روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. خب... شوهر دوستم متاسفانه باز هم قبول نشد و من به شدددددت واسه دوستم ناراحتم :(

از اون طرف اون یکی دوستم قبول شد و اینقدر براش خوشحالم که حد نداره. ظهر تا حالا قاطی کردم. نتونستم بین این دوتا احساس ، تعادل برقرار کنم:|


2. یک کاری کردم که عمیقا از خودم عصبانی هستم:@

دوسال پیش یه موکل داشتم که بعد از ختم پرونده ش  ، بارها واسه من مراجع فرستاد از دوستها و آشناها و فامیلش. می اومدن می گفتن آقای فلانی شما رو معرفی کرده. امروز اول وقت دوباره خودش اومد و گفت که دوستش یه مشکلی داره و مدارکشو داده بیارم ببینین و اگه راهی هست وکالت شو قبول کنین. گفتم حتما باید با خودش صحبت کنم. گفت من درجریان همه جزئیات هستم. گفتم نع! بااااااید خودشو ببینم. گفت میگم زنگتون بزنه. اینو که گفت یهو زرت (بر وزن فرت ، بر وزن چرت و پرت. همشون به کسره اول و سکون دوم و سوم. در ترمینولوژی زیتون این کلمات به معنای اعمال یا رفتار یا گفتاری هستن که فاعل یا گوینده ، بدون ذره ای تفکر و دوراندیشی ، به ناگهان انجامش میده یا به زبون میاره و بعد در نودونه درصد از موارد ، تا روزهااااا و ای بسا تا هفته هااااا و مورد داشتیم که تا ماههااااااا دچار خود بدوبراه گویی و خود لعنت کنی میشه و اصن یادش که میاد ، میخواد سرشو بکوبه تو نزدیکترین دیوار) دهنمو باز کردم و این جمله درخشانو گفتم: ببینین آقای فلانی ، من باید خودم دوست تونو ببینم که اصن ببینم ازش خوشم میاد یا نه!
این موکل سابقم اصلا مرد بدی نیست. اصلا حس بدی نسبت بهش ندارم. امااااا تو اون لحظه که من اون جمله زرتانه فرتانه چرتانه پرتانه رو گفتم یه حالت شیطنت آمیزی از چشماش گذشت که همه عضلات منو منقبض کرد و جا داشت که همونجا صیحه بزنم و برم به ملکوت اعلی... من فقققققققط منظورم این بود که باید دوست شما رو ببینم و حرفاشو از زبون خودش بشنوم و ظاهرشو رویت کنم که ببینم چه تیپ شخصیتی داره و من میتونم دوسال باهاش معاشرت کنم و تماساشو جواب بدم و تو دفترم رفت وآمد کنه یا از اون دسته آدمهای پیازخور مسواک نزن جوراب نپوش دوش نگیر دکمه نبند هپل شپل هست که واسه مشاوره هم تحملشون سخته ، چه برسه به قبول وکالتشون!
خدا میدونه چققققققدر از خودم ناراحتم:@@@


3. دوستای خوبم کارن ، آوات ، هلگا و آنی ، سال نو مبارک. امیدوارم 2015 برای هممون سال صلح و دوستی و برکت و شادی باشه :)))


4. دوست مهربون فعالم ، آرزوی نازنین در عرض سه روز ، مادربزرگ و پدربزرگ شو از دست داد :"(
اول مادربزرگش رفت و بعد پدربزرگش.
دیشب خیلی دلم گرفته بود براش...


5. یه پرونده داشتم که دوسال ازم انرژی گرفت. لوایحشو که تنظیم میکردم ، بغضم میگرفت. موکلم به قدری مظلوم واقع شده بود که داشت روح و روان شو از دست میداد. رای بدوی به نفع ما اومد و مسلمه که طرف ، تجدیدنظرخواهی کرد. امروز دادنامه تجدیدنظر بهمون ابلاغ شد. وکیل طرف  که با علم به اینکه داره حق رو ناحق میکنه ، تو این مدت از هیچ شیطنتی فروگذار نکرده بود امروز بعد از ابلاغ دادنامه ، درحضورجمع ، گریه کرد!!! باورتون میشه؟! اشک ریخت ooo-000



نظرات 9 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 07:05 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

۱. من با این آزمون وکلا آشنا نیستم، روابط ویژه ای لازم داره تا قبولت کنند یا نه؟
۲. الهی...عحب سوتی، چقدر آقاهه متعجب شده.اشکال نداره زیتون جونم، هربار یادت اومد به شادکردن دل یک نفر فکر کن.
۳. هر مدل سالی که نو‌میشه پر از حسهای خوبه.انشالا سالی پر از خبر خوب.
۴. برای بازماندگان خیلی سخته ولی برای خودشون ، فکر میکنم بهترین اتفاق افتاده، آدمها تو کهنسالی خیلی با از دست دادن همراهشون اذیت میشن.
۵.چقدر شغل سختی دارین شما، چقدر تعریف حق و ناحق گاهی سخته، الهی که همیشه بهترین و صحیحترین تصمیمها را بگیری.

1. روابط که کلا بیس هر گونه کنکور در ایران هست و جای تردید نیست.
اما خب... خیلیها هم هستن که احتیاجی به این روابط ندارن و خودشون نمره میارن ولی بهرحا مافیا همه جا حضور دارد...
2. میخوام صد سال کسی رو شاد نکنم اینطوری
3. مرسی عزیزم. همچنین برای خودت و همسفرت
4.
5.
ممنونم از دعای بسیار خوب و قشنگت
برای خودت هم امیدوارم همینطور باشه

mika چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 07:56 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام بر شریک گرامی رد کن بیاد سهممو بیزحمت
1-مبارکشون باشه طفلیکا بعضی از دوستای منم قبول نشدن هی از صبح اشک ریختن منم فقط پشت گوشی حرص خورم انگار خودم قبول نشده بودم
2-عیبی نداره بانو پیش میاد درکتون میکنم اصلا به فرض خوشتون بیاد گناه که نکردینیا حضرت عباس الان شریک خفم میکنه
اگه اجازه میدی برم ادامه ی مطلب
3-مبارکه مبارکه بیا جلووووو یه روبوسی بکنیم
4-خدا بیامورزشون چرا هر دو با هم؟؟؟
5-وکیله آقا بود یا خانم؟؟اگه اقا بوده خدا رو شکراینم خبیث
میگم بانو ایندفعه خوردنی معرفی نکردی من معرفی میکنم پیکو پف با طعم کچاپ و کرانچی بخورید حال میده

سلام میکا شکموی من
هنوز دستم نرسیده وگرنه الوعده وفا
1. خیییییلی واسه دوستم خوشحالم
اما واسه اون دوستم واقعا ناراحتم
2. من اگه از کسی خوشم بیاد صراحتا ابراز میکنم. میخواد مرد باشه یا زن باشه. میگم که از شما بنا به فلان امر خوشم میاد یا شما رو بخاطر فلان خصوصیت تون دوست دارم. ولی چیزی که واضحه اینه که فعلا مردی رو لایق و شایسته عشق ندیدم. به این معنی که هر خوش اومدن و هر دوست داشتنی الزاما به اون معنایی که موکلم برداشت کرد نیست
بدو تا نگرفتم خرخره تون بجوم
3.
4. خیلی قشنگه میکا. ضمن اینکه خیلی سخته دوتا عزیز باهم از دست بدی اما باطن قضیه خیلی قشنگه. خیلی عاشقانه س
5. خانمه
پیکوپف؟ مث پفکه؟ ببین خوراکی سالم معرفی کن. من تازه دارم ترک عادات بد میکنم

رها آفرینش پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

من مورد آخر رو نگرفتم انگار،رای به نفع شما صادر شد ، وکیله گریه کرد؟ یا چی؟

دقیقا همین که گفتی.
وکیل طرف ما هرکاری تونست کرد. کارشکنی کرد. شیطنت کرد. رشوه گرفت. حق الوکاله غیرمنطقی گرفت. نهایتا هم که اینهمه تلاش زشتش نتیجه نداد ، گریه کرد! حالا یه چیزی فهمیدم که دارم شاخ در میارم. ایشون متاسفانه مبتلا به تومور مغز هم هست

asmani جمعه 12 دی 1393 ساعت 03:24 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام زیتون بانو
1- میشه الان اینجا مشخص کنید کدوم دوستتون قبول شد کدوم نه؟ واضح تر بگم اونی که قول شیرینی داد قبول شد یا نه؟
2- وای از اون کارایی که وقتی یادت میاد نمیدونی کجا خودتو گم و گور کنی آخ برم فامیلمو عوض کنم کسی نشناستم البته این مورد شما خودش برداشت اشتباه کرده لذا موردی نیست بزارید تو جهل خودش بمونه
3- دوستای خوب زیتون بانو ، کارن ، آوات ، هلگا و آنی سال نو مبارک
4- و تسلیت به دوست زیتون بانو بابت فوت عزیزانشون و اینکه چقدر وابسه بودن که فراق هم رو تحمل نکردن
5- وکیل گریه کرد
پ ن :
1-همسری فرمودن بهتون بگم سرکه بالزامیک قند بالایی داره و احتمال سرطانزا بودنش هست
2- زیتون بانو اگر یک پرونده داشته باشید و علم به عدم حق موکلتون داشته باشید آیا ادامه کار رو انجام میدید؟

سلام بابا علیرضا
1. واقعا متوجه نشدی؟
2.
سفارش داریم از معصوم که خودتو در معرض اتهام و سوء ظن قرار نده.
سفارش بسیار معقول و منطقیه. بخدا یادم میاد چشمام سیاهی میره
3. از طرف ایشون از شما مچکرم
4.
5. واقعا باعث تاسف و تعجبه

پ.ن
1. هییییییییییین... واقعا؟
حتما تحقیق میکنم در موردش. مرسی. سلام منو به ایشون ابلاغ کن لطفا
2. پرونده رو طوری دنبال میکنم که موکلم صرفا به مجازات مقرر در قاتون محکوم بشه و نه بیشتر از اون. چون ممکنه با بی اطلاعی و ناآگاهی ، کاری کنه و حرفی بزنه که مسیر کار به بیراهه بره. عرفا و شرعا و منطقا و قانونا ، حکم به مجازات بیش از جرم ، منصفانه و صحیح نیست.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا جمعه 12 دی 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام خیلی بود پستا
تازه خیلی هم نوشته بودی
منم خسته حالشو ندارم بخونم
همینم کامنت بذارم شاهکار میکنم


الان که فکرشو میکنم میبینم اینم خسته هستم
بخوام بخونم بنویسم
خخخخخخخخخخخ

سلام.
خسته نباشی

عمو شنبه 13 دی 1393 ساعت 09:25 ق.ظ

موفق باشید در احیاء حق مظلومین

ممنونم و امیدوارم

mika شنبه 13 دی 1393 ساعت 06:41 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

من فکر کردم تصادفی چیزی اتفاق افتاده و پی در پی فوت شدن
چه عاشقانه ایول اینا زن و شوهرای قدیم بودن بانو
آره شبیه پفکه پیکو پف با طعم کچاپ اصلا عشق میکنی میخوریش حالا یبار به افتخار معرفیش از طرف من میل بفرما

نه. به مرگ طبیعی. به فاصله سه روز

صرفا بخاطر اینکه سلیقه تو بشناسم یکبار میخرم. اگه نپسندیدم سهمت از شیرینی دوستم هپلی هپو میشه

سپیده یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام زیتون جان...

سلام عزیزم. خوبی؟ سفر خوش گذشت؟

ژیگول یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 11:09 ب.ظ

کی؟؟؟؟
مو؟؟؟

حج بانو داشت رد میشد گفتم من ی ارز؟؟ عرض؟؟ ارظ؟؟ اه ه ه ه ه اصلا طول بکنندی و برفتندی همی

دقیقا چی میگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد