روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. دوره هما تموم شد و زیتونک امتحان جامع پایان دوره رو با نمره عالی ، پاس کرد و مدرک شو تحویل گرفت و اینقققدر خوشحاله که حد نداره. حتی با وجود اینکه میدونه هیـــــــــــــــــــــــچ تضمینی واسه استخدام وجود نداره اما ازاینکه این چندماه دنبال علاقه واقعیش رفت و براش زحمتهاااااا کشید از خودش راضیه.

کلاسای دانشگاهشم رسما از امروز شروع شد :)
که خیلی صریح میگه صرفا بخاطر تو و فقط واسه اینکه یه مدرکی داشته باشم که عریضه خالی نمونه ،  میرم دانشگاه :/


2. جمعه شب دست زیتون کوچولوی درونمو گرفتم و دو به دو رفتیم شهر موشها رو دیدیم :) 


3. تقریبا دو ماهی هست که درگیر بیماری سخت یکی از بستگان نزدیک مون هستیم. من ایشونو دوست دارم. همیشه با من مهربون بودن. از خدا براشون سلامتی میخوام :"(


4. یه دوست خوب دارم که یه فیلم پر از حرف بهم معرفی کرد و گفت که حتما ببینمش. میدونستم چیز الکی پیشنهاد نمیده. مخصوصا که قبلش یک ساعتی تو واتساپ واسه هم نوشته بودیم و بعدش این فیلمو معرفی کرد. خلاصه فیلمه رو گرفتم و دیدم و لذت بردم. الان میخوام به شمام بگم حتما ببینینش. ضرر نمی کنین : رستگاری در شائوشنگ. اثر فرانک دارابونت با بازی تیم رابینز و مورگان فریمن.


5. فردا صبح ، مشاوره و بعدش ، رنگین کمان :)



نظرات 11 + ارسال نظر
هدی32 چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام زیتون جونم خوبید
ان شاالله موفق و موید باشید دوستم

سلام هدی خانووووووم. خوبی عزیزم؟ دخترک چطوره؟

مگ چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 08:55 ق.ظ

چقدررر برای زیتونک خوشحالم !
تبریک میگم موفقیتش رو ... امیدوار باشین من شک ندارم که استخدام میشه
3 تا از دوستای من امسال استخدام شدن ... منم دوس داشتم همراهشون باشم ...
اما حتی حرفشم پیش نکشیدم ... بگذریم !
من خیلی به مامان بابام مدیونم و وقتی ذره ای ناراضی باشن ازم به هیچی نمی رسم

فدای دل مهربونت مگی جان
مرسی عزیزم. راستش من خودم شک دارم چون این سیستم حول محور بند "پ" میگرده
چه خوب. استخدام مهمانداری شدن دوستات؟ یا همینجوری استخدام شغلای خودشون؟
چه عالی که اینهمه قدرشناسی دختر خوووووووب

بمب هیدروژنی پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://hydrogenbomb.blogsky.com/

مگه کسیم هست این فیلم رو ندیده باشه؟؟

عالیه این فیلم

سلام بمب هیدروژنی.
خوش اومدی.

من ندیده بودم. باید شرمنده باشم؟

عالی مال یه دقیقه ش بود

مریم جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 01:04 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

سلام و خسته نباشید به خودت و زیتونک برای تمام شدن این دوره پرهیجان، انشالا که کار مورد علاقه اش هم زود پیدا بشه تا دورهای گذرونده را بتونه استفاده کنه و بیشتر شارژ بشه.
شهر موشها برای من عالی بود، پر از حس شادمانی شدم از دیدنش و خوشحال شدم که تغییر و‌جایجایی برای اون موشها خوب جواب داده و شرایط خوبی دارند.
انشالا که عزیز شما و عزیزان دیگران از بیماری نجات پیدا کنند و زودتر به سلامتی برسند.
فیلمهای خوب و دوستان خوب همیشه آدم را پر از حس خوب میکنند.

سلام مریم جانم. خوبی؟ همسفر چطوره؟
ممنونم از دعای خوبت. آره واقعا وگرنه مدرک بدون استفاده صرفا یه تفریح بوده! یه تفریح گرون :/

آره فیلمش علاوه بر حسهای نوستالژیک ، حرفایی هم داشت.

التماس دعا. حالش بدتره

موافقم

آره

mika شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 12:36 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام بانو
1-مبارک باشه خوشحالم زیتونک به آرزوش رسید ایشالا مدارج بالاتر
2-آفرین از این کارای خوب درحق کودک درونتون زیاد بکنید
3-خداوند شفا عنایت کنه ایشالا
4-شما میگین خوبه حتما خوبه
5-الان که کامنت میزارم دادگاه رو رفتید دیگه
شب بخیر زیتون بانو خوابای گل گلی ببینی

سلام میکا. خوبی؟ درسات چطورن؟

1. آرزوش صرفا اخذ این مدرک نبود. آرزوش کار کردن تو اوییشنه.
مرسی عزیزم. خودت هم
2. آره باید بیشتر براش وقت بذارم طفلی رو
3. حالش خیلی بدتره. التماس دعا با دل مهربونت
4. عالی بود. خوب نبود.
5.

آشپز بغلی شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام زیتون جونم خوبی؟ همون روز که آپ کردی خوندمت آ ولی حس نظر تایپیدن نداشتم ،خخخخ .

ایشالا هردوتون موفق باشین ،ترجیح میدم از شکلکای عجیب غریب و بیمزه بلاگ اسکای استفاده نکنم ولی خودت کلی بوس و قلب و قربون صدقه درنظر بگیر .

سلام خانم خانما. خوبی آشپز خوش سلیقه هنرمند؟

شما بی کامنت عزیزی

مرسی دوستم. در نظر گرفتم

عمو سیبیلو شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

خدا قوت

ممنوووووونم. همینطور شما

رها آفرینش دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 08:13 ق.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

اوا،من برای این پست کلی کامنت گذاشته بودم...کوشی؟
عیب نداره اول تبریک گفتم به خاطر دختر گلت...
بعد هم از خدا شفای عاجل خواستم برای اون عزیز بیمار...الهی همه ی بیماران شفا بگیرن از خدا...

ندیدمش عزیزم. شاید ثبت نشده.

مرسی از لطفت. التماس دعا

هدی32 دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

زیتونی جونم خسته نباشید

ما پست جدید میخوایممممممممممممممممم



افروز چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 09:23 ق.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

ایشالا خدا شفاشون بده

من خییییلی خوشحال می شم وقتی بچه هایی رو می بینم که توی رشته های مورد علاقه شون ، هر چی که هست موفق می شن و ادامه می دن
مرسی که انقدر مامان خوبی هستی زیتون بانو و دلش راه میای
می دونم که موفق می شه
و حتتتما استخدام میشه
کاری که توش عشق و علاقه هست به بار می شینه
حالاشمایکی رو به زووووووور بشون پزشکی بگیره ، فوق تخصصشم بخونه!! مفت نمی ارزه...

خسته هم نباشی
آخر ساله و همه گیر و گرفتار

آآآمین


وااااااااای افروز نمیدونی چه روزهایی گذروندم تا کوتاه اومدم و رضایت دادم. سوابق مختصرش تو آرشیو هست. نمیدونی....:کلافه

گیروگرفتااااااااااااااار. خدا کمک کنه به هممون

افروز دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 12:35 ب.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

کاش مامان منم باخودش کنار میومد و انقدر سخت نمی گرفت!

عاشقتم

مامانایی که با خودشون کنار میان دااااغوووون میشن

قرباااانت عزیزمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد