روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. داشتم غذا می کشیدم واسه دخترم. یه دیش مربع سفید برداشتم و ناهارشو خیلی شیک دیزاین کردم و گذاشتم سر میز. بعدم سریع واسه خودم کشیدم و اومدم نشستم پیشش. ازم پرسید چرا واسه خودت دکور نزدی؟ :دیییی
گفتم: انگار با تو رودرواسی (رودربایستی!) دارم. میخواستم خوشگل باشه غذات.
خیلی مطمئن گفت: نه. رودرواسی نداری. عاشقمی. اسمش عشقه.
خوشحال شدم که اینقدر خیالش از بابت احساس من راحته :) :*


2. گودزیلا به شرکت بازگشت و فهمید که رئیس ، پرونده خرابکاری اونو سپرده به من و پیگیر اون دعوا شده.
مث مار زخمی به خودش میپیچید و فش فش زهر میپاشید.
منم عطای شرکتو به لقاش بخشیدم و اومدم بیرون کلا. به همین سادگی ، به همین خوشمزگی :)))


3. نون سویتال از شرکت سحر به امتحانش می ارزه. مشتریش شدم :***


4. رنگین کمان صبح چهارشنبه ، آموزشی نبود. تصمیم گرفتم که نظرسنجی کنم. از تک تک اعضاء ثابت و مهمان نظرشونو پرسیدم و اصن ذوقمرگ شدم از شنیدن حرفاشون. یعنی وقتی فهمیدم چه تغییراتی دادن تو سبک زندگیشون ، حالم واقعا خوش شد :)


5. بلاخره یادداشت سایت دوستمو نوشتم و منشر شد. لینک شو به بچه های وایبر دادم. اگه دیگه کسی آدرس میخواد بگه :)


6. یه کف شوی پلین خریدم. همونا که تی وی تبلیغ شو میده. بین بخارشو و کف شو مردد بودم. تحقیقا متوجه شدم که قدرت بخار به مرور کف پوشها رو سست میکنه. واسه همین کف شو خریدم. عاااااالیه :)


7. حدود دوماه قبل ، مامانم اینا یه مهمون از شیراز داشتن که یه جوون حدود بیست ساله بود. کلاه میگذاشت و عینک میزد. میشد کپی برابر اصل مرتضی پاشایی :"(
دخترم و داییش (شرط میبندم نمیدونستین من داداش دارم :دیییی) واسه اینکه دوستاشونو بذارن سرکار با مهمونمون رفتن میدون امام و کوه صفه و عکس گرفتن و فرستادن وایبر و واتس آپ!
خدا میدونه اون شب چقدر از واکنش دوستای این دوتا وروجک خندیدیم و اذیت شون کردیم...
روح مرتضی پاشایی عزیز شاد :"(

وقتی اینجا و اینجا  و اینجا رو خوندم و دیدم ، هم از پتانسیل و هم از نیاز مردم ، شگفت زده شدم ولی...

به شخصه ، باااارها با شنیدن " تو کنار منی به تو قرصه دلم ، تا کنار منی نمیترسه دلم" قوی شدم :"(


پ.ن
مینای عزیزم و آقای رضوی بسیااااااااااااار از مشورتهای وایبری تون درمورد حیوون خونگی ممنونم :)
شهرزاد جون خصوصی تو خوندم. مرسی نازنین :) 



نظرات 19 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 07:49 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلام علیکم و رحمه الله
این نونه چی چی هست عایا؟؟؟

کدوم تی وی این چیزایی ک شما میخرید رو میتبلیغه عایا؟؟؟ این ور یا اون ور ؟؟؟

خدا بیامرزتش.... جوون بود....بیچاره

وعلیکم السلام

نون بسته بندی برش زده در سایز کمی بزرگ تر از نون تست. به رنگ قهوه ای تیره. تهیه شده از آرد گندم و آرد جو و سبوس و مغز تخمه آفتابگردون و کنجد و جو پرک و افزودنیهای معمول. معروف به تست سیاه.

تی وی وطنی
هی میگه طی (تی؟) چرخشی پلین. ندیدی؟!

سروین یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.sarveen.blogsky.com

اصولا آدم به عشق زنده س زیتون جانم۰چه عشقی قشنگ تر از عشق به زیتونکامون
خبر فوت مرحوم پاشایی ناراحتم کرد اما بیشتر ازون از این ناراحت شدم که مردممون برای مطرح کردن خودشون از عکس جسد یه جوون هم نگذشتن! روزگار غریبیه خواهر!

آره. آره. آدم بی عشق دیگه چیزی واسه باختن نداره.

تشییع پاشایی از بعد روانشناسی و آسیب شناسی و جامعه شناسی هزارفصل حرف داشت...

پسرک مون بهتره؟

asmani یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 08:59 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام وقت به خیر
1- دخترتون معنی عشق رو خوب بلده دختر من وقتی قرار باشه بین پنیر و بابا یکی رو انتخاب کنه انتخاب اولش پنیره از بس عشق پنیره
2-
3- برم بخرم حسودم گفته بودم گردو و بادم هم بزارن توش دیگه واسه عید آجیل نمیخریم نون سویتال میزاریم جلو مهمون
4- بی اطلاعم
5-
6- کف شو!؟ حالتو میگیره چند وقت دیگه در موردش بنویس
7-(شرطو بردی نمیدونستیم داداش داری) عجب شیطونایی هستن
پاشایی هم غم انگیز بود
پ ن : دست مینای عزیز و آقای رضوی و شهرزاد جون هم درد نکنه
چقدر مودب بودم همه رو به ترتیب نوشتم

سلام. روزگار بخیر.

1. امیدوارم
عشق پنیر؟ شما چندسالته علیرضاخان؟

2. چرا تعجب؟
3.

4.
5. چرا تعجب آخهههه؟
6. واسه چی؟ معایبش چیه آیاااا؟

7. شما که حق داری. تازه واردی. قدیمیاشم نمیدونستن



پ.ن
میناجونم یه دونه باشه کلا
این وبو اون برام درست کرد
آقای رضوی کار خودشونو رااااحت کردن دیگه. میخونن و تو وایبر نظر میدن
خانم دکترمونم که ای ول داره

عمو دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 09:10 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

سلام بر زیتون عزیز
با اینکه عصر می خونی
ولی صبحت بخیر
روزه خوبی داشته باشین

سلام بر عموی مهربان
مرسی.
امروز صبحونه چی داشتین؟ سهم من محفوظه یا آب بردش؟

ممنون. همچنین شما. چند دقیقه دیگه خدمت میرسم

رها آفرینش دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 10:03 ق.ظ http://rahadargandomazar.blogsky.com

این بچه ها از بس بلا هستن... معلومه که مطمینه،چرا نباشه؟
یعنی استعفا دادی؟ حالا چکار میکنی؟
پلین خوبه؟ منم میخوام بخرم،مامانم مهسان خریده از بیرون 75 تومن،ولی پلین 138هست،نمیدونم واقعا فرق میکنن؟ یا منم مثل مامانم بخرم؟
راستی لینک سایت رو به منم بده،مرسی دوستم...

بلا حرف یه دقیقه شونه. والا
از بس دیدم که پدرمادرا خودشونو واسه بچه هاشون هلاک میکنن و بچه ها تهش میگن شما که ما رو دوست ندارین ، همش نگران اطمینان خاطر زیتونک بودم و هستم


آره دیگه. استعفا دادم. البته شفاها خداحافظی کردم و ظرف یکی دو روز آینده متن کتبی شو براشون میفرستم. پول به چه قیمت؟؟؟ آرامش اعصابم و عزت نفسم از همه چی مهمتره. موافق نیستی؟
چی رو چکار میکنم؟ قبل از اینکه با شرکت قرارداد ببندم دفتر مستقل خودمو داشتم و هنوزم دارم. قراردادم با شرکت دوطرفه قابل فسخ بود. الان من مایل به فسخ هستم

ببین از اینجا یه مقایسه بکن
http://www.meshopfa.ir/خرید-طی-تی-کف-شوی-کفشوی-سطلی-سطلدار-پیلین-پلین-قیمت-ارزان-buy

و

http://www.clard.com/mahsun/index.php/fa/زمین-شوی-ها/سطل-و-زمین-شوی-چرخشی-ایرسا

ظاهرشون کمی متفاوته اما عملکرد در نهایت یکیه. شاید مواد به کار رفته و جنس نهایی از نظر کیفیت با هم کمی متفاوت باشه.
بهرحال من پلینو خریدم چون درباره ش از خانم نظافتچی شرکت پرسیدم که هروز باهاش کار میکرد و دوتا از خانمای شرکت هم بعد از دیدن کارش سفارش داده بودن و تایید کردن که خوبه. دیگه منم خریدمش.

چشم. لینک سایتو برات میذارم

asmani دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 05:24 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام مجدد
مطالبی رو که نمیدونم چیه و کیه و کجاست متعجب میشم اصولا تو وب شما همش متعجبم سن هم 33



هرجاش که تعجب و کنجکاوی اذیتت کرد سئوال کن

زنده باشی.
قضیه دخترک عشق پنیر قصه بود یا واقعی؟

mika دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 06:46 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام
یبار از بابت اینکه با شماره نمی نویسم قبلا عذرخواهی کردم اصولا عجولم دوس دارم زودتر بنویسم اونم دلیل داره چون هفت ماهه می باشم
ایول به دختر قدر دان مامان
ایشالا که کفشو خوب کار کنه ولی منکه خیری از این محصولات تبلیغی ندیدم یبار یه محصول خریدم بعدش که از پست گرفتمش مستقیم روانه ی سطل آشغال شد
درباره مرتضی هم نگو که دلم خون می باشد
دخترتونم خیلی شیطونه باید یه دیداری باهاش بکنم

سلام



مرسی از تعریفت

من چندین بار خرید از تی وی و نت داشتم. همش خوب بوده. چون به محض رویت نمی خرم. درباره ش تحقیق میکنم و بعد میخرم



که تو اون دیدار چه اتفاقی بیفته؟

mika دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 07:21 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

دست به دستش بدم میهن خود را کنیم آباد
شیطونی دست جمعی می چسبه

... دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

به منم آدرس یادداشت سایت را میدید؟

تازگی تعداد سه نقطه ها زیاد شده. منم حوصله ندارم آی پی ها رو چک کنم!
شما وب که نداری ظاهرا.
اگه شماره منو داری یه اس خالی بده لینکو میفرستم برات.
یا تو شبکه ، اعلام حضور کن.
اگه هم نداری خودت یه راه حل دیگه پیدا کن. من بیشتر از این نمیرسه به ذهنم

asmani دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

داستان دختر عشق پنیر هم واقعیه ترتیب مراحل دوست داشتن دخترم به این ترتیبه
1- پنیر 2 - دایی حسن اش 3_تخم بلدرچین 4- بابا و مامان یه همچین پدر و مادر محبوبی هستیم ما

ای جونم
خدا حفظش کنه و شما رو هم واسه اون

بانو دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 08:31 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلاااااام

به به چ توضیح جامع و مانع و کلا کاملی

اها چرا دیدم.اخه ی دخمل تا خونه ی خودش نره و زن زندگی نشه دل نمیده ک چی ب چیه....
مبارک بااااااااااااشه ایشالا تی تون براتون بچرخه

و علیکم.



دل بده مادر. دل بده. تجربه کن

مرسی

ژیگول دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام العیکم و رحمته الله

عااا دوباره این همه نوشتیییییییددد
یاد دوران کهن بخیر ی دوخط بود مبخوندیمشون و ی نظر درس میدادیم
اما حالا چی
موی دراز ناخن بلند واه واه


خب در مورد پرنده ک تو پست قبلی بود فک کنم
من عروس هلندی یا مرغ مینا پیشنهاد میدم


کف شو هم مبارک شیرینیش لفطا


فعلا همی

پ ن1: اثر زندگی با دوتا کوچولی در این پیام دیده میشود تعجب نکنید
پ ن2: سلاااام بانوی خودم

پ ن3: هوچی دیگه همین

...و برکاته :دی



هنوز وقت نشده برم پرنده ها رو از نزدیک ببینم. هی فقط عکس سرچ میکنم

شیرینی ندالیم. دمنوش میدیم زمستونا

پ.ن 1و2و3 : همش باشه

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

چخبر بار اینجا اینا خبر از حال من ندارند شما ۲تا میدونید که چرا انقدر نوشتید

۱عشق چی هس خوردنی یا پوشیدنی
خخخخخخخخ
نه اینکه تجربه نکردم خبر ندارم یه توضیح بدید
راسی ‌ظرف غدای من هم هول هولی بکشید
تا دلم بیاید بخورم اونطوری حیفم میشه بخورم

۲گفتم که تا شیرینی ندی برات خوب نیست
بیا اینم نتیجش بیا از خر شیطون پایین به من شیرینی
بده و ادامه بده

۳ادرس؟؟؟؟

۴حآلا سوال نظر سنجی چی بود


۵کسی که به من لینک نداد شماره تلفن هم نداریم که
تک بزنیم که برامون بفرسی حالا
باید از کجا لینک اورد


۶مبارک باشه حالا اسمسی یا تلونی

بانو خانوم شبکه های دیجیتال پخش میکنه

۷خدا رحمتش کنه واقعا جدا از صداش زیباش اهنگ های قشنگی هم میساخت
منم این مشکل شباهت را دارم با یکی از خوانندگان مشهور جابجا میگیرند منو
نخند حقیقت داره دیگه حلال زاده و اینا



پ ن
خخخخخخ
این دو کامنت بزرگا کوچ کردند
خب بیاند اینجا بگند تا ما هم استفاده کنیم
این چه وعضشه اخه
حالا دوبار گفتیم کامنت بلند بهتون بر خورد
خخخخخخخخخ

ما دوتا؟!!
من و کی؟!!

1. حالش ندارم
2. نتیجه خوبی داد. تجربه شد عمرا شیرینی ندم بهت
3. سوپر لب خیابونمون
4. واقعا نفهمیدی؟
5.
6. تلونی
7. هیچ ربطی بهش نداری. از طرف عمو حلال زاده ای

پ.ن

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

ژیگوا وبانوو

1تنبل

2بیا شیرینی بده تا بیشتر
سوار بنز بشی
خخخخخخخخ

3کدوم خیابون و کدوم سوپری

4یه احتمال داره
شوهر خود را زجر داداید
یا نه
والا
:دی


5نخند بده


6من تو شرایط سخت کامنت
میذارم
:@

7نخیر هم قیافه هم صدا هم هیکل

پ ن

؟؟؟؟

هاااا
ژیگوا؟

1. تو زرنگی ، دنیا را بس
2. آرامش میخوام. بنز کیلو چنده؟
3.
4. وا؟
5.
6. بچه ت چطوره؟ تلخی بادمجون رفته؟
7. آره. باشه. تو راست میگی

پ.ن
...

ژیگول یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

بچه ها ژیگوا

ژیگوا بچه ها
خخخخخ


من تکذیب میکنم



یه چیزیو یادت رفت بگی

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

حالا مسخره کن
فقط دستم بهت نرسه ژیگول
من میدونم تو
فعلا دوره توعه که بتازونی
باز دوره من میشه
یادت باشه

۴وا نداره این سوالیه که از خانوما کردید
اوناهم گفتند بعلــــــــــه حرصشون دادیم
خخخخخخخخ

در مورد بچه و بادمجون حرفی نداشتی؟

وا داره. تو متوجه نیستی

مریم جمعه 7 آذر 1393 ساعت 04:55 ب.ظ http://marmaraneh.blogfa.com

سلام زیتون عزیز، مدت کمیه میخونمت و باید بگم وبت برام دجالب بود و البته کلی اشتباه در موردت فکر میکردم، همین پست را که دیدم فکر کردم یک خانم بسیار کم سن و با یک دختر خیلی کوچولو هستین و البته کمی بعد فهمیدم دختر خانمت خیلی کوچولو هم نیست و ماشالا دانشجو هست.
همیشه شاد و پر انرژی باشین.

سلام مریم جان.
خوش اومدی.
خوشحالم که روشن شدی هم از این باب و هم از اون باب

خیلیا تا حالا فکر میکردن من باید جوون تر از این که هستم باشم. شاید بخاطر طرز نوشتن منه. شاید بخاطر ظاهر وبلاگه. بهرحال من یه وکیل سی و هفت ساله با یه دختر دانشجوی هجده ساله هستم و اصلا از انکار این قضیه خوشم نمیاد و اساسا نمیفهمم چرا باید سن و سال رو کتمان کرد! هرجا هم تو این وب تو پستها یا کامنتها چیزی درباره سن من خوندی از روی شوخی بوده
ولی یک کودک درون بسیار انرژیک و فعال دارم که رنگارنگه و ظاهر این وب محصول سلیقه ایشونه

ممنون. خودت هم

.......... یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
به نظره منم اگه از لحاظ مالی تامین هستید کاره خوبی کردید
که از شرکت امدید بیرون
بعضی ادما اینقدر خودشونو مشغول پول در اوردن میکنند که یادشون میره که باید زندگی هم بکنند البته میدونم شما اصلا بهتون نمیخوره جز این دست باشید :)
یه پیشنهاد هم براتون دارم
برا دوران بازنشستگیتون به فکر یه درامد مطمئن و خوب باشید
تا هر وقت از کار خسته شدید راحت بزاریدش کنار
امید وارم همیشه اینقدر سر حال با انرژی ببینمتون :)

سلام.
نقطه ها روووووو.... بزرگ شدی؟

آره بابا... بیخیال هر جور ارتباطی که توش اعصاب نازنینم خط خطی بشه. بیخیالش از اصل و اسااااااس

اینجانبان وکلای دادگستری از ابتدای کارآموزی مان مبالغ هنگفتی تحت عنوان وجوه صندوق حمایت به کانون وکلا میپردازیم که همان وجوه در دوران بازنشستگی به عنوان حقوق ماهیانه به اینجانبان بازپرداخت خواهد شد. رقمی معادل حقوق یک قاضی بازنشسته. و این است که فعلا فکر درآمد دیگری نیستم

ممنونم. همچنین

............. سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

ما بزرگم بشیم بازم بچه ایم :)
خوشبحالتون با این اخلاقتون :) من اگه من سخت میتونم ارتباطامو رها کنم
اوه مای گاد
وسوسه شدم برم وکیل بشم :)

خیلی هم خوب. خیلی هم عالی

البته تاوان این جسارتها و صراحتها رو هم میدم. فکر نکن همینجوری تو هوا دل میبندیم و دل می کنیم اما واقعا رابطه ای که هزینه ش اعصاب و انرژی آدم باشه مفت نمی ارزه. حالا طرف هر کی میخواد باشه. هرررررررررر کی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد