روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. معتقدم انسان صرفا به جهت عقلش ، ارزش و اعتبار داره.

هروقت با احساساتم بدون همراهی عقل و منطقم تصمیم گرفتم متضرر شدم.

تو این مقطع حساس از زندگیم که دارم روابط مو کاملا گزینشی هدایت میکنم و پیش میبرم ، به راحتی قید بعضی معاشرتهای احساسی رو میزنم و اینقدر قوی عمل میکنم که خودم از خودم درشگفت می مونم. گویا عقلم تقویت شده! مسلما ترک بعضی از دوستها و دوستیها تا مدتی قلب آدمو جریحه دار میکنه اما وقتی به عزت نفست و شایستگیات فکر میکنی می بینی که واقعا ارزش نداره بخوای روزهای گرانقدرتو خرج توجیه و تفسیر اشتباهات دیگران هرچند که عزیز باشند بکنی. خلاصه همچنان مصرانه بر قانون غیرقابل تغییر زیتونی " با من یا به شیوه من دوست باش یا اصلا نباش " پافشاری و تاکید دارم. بعععله.


2. ساشا رو از دست دادم. هیچی درباره ش نگید لطفا. ممنونم :"(


3. خداوند هدیه بینظیری به من عطا کرده. یک جفت فکری.

مدتی پیش در گروهی از انجمنهای تلگرام که اعضاش همگی از دانش آموختگان و فرهیختگان هستند ، بر سر موضوعی مباحثه میکردیم. دوستی (که الان دیگه اسمش از لیست دوستان محترمم خط خورده) با طریقه بحث و استدلالش ، عیوب شخصیتی مستتر زیادی رو در خودش برای من و دیگران آشکار کرد. تا مرد سخن نگفته باشد... این ماجرا باعث آشنایی من با جفت فکری شد.

ساعتهای بسیار دلپذیری با هم داریم. یک برنامه منظم مطالعه چیدیم و کتابهایی هم در نظر گرفتیم که بخونیم و درباره ش حرف بزنیم. در کنار هم ، رشد و پیشرفت خواهیم داشت. اولین کتاب رو خوندیم. وقتی نیچه گریست اثر اروین دی یالوم با ترجمه سپیده حبیب. چققققدر با خوندنش حالم خوب شد. نقدهایی هم البته دارم اما درسهای زیادی هم گرفتم. کتاب بعدی رو امشب با جفت لایقم اوکی میکنیم :)


4. فردا صبح ، دادگاه :)



نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 10:58 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

آخ چقدررر دلم برای شما و اینجا تنگ بوددد !

بانووو چقدررر خوشحالم براتون که یه اتفاق باعث شد همچین میت فکری خوبی پیدا کنین ...
وای من هم یه برنامه مطالعه دارم که خیلی باید تلاش کنم که رو برنامه م باشم

سلاااااام مگی خوشگل هنرمند مهربونم.
خوبی عزیزم؟
عذر میخوام که نتونستم این مدت بهت سر بزنم.
منم دلم واسه تو تنگ شده. حتما میام پیشت.
الان بیرونم.
عصر میخونمت انشالله :***

آره دختر. نمیدونی چقدر اتفاق خوبی بود. یه اتفاق تلخ که نتیجه کاملا شیرینی داد. کسی رو پیدا کردم که بی محابا باهم حرف میزنیم و بحث میکنیم و نقد میکنیم و یاد میگیریم از هم. این میتونه فوق العاااااده باشه.

موفق باشی عزیزمممم.

... سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 07:44 ب.ظ

مبارک جفت فکری لایقت باشه
میدونم چقدر خوشحالی
شایستگیت برای من محرزه بانو
مهرت پایدار

مرسی.
بله خیلی خوشحالم
به من لطف داری شما. ادبیاتت بسیار شبیه یکی از دوستان اینستا و تلگرامه. درست حدس زدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد