روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. قرار بود دیروز ، نتایج آزمون ورودی کانون وکلا اعلام بشه.
هنوز نشده. نگران دوستم هستم. شوهرش واسه چندمین بار شرکت کرده :(
تازه نگران نتیجه آزمون یه دوست دیگه هم هستم چون قول یه شیرینی حسابی بهم داده :دیییی


2. آقا من همه وسایل سفره هفت سین نوروز نودوچهار رو آماده کردم و دیزاینشو هم تو ذهنم زدم و گذاشتمشون تو یه جعبه تا اسفند بشه و بچینمشون. سمنو هم خریدم و گذاشتم فریزر. بعله. من منتظر روزهای بهاری هستم. هولم؟ خوشی زده زیر دلم؟ در اظهارنظر آزاد هستین.
بهرحال امسال از الان واسه چیدنش اشتیاق دارم و نذاشتم بخوره تو ذوقم :)


3. دیشب از یه دختری واسه طلاقش وکالت گرفتم. پدرش محکم ساپورتش میکنه و بعد از چندجلسه مشاوره ، هممون به این نتیجه رسیدیم که ازدواجش از پایه ، غلط بوده. حالا مادرش؟ نشسته خونه شون ، واسه دامادش غمباد گرفته 000-ooo
پدره گفت خانم مو بیارم باهاش صحبت کنین و توجیهش کنین. گفتم ببرش پیش روانشناس. بیاریش اینجا ممکنه خونش بیفته گردنم :@@@


4. پیگمنتشن ، فرمودیم. دوستش میداریم :)


5. یه برادرخوانده عزیز و دوست داشتنی دارم. فوق تخصص و جراح. با خانمش که ایشون هم جراح فوق تخصصه و پسر دسته گلش ، ساکن انگلیس هستن. هرسال که واسه کریسمس میان اصفهان ، خب درسته که ما دلمون واسشون تنگ شده بوده و میبینیمشون و اون وسطا کلی شکلات اصل انگلیسی هم سوغات میگیریم ولیییییییییییییییییییی تا چند هفته بعدش کلا فاز خوبی نداریم. چرا؟ چون هی درباره کیفیت زندگانی در ممالک کفر ،  از این بنده های خدا سئوال میپرسیم و اونا هم راست و حسینی جواب مونو میدن :"(((


6. فردا رنگین کمان نداریم چون من دادگاه دارم :|



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

1.انشالا به شیرینیه تپل میرسی.
۲. انشالا که روزهای عمرتون همیشه بهاری باشه، میتونی از الان سفره را هم بچینی، فوقش یک شمارش معکوس هم کنارش میزاری.
۳. طفلی دختره، انشالا مامانش هی بهش غر نزنه بهدخاطر طلاق.
۴. انشالا مبارک باشد، دقیقا کجا را؟
۵. انشالا به آنطرفها تشریفرببرید و هی شکلات توپ بفرستین اینطرفها برای ما.
۶.چقدر انشالا نوشتم.

1. انشالله
2. مرسی
نه دیگه. سفره بچینم هرکی بیاد میبینه یاد میگیره
3.
4. دقیقا جفت ابروها را
5. انشالله. امیدوارم تو هم هرجا خوش و راضی هستی همونجا باشی
6.

mika سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 07:02 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام علیکم
بچه ها بشدت نگرانن میگن دوسه تا از سوالا مشکل داشته خودمم نگاه کردم دیدم تو سایت اینو زده بودن ولی جای تعجب اینجاست یه نفرو می شناسم که یک کلمه نخونده بود آزمون اولیه قضاوت قبول شدهشایدم خونده و من خوش باور حرفشو قبول کردم شیرینی داد منم شریکم از الان گفته باشم
2-چقدر هولی زیتون بانو قراره چیزی بشه بهاررر؟؟؟هیچی نمیشه جز اینکه پیرتر میشیم
3-عجب مادر زن داماد دوستی خدا شانس بده.
4-مبارکه بانو
5-دقیقا اینجور موقعه هایی آدم فکر میکنه خونش تو دهاته اون طرف واسه تنوع اومده صحراگردی هی آدم زل میزنه بهشونبانو شما هم ناراحت نباش مگه ما چی کم داریم همه چی داریم آب برق گاز تلفن
6-موفق و موید باشید در پناه خدا

ورحمه الله و برکاته
شماره ش کو؟
آره ظاهرا مشکل داشته. کشاورز گفته بود حذفش میکنه ولی الان سایت اختبار حرفی نزده.
عزیزم قضاوت ، داستان ها داره
شیرینی نده؟ به من قول داده. گوششو میپیچم
حالا تازه شریک پیدا شد باید دوبرابر بده. از فکر اینکه من سهممو باهات تقسیم کن بیا بیرون
2. در اظهارنظر آزادی
3. عجب مادر احمقی
خدا بکشه و از این بدشانسا نده
که البته این کار خدا نیست
4. مرسی
5. اونم چه دهاتی
آره آره... مجانی مجانی
6. ممنونم میکا

mika چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام زیتون بانو
نتایج اعلام شدن بچه ها طفلیکا هیچکدوم قبول نشدن حتی با درصد های بالا.
دوستتون قبول شد؟

سلام میکاجان.
شوهر دوستم قبول نشد اما دوستم قبول شدو خیلی براش خوشحالم

رها آفرینش چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 11:58 ق.ظ

از ذوقت برای هفت سین ، خوشنود شدم...یکی از علاقمندیهای من اینه که هفتسین هرسالم جدید باشه...
فکر کن یه سال درخت هفت سین درست کردم...
منتظر روزهای خوب بودن خیلی خوبه...دید مثبتت رو تحسین میکنم

مرسی رهاجانم
منم درخت هفت سین داشتم
درختک بود البته

ممنونم عزیزم
امیدوارم سال خوبی پیش روی هممون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد