روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. در سفر کوتاهم ، بسا نکته ها رفت و شکایت نکردم... به امید خیر و صلاح که هرچه زودتر فرا برسد...


2. دیشب به جفت جان گفتم کتاب بعدی رو انتخاب کردم. فقط یکی دو روز فرصت رفرش میخوام و یه مرور سریع به کتابی که تموم شد. بعد جفت جان و من در یک لحظه باهم و همزمان ، اسم کتاب جدید رو گفتیم! بارها از این دست تله پاتی بین مون اتفاق افتاده که بسیار لذت بخشه. جفت جان هم صراحتا ابراز شادمانی کرده از این شباهت سلیقه و قرابت نظر. باشد که نیکو واقع گردد :)


3. آقارضا مارمولک می گفت: اگه یاد نگیری دل بکنی ، یه روز مجبور میشی جون بکنی. نقل به مضمون البته. کاملا درست می گفت. تمرین دل کندن یکی از تمرین های سخت اما قشنگ زندگی منه :)


4. فرداصبح مشاوره ، بعدش اولین جلسه کارگاه جایگزین رنگین کمان که اسمش "ریشه سالم" هست.

فرداشب ، کارگاه قانون.

پنج شنبه صبح ، کارگاه نقد فیلم.


5. پیاده روی صبحگاهی با تمرکز روی موزیک های فیوریتم ، بقدری دل انگیزه که نمیتونم توصیفش کنم :)



6. گه ملحد و گه دهری و کافر باشد / گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد / باید بچشد عذاب تنهایی را / مردی که ز عصر خود ، فراتر باشد...



نظرات 4 + ارسال نظر
عمو سیبیلو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 08:13 ق.ظ

در پناه خدا باشین

مممنونم از محبت تون

nima s شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام
امید وارم حالتون خوب باشه
امروز با اکسپلوره امدم وبتون ترانه وبتون برام اجرا شد
خیلی زیبا و ارامش بخش بود :گل
متناسب با حال روزم بود
خیلیا رو دیدم سفرشون تموم شد هنوز به امید رسیدن خیر صلاح بودن
براستی خیر صلاح چیه؟
اگه بهش رسیدید مارو هم مطلع کنید :گل
خیلی حسه لذت بخشیه منم یه بار تجربش کردم با یه نفر تست روانشناسی میزدیم 90 درصد انتخابامون شبیه هم بود یادش بخیر چه دورانه لذت بخشی بود
نمیدونم نمیدونم چرا این دله من رضا میده که جون بکنه ولی دل نمیکنه :|
کاش یه بار جون ادم در میامد ادم راحت میشد
اهسته اهسته ادمو میسوزونه خاکستر میکنه : ((
اینقدر از این کارگاه ها مینویسید ادم وسوسه میشه بیاد ببینه چه خبره :)
الان دقیقه یک ماهه میخوام صبح جمعه ها برم کوه نوردی ولی خواب نمیزاره :)
کلا حسش نیست
نمیدونم چرا تازگیه اینقدر خستم :دی
راستی این شکلکاتون برا من کار نمیداد برا همین این طوری شکلک گذاشتم :)

سلام.
مرسی که میخونی.

خیروصلاح برای هرکسی یک چیزیه.

منظورت تست ازدواجه دیگه؟ هر جفتی که جفت زندگی نیس که داستان منو با خودت مقایسه میکنی

یکی دیگه هم بود. همش خسته بود. چقدم جاش خالیه

پویا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 08:00 ق.ظ

با عرض پوزش
خواهش میکنم در صورت تمایل توضیح بیشتری در باره ماهیت جفت جان بدهید

با عرض سلام.
لطفا خودتان را کنترل بفرمایید. ذهن زیادی کنجکاو ، ممکن است کار دست آدم بدهد.

nima s شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام
خواهش میکنم
نوشته هاتون به ادم امید میده:)
البته :)
نه اصلا قصدم این نبود:)
بیشتر تستایه شخصیت شناسی بود شخصیتامون خیلی شبیه هم بود :دی ولی سایه همو با تیر میزدیم :دی

این روزا ادمایه خسته خیلی زیاد شدن :)
میگم من با اکسپلوره ترانه وبتون پخش میشه ولی نمیتونم پیام بزارم با فایر فاکس میام ترانه وبتون پخش نمیشه ولی میتونم نظر بزارم در کل باید یکیشو انتخاب کنم :)

معلومه که انتخاب خوب ، ترانه س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد