روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. هنوزم وقتی مامانم میاد خونمون و از چیدمان و سلیقه م تو خرید وسایل یا از دست پختم تعریف میکنه ، ذوق زده و خوشحال میشم. همون حس سی سال قبل دست میده بهم که اتاق مو مرتب میکردم و مامانم می اومد می دید و تشویقم میکرد. میشم همون زیتون کوچولو و کیف میکنم :)))


2. امروز شرکت بودم. اخباری حکایت از بازگشت گودزیلا میکرد. همه حالشون ازاین خبر بد بود.
بهرحال موندن من اونجا فقط به شرط ادب ایشون خواهد بود. تا ببینیم چی میشه :/


3. ارشاد به هما گیر داده که باید روز آموزش دخترا و پسرا رو جدا کنین! تفکیک جنسیتی :/
با اینکه کلاساشون مختلط نبود و حتی تایم برک شون هم تداخل نداشت!
بهرحال زوج و فرد شدن و من منتظرم که روزی وسط هواپیما هم پرده بکشن و زنونه مردونه کنن پروازها رو o-0


4. بن سای قشنگم یه خواهر پیدا کرد به اسم: آنالی :*
بن سای من اسم نداشت. درواقع من اصلا فکر نکرده بودم که براش اسم بذارم. بهش میگفتم "عزیزم".
امروز مامان آنالی واسه "عزیزم" اسم گذاشت : مانلی :*
مرسی آیداجون :***


5. یه مراجع داشتم. اومده میگه که شوهرم هیییییییییییچ مشکلی نداره. فقط میزنه و فحشهای رکیک میده!

بهش گفتم شاید از نظر تو شوهرت هیییییییییچ مشکلی نداره اما از نظر من خودت قطعا یه مشکل بسیااااااااار بزرگ داری :@


6. یه دونه از اینا خریدم. خعععلی باحاله. دوسش دارم. آخی... با مزه س خب :پی


7. فردا صبح ، دادگاه :)




نظرات 8 + ارسال نظر
asmani دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
5- میگم این مراجعه کننده که شوهرش مشکلی نداره و بقول خودت خودش مشکل داره وقتی براش حکمشو گرفتی از شوهرش حق الوکاله رو بگیر بنده خدا رو داری نجات میدی
6- یدونه از اینا رو که گرفتی لینکشو زدم هنوز باز نشده ...
4- بن سای و دوستان معذرت من مطلع نیستم اظهار نظر کنم
2-در این خصوص هم بنده مطلع نیستم شرمنده
6- همچنان لینک این بند باز نشده
1- دست مامان درد نکنه که این همه ازتون تعریف میکنه ما که کلا سرکوفت میخوریم
6- بلاخره لینک باز شد چه وسیله جالبی برم یکی بخرم(حسادت)
3- دست ارشاد درد نکنه این همه به فکر جوانها هستن مگه نمیدونی باید از نشستن هر جنس بر روی صندلی تا نشستن جنس دیگه 24 ساعت فاصله باشه
7- فردا صبح دادگاه موفق باشی
ببخشید قاطی جواب دادم کمی اذیت بشی

سلام :)
5. فعلا فقط مراجع منه. هنوز موکلم نشده. بعید هم میدونه بشه. آخه شوهرش که هیییییییچ مشکلی نداره. رفع مشکل خودش هم در تخصص من نبود :)
6.
4.
2.
6.
1. چرا خب؟
6. جالب و کاربردی
3. واقعا ازشون موووووچچچچچکککککرم. یعنی اینقدر که اینا فکر ما هستن ما خودمون فکر خودمون نیستیم
7. مرسی

ما اینجا یه خبیث داریم. به این آزارهای شیطنت آمیز دوستانه عادت داریم

آرتمیس سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:04 ق.ظ

امون ازاین طرحهای بی پایه صدمن یه غازی
بنسایت همیشه نامی باشه.بنسای من که تو اوج غمها وناامیدیهام با خودم پژمرده شد ومرد.یعنی راستش تموم گلدونا وگلهایی که همسرم برام خریده بود علیرغم رسیدگی ظرف چند هفته ازبین رفتن.از جمله بنسای عزیزم.
امیدوارم هرچه برات پیش میاد درمورد کار شرکت فقط خیر باشه وخیر.

یه اوضاعیه اصن :(
همه مشکلات امنیتی و غیرامنیتی اصفهان حل شده بود مونده بود فقط جداسازی بچه های هما که الحمدالله مرتفع شد و دیگه جای هییییییییچ نگرانی از هییییچ بابت وجود نداره :@@@

ازبین رفتن چون خودت داشتی از بین میرفتی دور از جونت :(
انرژی واقعی درونی هردوتون گلها رو از پا درآورده.
حالا که شکرخدا حال هردوتون خوبه به همسری سفارش خرید مجدد بده و شروع کن به بازسازی خودت و رسیدگی به گلها

مرسی از دعای خیرت نازنینم

آیدا (چپ دست) سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:45 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

خدا حفظشون کنه مامانت رو .. همیشه سایشون بالای سرتون باشه :)
بد خواه مد خواه داشتی تو شرکت زنگ بزن خودمو برسونم .. ما که قاطی کردییم دیگه ..عادی شده الان
عزیزم من نگران پیاده رو ها هم هستم اگر جدا شه من امید دیگه نمیتونیم تو خیابون با هم قدم بزنیم .. :))
مرسیییی عزیزممم .. مرسی از شما که آدمو سر ذوق میاری .. مانلی خانوم خواهر بزرگ آنالی
اره بامزس .. اما من با لیمو مشکل دارم.. نمیتونم زیاد بخورم .. اما خب خوبیش اینه که لیمو رو میتونی چند بار استفاده کنی ..اگر بمونه نمیخواد بریزی دور .. باز نشده دیگه .. مبارکه :)

ممنون عزیزدلم. همچنین مامان مهربون نازنین خودت رو :*

هاهاها... راست میگیاااا... حتما بهت خبر میدم :دیییی
نمیدونی چه اعجوبه ای هست طرف :@

آخی... غصه نخور. امیدوارم عمرشون کفاف این غلطا رو نده دیگه :"(

مانلی و آنالی :***

انشا... مشکلت با این خوردنی خوشمزه پرخاصیت حل بشه و ازش لذت ببری :)
آره یکی از حسناش همینه که گفتی. لیمو کاملا تازه می مونه تاچندروز :)

عمو سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 08:51 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

سلام
خدا قوت
امیدوارم مثل همیشه در دادگاه امروز هم پیروز باشین

سلام عموجان. خوبین؟
ممنونم.
مرسی از دعای خیرتون. امروز جلسه نداشتم. رفته بودم پیگیری روند پرونده های جاری.
همیشه هم پیروز نیستمااا. منم پرونده داشتم که نهایتا رای به نفع طرف اومده اما شکرخدا تعدادش تو همه سالهای کارم انگشت شماره.
حسن رویه ای که من از ابتدای کارم پیش گرفتم در قبال مراجعینم اینه که همون ابتدای قرارداد درباره همه چیز باهاشون اتمام حجت میکنم و توجیهشون میکنم که تعهد من تعهد به وسیله هست و نه تعهد به نتیجه. حتی دریافت حق الوکاله رو هم منوط به صدور رای به نفع موکل نمی کنم. از این شیوه راضی هستم چون دروغ و قسم کذب و شارلاتان بازی زیااااد دیدم!

آی دا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

من مشکلم با مواد ترش حل نمیشه که همین تو نوشتی لیمو یا لون عکس رو دیدم یا همین الان که دارم در موردش مینویسم آب تو دهنم جمع میشه بعدم مور مورم میشه .. مشکلم خیلیی حادددد

تا این حد؟
پس کلا شیرینی خور هستی. ها؟ ای آیدا تپلی

mika چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

مامان منم گااااهی کمی تا قسمتی تعریف میکنه
شوهرش حتما یه مشکلی دیده که اینکارو میکنه
اسم قشنگیه
عجب وسیله ای ایخدا تکنولوژی داره آدمو هرروز بسمت تنبلی میبره نه واقعا چیز خوبیه
ارشاد خوب کاری کرده دستش درد نکنه چه معنی داره والا....
ببخشید هرچی از نوشته هات تو ذهنم بود نوشتم



یه مشکلی دیده یا یه مشکلی داره؟!

اوهوم :)

واقعا خوبه. دوسش دارم



mika چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 06:14 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

میگم احتمالا یه مشکلی از خانمه دیده که اذیتش میکنه
شایدم روانی باشه خانم مشکل نداره
اصلا هر دوشون روانی می باشند

اذیتش نمیکنه که!
درکمال تفاهم و ملایمت و مهربونی و روشنفکری!!! بهش پیشنهاد داده
البته که بنظر من جفتشون مشکل دارن

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

1 خب منم دعوت کنید
قول میدم تعریف کنم
خخخخخخخخ

۲اگه شما زنا به هم بگسد گودزیلا ما مردا چیکار کنیم
خخخخخخخخخخ

۳حکومت اسلامی یعنی همی
:دی

۴و۶مبارک باشع

۵خب بهش کلاس کاراته تجویز میکردید:دی
۷خب بعدش چای میخوردی


کی اینجا مگه خبیثه
نشونش بدید من ببینم کیه


در ضمن شما هم خسته نباشی بابت شیطونی کاریتون
هلاک شدی
خخخخخخخخ

1. تعریفای مامانم از سرمم زیاده
2. شمام مجازین به گودزیلاهای ما بگین گودزیلا. همونطور که ما به دراکولاهای شما میگیم دراکولا
3. تکبیـــــــــر
4و6. مرسی
5. وا؟؟؟
7. ئهههه؟؟؟

منم نمیدونم کیه. نمیشناسیش؟

چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد