روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. اولین جلسه کارگاه "ریشه سالم" صبح چهارشنبه به قدری موثر و دلخواه بود که خیلی زیاد از خودم راضی هستم :)


2. کارگاه چهارشنبه شب با مرور قوانین فصل جدید که بسیار چالشی بود به آرامش و خنده برگزار شد. سعی کردیم ناسزاهای قانون رو در لفافه طنز بپیچم و تشریح کنم :(


3. از این به بعد ، کارگاه نقد فیلم یک هفته درمیان خواهد بود. صبح پنج شنبه بجای فیلم در مورد ضرورت مشاوره تخصصی تبادل نظر کردیم :)

صراحت بی حدی بروز دادم و هزینه هاشو با کمال میل خواهم پرداخت :)


4. عصر پنج شنبه ، عصر بسیار دلپذیری بود. به امید تکرارش :)


5. جمعه شب رفتم به باغ گلخونه محبوبم و چندتا گل زیبا واسه خونه و چندتا ساکولنت واسه دفتر خریدم. با ساکولنتهای کوچولو ، یه تراریوم خوشگل درست کردم که الان داره جلوی چشمم ، دلبری میکنه :)


6. وقتی تو آشپزخونه خسته میشم ، میرم در کابینت ادویه هامو باز میکنم و چندتا نفس عمیـــــــــــــــــــــــــــــق میکشم. حالم میاد سر جاش. عاشق عطر ادویه های بینظیرم هستم :)


7. فردا صبح تا شب با دوستان همکلاسی دوره دانشگاه میریم باغ :)

این سومین مهمونی دوستانه مون بعد از تشکیل گروه وایبره که هممونو بازم دور همدیگه جمع کرد :)


8. ... نخفته ام ز خیالی که میپزد ، دل من / خمار صد شبه دارم ، شرابخانه کجاست؟.../ از آن به دیر مغانم عزیز میدارند / که آتشی که نمیرد ، همیشه در دل ماست ...



نظرات 2 + ارسال نظر
آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
عا چندی نوشتی
راه افتادید از پیله تنبلی در اومدید
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

از گوشی دل کندید
خخخخخ

من که همه را نخوندم ولی یه نگاه طوطی وار کردم

اول از همه چه اتفاقی برا عروس هلندی افتاده ؟؟؟
دوما نمایشگاه کتاب چه خبرا خوب بود
سوما ساعت چنذ میری پیاده روی چرا من نمیبینمتون که مزاحمت ایجاد کنم
خخخخخ


چهارما
با اهنگ ها همایون مگه میشه پیاده روی کرد
من که خواببم میبره با صداش ولی اهنگاش قشنگه

م برا پیاده رفی باید اهنگ تکنو گوش بدم

خخخخخخ

پنجما
مریضتون بهتره الان که مرخص شده

ششما دیگه چیز دیگه ای یادم نمیاد

تا درود دیگر بدرود

سلام.

عا یعنی تو نمیدونی ساشا چی شد؟ عا یعنی تو اینستا نخوندی؟
برو از خدا بترس

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام طاعات عبادت اتون قبول حق
م ای همه نوشتم بعد شما فقط یهموردش را دیدید

م اگه میدونستم نمیپرسیدم که
عجبا تازه متوجه شدم دیدم فهمیدم

سلام. همچنین. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد