روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. یادگرفتن چیزای جدید ، لذت عجیبی داره :)


2. دوره کارگاه رنگین کمان تموم شد. از هفته آینده ، یک کارگاه متفاوت تر و رسمی تر خواهم داشت. ثبت نامش آغاز شده. علاقمندان بشتابند :)


3. یک برنامه ریزی مرتب نمایش و نقد فیلم داریم تو فرهنگسرا. من یکی از مدعوین ویژه هستم. فردا صبح یکی از شاهکارهای سینما رو خواهیم دید و درموردش صحبت خواهیم کرد :)


4. آرامش این روزهامو با هیچی عوض نمی کنم مگر با آرامش بیشتر :)


5. پیاده روی روزانه ، فوق العاده س. مسیر عالیه و هوا عالیه و من سالمم و امیدوارم بتونم هر روز بلا استثنا برم :)


6. گاهی وقتها افرادی رو میبینم که از حداقلهای شعور ، بی بهره هستند. این طفلکیها وقتی شصت سالشون هم بشه پیرمردها و پیرزنهای بیشعوری خواهند بود. با تو هستم اخوی. میدونم میخونی. اگه دلت میخواد زودتر یه فکری به حال خودت بکن. داری پیر میشی ها :/


7. ...این جهان ، با تو خوش است و آن جهان ، با تو خوش است / این جهان ، بی من مباش و آن جهان بی من مرو...



نظرات 10 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 08:33 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

دقیقاً یاد گرفتن چیزهای جدید لذت داره و واسه همینه که من خیلی دوس دارم کتاب بخونم این روزا...
چون حس می کنم واااقعا حالم رو خوب می کنه!

بخووووووون و لذذذذذذت ببر

......... پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
چقدر فعال شدید بانو
دوباره مثل قبلا هفتگی اپ میکنید
دفعه سومه دارم پیام میزارم امید وارم این دفعه ثبت بشه :)
کلا تجربه هایه جدید لذت زیادی داره :)
جدا از اون موارد که حاله ادمو اساسی میگیره :)
خیلی دلم میخواست تو جلساتی که توسایت تعریفشو میکردید شرکت کنم ولی هیچ وقت وقتشو نداشتم :|
حیف
نقد کردن خیلی کاره سختیه همیشه ترجیه میدم سکوت کنم
حالا اسمه این شاهکار چی هست ؟:)
عمومیه یا فقط جایه خواص و بزرگانه ؟:)
امید وارم تموم زندگیتون مملو از ارامش باشه :)
پیاده روی تنهایی تو این هوا اصلا نمیچسبه تازه حالگیری هم میکنه :)
باید یکی کنار ادم باشه شونه به شونه
اونوقت تا اخر دنیا هم ادم پیاده بره نمیفهمه :)
فعلا دوچرخه سواریو تو این هوا بیشتر دوست دارم :)
با شعور بودن خیلی سخته :) خدا کنه طرفتون من نبوده باشم که از خودم خیلی نا امید میشم :)
شعر زیبایی بود
خوشبختی یعنی داشتن یک تو به اندازه یک عمر
(منظور از تو معشوقه بود اساعه ادب نشده باشه :))

سلام.
مرسی از لطفت.
اگر صلاح دونستی خودتو اینجا یا پی وی معرفی کن تا درمورد کارگاه ها بهت اطلاعات بدم.

پیاده روی تنهایی عااااااالیه. همایون عزیزم و پدر بینظیرش تو گوشم می خونند و من عشق میکنم و راه میرم. چی بهتر از این؟

خداکنه شما طرفم نبوده باشی چون ناامید میشی؟؟؟ جاااااااان؟!!

احتیاجی به ترجمه نیست جناب. "تو" همیشه معشوق و معشوقه بوده و هست و خواهد بود.

سالواتوره دی ویتا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 07:25 ب.ظ

پس این اس ام اس ها که واسه من میاد از طرف کانون شما بود؟
چند هفته پیشم فک کنم هیس دخترها فریاد نمیزنند بود و بعدشم رستگاری در شاوشنگ.
کلا نقد فیلم دوست میدارم

سلام.
چشم ما روشن
اگه مسیجا اذیتت میکنه بلاکمون کن

سالواتوره دی ویتا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 08:22 ب.ظ

نه اتفاقا
چرا اذیت؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشحالم شدم که دیدم بازم یه گروه نقد تو نجف اباد راه افتاده.خیلی وقت بود که دیگه ندیده بودم کسی سمت نقد سینما بره.خیلیم کنجکاو بودم اتفاقا که بدونم مسئول گروه کیه و گرداننده نقد کیه.یا اینکه جو مجلستون رو ببینم.
حالا شاهکاری که گفتید نقد کردید همون رستگاری در شاوشنگ بوده؟

البته ما نقد تخصصی نمی کنیم. چون متخصص نیستیم!
ما فیلمو تماشا میکنیم. برداشتهامونو اشتراک میذاریم. دیالوگهای قشنگو تکرار میکنیم. صحنه های نابو مرور میکنیم...
اگه شما بتونی بیای یه متخصص تو جمعمون خواهیم داشت
بله. رستگاری رو دیدیم

یه مسئله ای رو با من درمیون گذاشتی مدتی قبل.
به نتیجه رسید؟

سالواتوره دی ویتا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 10:26 ب.ظ

اتفاقا از نظر من نقد اخلاقی و معنایی بهترین نوع نقده.چون سینما چیزی نیست جز یک رسانه و ابزار یاددهی و هدفی جز یاد دادن نداره.امروز بر حسب اتفاق سر کلاس اصول کارگردانی دانشگاه رستگاری رو برای چندمین بار دیدم و نقد کردیم.یک شاهکار به تمام معنا.پیشنهاد میکنم اگر از این فیلم خوشتون اومد مسیر سبز رو به هیچ عنوان از دست ندید.

خیلی خوشحال میشم بیام نه به عنوان یک متخصص چون هیچی برای عرضه ندارم و با یک متخصص فاصله زیادی دارم بلکه به عنوان یک دانش اموز تا یاد بگیرم انتظارات مردم و مخاطب رو از سینما.

اون قضیه خدا رو شکر داره نتیجه میده و من خیلی خوشحالم از این بابت.هر چند اوضاع روحی خودم انچنان تعریفی ندارد.

خیلی قشنگ گفتی. آفرین. سینما هدفی جز یاد دادن نباید داشته باشه.
مسیر سبزو بارها دیدم. و اتفاقا تو برنامه س که بذاریمش تو کارگاه
ما هم خوشحال میشیم اونجا ببینیمت

شکرخدا.... هر وقت دوست داشتی هماهنگ کن و بیا صحبت می کنیم. شاید آرومتر شدی

رها آفرینش پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 07:37 ق.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام اینجا چرا گزینه ی تماس با من نداره...چطوری برات رمز بزارم؟

اولا مرسی از لطف و اعتمادت عزیزم

همینجا بذار عزیزم. تایید نمیکنم. فورا دیلیت میکنم. کلا هرپیام خصوصی رو اولش بنویس خصوصی ، همونوقت که بخونمش حذفش میکنم

مگ شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

بانو...اینجا تو شهر من یه مغازه هست به نام دخترک شما !

و من دیشب از دیدنش چناااان ذوقی کردممم و یادتون کردم!

زیتونک ! زیتونک ...

اوه مگی عزیزم... چقدر خوب که یاد ما بودی... مرسی

دوازده ساله نازنین مون چطوره؟

حامد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 04:48 ب.ظ http://hara-66.persianblog.ir

سبکی که در نوشتن بکار میبرد برای پشت کوهی مثل من قدری اعجاب آور است . با درود؟ با سبک نگارش میتوان تشخیص داد که نگارنده چه مرام یا ایدئولوژیی دارد . البته این دال بر فضولی معمول ایرانی نبود یکی از راه های انسان شناختی . بهرجهت در مبدء آشنائی هستم باید یکهو پسرخاله نشم از دخترخالگی شروع میکنم

سلام حامد.

صرفا جهت اطلاعت باید بگم که خواننده خاموش خیلی از وبلاگها هستم اما کمتر پیش میاد که آدرس بگذارم و آدرس گذاشتن یعنی دعوت ضمنی!
خوشحالم که برات آدرس گذاشتم و خوشحالم که دعوتمو پذیرفتی.

خوش اومدی پسرخاله

حامد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 05:37 ب.ظ http://hara-66.persianblog.ir

عمیقاً شرمنده میشم که این اندازه محبت می کنید . شاید تمایز ایرانی و غربی هایی که من پسندیدم و عازم دیارشان همین عاطفه بی ترصد باشد . ممنونم با تمام وجود

من زیتونی هستم که فقط به "اهل" محبت میکنم. پس شرمنده نباش.
زمانی که به این نتیجه برسم که تشخیصم غلط بوده به آسانی ، ترک محبت میکنم.

سفرت بخیر اما
تو و دوستی خدارا....

حامد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 08:15 ب.ظ http://hara-66.persianblog.ir

زنده باشی عزیز - فعلاً که نمیرم

چرا من اونجور برداشت کردم پس؟ چه بد. برو. برو. بروووووو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد