روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


بنام یک دانه خدای مهربانم که هرگز خلف وعده نکرده و بسیاااااااااااااااار یاره :****


کرکره رو بدیم بالا. یا الله :)


سلام دوستان عزیز و نازنینم. خواننده های خاموش و روشن. 

چه خبرها؟ از ته دلم امیدوارم و دعا میکنم که تک تک شما تندرست و شاد و راضی باشید و بهترین روزهای زندگی تونو امسال تجربه کنید.


1. خبر خوب من ، ترخیص بیمار عزیزمون از بیمارستان و انتقال ایشون به منزل هست هرچند با شرایط بسیار دشوار و تنفس به کمک کپسول و پمپ اکسیژن و ساکشن مرتب و تغذیه لوله ای اما خوشحالم که دیگه از فضای غم انگیز بیمارستان جدا شدیم و باهمه وجودم از خداوند برای همه بیماران ، طلب شفای خیر میکنم. آآآآمین...


2. تو اون بدو بدوها و شلوغیهای قبل از عید و اونهمه دغدغه ریز و درشت ، همین کم بود که یه ابلاغ به دستم برسه که خانوم زیتون خانوم ، شما وکیل تسخیری یه متهم مواد مخدر شدی.... های های های... عجب کابوسی بود این پرونده... یعنی حقیقتا همینو کم داشتم که مجموعه دپرشنم تکمیل بشه... رفتم پرونده شو خوندم و بنظرم رسید که هییییییچ کاری از دستم برنمیاد. اقرار صریحش برای نگهداری و توزیع و مصرف و مقدار و نوع مواد مکشوفه در منزلش ، امیدمو برای هر دفاع موثری ناامید کرد اما آی مقاله خوندم ، آی کتاب زیر و رو کردم ، آی مشورت کردم و در نهایت باهمه توانم یک لایحه یک صفحه ای تنظیم کردم برای روز جلسه... رفقایی که تو اینستاگرام همراهم هستن ، فضای تلخ اون دادگاهو دیدن... بحث من الان رد یا تایید اعدام نیست. اصلا انرژی واسه چالش ندارم. صرفا اومدم بگم که تمام تلاشم و تمام سوادمو هزینه کردم تا اون لایحه یک صفحه ای در عین یاس اینقدر تاثیرگذار از آب دراومد که موکلم به جای اعدام ، ابد خورد... حرف دیگه ای هم ندارم درباره ش بگم...


3. دوران هجر را گذراندیم و زنده ایم / ما را به سخت جانی خود ، این گمان نبود...





نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده مشهدی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
1- خدا رو شکر
2-بازم خدا رو شکر

بنده اینستاگرام ندارم و دوستانی که لطف میکنن و آدرسشون میدن از طریق page خواهرم دنبال میکنم .
خواهر عزیزمان هم در یک اقدام انتحاری هفته گذشته همه دوستانم رو deletion کردن و فرمودن : باید تو رو مثل ایران تحریم کنیم تا یه کاری رو انجام بدی.باید تا آخر این ماه وایبر , اینستا , لاین ,و... رو گوشیت نصب کنی وگرنه گوشیت رو ازت میگیریم.
3- آن زمان که بنهادم سر به پای آزادی دست خود ز جان شستم از برای آزادی
تا مگر به دست آرم دامن وصالش را می دوم به پای سر در قفای آزادی

سلاااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماه جرقه آتیش سپیده جون خودم. چطوری بلای ناقلا؟

چه خواهر لارژ باحالی داری. والااااا. قدر بدون واقعا

حالا هروقت نصب کردی بیا خدمت باشیم
نصبم نکردی نکردی البته. از خیلی حاشیه ها در امان خواهی بود. البته به گوشی و برنامه هام لطف میکنی

آی آزادی... آآآآی... کجایی مظلوم گمشده؟...

دنیا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام ع د
خداراشکر مزیضتون برگشته به اغوش خانوادش
سال خوبی راشروع کرده باشی
سلامتی وشادی همیشه همراهت باشه

سلام دنیای ستاره سهیل.
مرسی بابت همه چیز. هم آنچه دانم و دانی.
بهترینها برای تو. روزگارت سبز و طلایی. دلت خوش و خرم. تندرست باشی

عمو سیبیلو یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام

به به به... سلام خان داداش... شما خودتون گلید. چرا زحمت کشیدید؟

مریم یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

سلام خانم خانما، به به به به، خونه آب و جارو شده به سلامتی.سال نو‌ مبارک.
خدا را شکر که بیمارتون به خونه اومده و دیگه تو‌فضای بیمارستان نیست.
خدا را شکر که انسان دیگری از اعدام نجات پیدا کرد،
خدا را شکر که جان سختی.

سلام به روی ماه مرمری قشنگت عزیزمممم
مرسی بابت اینستاگرام

خداروشکر بابت دوستا خوبی مث تو.
روزگارت شیرین

mika یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام زیتون بانوی گرامی خوبید ؟البته من جویای احوالتون در وایبر هستم
خوشحالم که بیمارتون بسلامتی ترخیص شدن درسته با مشقت ولی اینم خودش خیلیه پس خداروشکر
بابت موکلتونم بحثی در موردش نمی کنیم فقط خسته نباشید و درسال جدید آرزوی بهترینها رو براتون دارم.آمین

سلام میکاجان. خوبی عزیزم؟
بله بله مهربونی و معرفت شما به ما ثابت شده خانوووووووم

مرسی عزیزم. شفای خیر همه بیماران انشالله.

بهترین بهترین بهترین آرزوها برای خودت

asmani جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 10:07 ق.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو روزتون مبارک

سلااااام علیرضاخان. خوبی؟
ممنون از محبتت. مرسی

........ جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

ممنون که نذاشتید طعم شیرینه عید برایه متهم پروندتون هرچند گناه کار تلخ بشه

هدی32 شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام عزیزم خوبید زیتونک خوبن
حسابی خسته نباشید هزارتا بوس

سلام هدی جان مهربانم. شرمنده معرفتت هستماااا

آیدا (چپ دست) یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 10:24 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

سلام زیتون جونم ..
قبل از اینکه کامنتم رو شروع کنم یه عذرخواهی بهت بدهکارم که جواب کامنتی که برام گذاشته بودی رو ندادم !! معذرت میخواهم شدییید

آمین برای روزهای بهتر و آمین برای شفای بیماران و بخصوص بیمار عزیز شما..
و تبریک میگم برای موفقیتت توی دادگاه .
دوستت میدارم

سلام آیداجون خوشگلم. خوبی؟

عزیزم هیچ احتیاجی به عذرخواهی نیس. من با طلب جواب برات کامنت نمیذارم. خیالت راحت باشه.

مرسی بابت دعای خیرت و تبریکت همچنین

راستی آنالی چطوره؟ هی میخوام تو وایبر سراغشو بگیرم ازت ، یادم میره. خوش و سرحاله؟ سلام خاله رو بهش برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد