مذکور از منفورترین چهره های دادگستریه که همه با هم برای انتقالش به جهنمی دیگر ، دست به دعا هستیم :@


3. قرارمان ، فصل انگور.

شراب که شدم

تو ، جام بیاور

من ، جان!



پ.ن

دوست خوبی که شماره همراهتو گذاشتی و نوشتی احتیاج به مشاوره داری و خواستی که تو واتس برات پی ام بدم. باید عرض کنم که اصلا فرصت مشاوره دادن تو فضای شبکه رو ندارم. نوشته بودی که آدرس دفترمو نداری. پیدا کردن آدرس اگه واقعا بخوای که کاری نداره! و اینکه نوشتی نمیتونی مشکلتو رو در رو بگی ، بهرحال باید راهی براش پیدا کنی. من حتی مشاوره تلفنی هم نمی دم. ضمنا آدرسی هم که گذاشتی باز نمیشه. موفق باشی.



نظرات 4 + ارسال نظر
Amer دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 09:29 ب.ظ http://8m8a8.blogsky.com

2- هاهاها :)))

زیتون جان، راجب اون قضییه برنامه ریزی! هم بنده خورد خورد عرض میکنم
تا هم موجب آزار و اذیت شما نباشه و همینکه بنده به خودم یه تکون اساسی بدم!

ای ول. هم خورد خوردو هستم و هم تکون اساسیو

دل آرام سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 06:01 ب.ظ http://delaram.mihanblog.com

انقدر براش صورتجلسه های بد خط بنویسین تا مجبور بشه بار و بندیل ببنده و رفع زحمت کنه

خوش اومدی دل آرام.
بهت سر میزنم سرفرصت.

ایشون پوست کلفت تر از این حرفاس

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 06:50 ب.ظ http://marmaraneh.blog sky.com

زیتون جونم عاشق اون بند ۳ شدم، محشررررر بود.
خسته نباشی با همه بدوبدوهات

منم خیلی وقته عاشقشم. کم نظیره. کم نظیــــــــــــــــــر

مرسی عزیزم. خودت هم. توام که کم بدوبدو نداری. همسفر خوبه؟

دل آرام چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 05:33 ب.ظ http://delaram.mihanblog.com

ممنونم نازنینم که سر زدی.

در وبلاگ عامر دیدمتون ...

و اما این پوست کلفتها ... باور کنید اینجور افراد باطن پر صلابتی ندارند ...
امممممم باید همفکری اساسی کرد تا راهی پیدا کرد برای راندن این ملعون !

سر زدم با دلم

این پوست کلفتها مست هستند و تیغ در دست دارند. از این رو بر ماست که در عین صلابت و شجاعت ، جانب احتیاط را رعایت کنیم.
باشد که قانون روزگار ، دستشان را بر سرشان بکوبد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد