روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. دیشب روی یک پاراگراف از کتاب جدیدی که با جفت جان انتخاب کردیم ، قفل شدم. ده بار خوندمش. شایدم بیشتر. هضم نمیشد. برای جفت جان نوشتم که خوندن این کتاب خیلی قدرت میخواد. نوشت تو میتونی. همین دوکلمه کافی بود. گرم شدم. قهوه غلیظی زدم و همایون خان شجریان پلی کردم و دوباره به پاراگراف نزدیک شدم. یکبار دیگه کلمه به کلمه خوندمش و کتابو بستم و چشمامو هم ایضا. کل مفهومشو خیلی واضح دریافتم. همراه با تصویر نیچه که جلوی چشمم سبیلشو تاب میداد :)


2. از سماجت خودم لذت میبرم. بعد از چهارسال مبارزه برای آگاهی دادن به دیگران و صرف وقت و هزینه و انرژی و برگزاری کارگاههای مستمر و خالی نکردن سنگر و باز خوردهای مثبتی که ازشرکت کننده های کارگاهها میگرفتم (علاوه بر کارشکنی های عده ای که حضور من منافع حقیرشونو به خطر انداخته بود) حالا پاداشمو دریافت کردم. از طرف دومین مرکز بزرگ مذهبی شهر دعوت به همکاری برای برگزاری کارگاه شدم. فکر کنید! یک مرکز مذهبی معتبر دیگه. بسیار هم عااااالی. یک جبهه جدید برای مبارزه با جهل. یک تیم دوستانه تشکیل دادیم متشکل از بچه های حقوقی و جامعه شناسی. کار کردیم و مطالعه کردیم و اتاق فکر گذاشتیم و گروه مجازیشو ساختیم و تقسیم وظیفه شد و نهایتا هفته گذشته اولین جلسه برگزار شد که شبیه یک دورهمی دوستانه بود و امشب دومین جلسه خواهد بود. فعلا هر هفته برقرار هستیم :)


3. کوه ها با همند و تنهایند / همچو ما با همان تنهایان...




نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

اینکه میفرمایید ارزش هرکس به عقل اوست*،مگ هم موافقم!
اصلا بزرتگترین معجزه رسول خدا کتاب است! کلام وحی بزرگتترین معجزه رسول خدا است. تا به همه بشریت ثابت شود دوره رمالی و جادوگری تمام شده است!
حتی ماجرای شق القمر کردن رسول خدا هم مستند نیست! ایشا معجزه ای بس بزرگتر که هماگ قرآن کریم است به بشریت اهدا کرده اند!

سلام دوست.
خوش اومدی.
من ولی اطمینان ندارم که دوره رمالی تموم شده باشه. جهل مردمو مگه نمیبینی و نمیشنوی؟ تو همون انجمنی که هستیم کم مزخرفات شیر میشه؟ اونم توسط چه قشری!

آشپز بغلی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام زیتون جون ای بابااااا چقد دیر دیر آپ میکنی احیانا قصد نداری کتابی ،رمانی چیزی بنویسی؟دست به قلمت خوبه ها
اگه اینقد به کتابای سنگین علاقمندی بیا اونطرف یه نرم افزار واست معرفی کنم مامانننن ،خوراکه خودم و خودته از سیر تا پیاز مباحث پیچیده رو میتونی توش بخونی .

سلام عزیزدلم.
خوبی؟ بخدا گرفتاااااااااااارم. گرفتاریهای مثبت و خوب البته
میام اونور حتما ولی نه واسه نرم افزار.
نرم افزار هیچ لفذتی نداره برام.
حتی تکستهای روی گوشی رو رغبت نمیکنم بخونم. لذت تورق کتاب و هایلایتش و مرورش یه چیز دیگه س.
دوستت دارمااااا. میدونستی؟

آیدا (چپ دست) شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 09:33 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد