روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. به شدت سرما خوردم. یعنی الان گلو و بینی و گوشام میسوزه و خارش داره :@
ظهر یخچالو از شلغم و نارنگی و گریپفوت و چغندر و کدو حلوایی و پرتقال و قارچ و هویج و گوجه و کاهو و فلفل دلمه ( لیموشیرین دوست ندارم خب! ) پر کردم. همچنین موز و پسته برای تقویت :دی

خداروشکر بابت سلامتی و پول و نعمتهای خوشمزه :***


2. امروز واسه چهارمین بار ، بابت پرونده شرکت رفتم نطنز. عاشق دادگستریش شدم. واسه ایام کهولت بد نیس :)))


3. تبصره ماده دو قانون جدید حمایت خانواده مقرر کرده که از زمان تصویب ( اسفند91 ) حداکثر ظرف پنج سال همه شعب خانواده موظف به تامین قاضی مشاور زن هستن :)
دیروز تو دادگستری خودمون دیدم که دادرس علی البدل شعبه خانواده یک خانم نازنین بود که قبلا دادیار یکی از شعب کیفری بودش و من دوستش می داشتم. ضمنا واسه رئیس شعبه خانواده هم یه همکار قاضی مشاور زن فرستاده بودن :)
ایشون هم خانم خوش اخلاقی بودن :)
امیدوارم کار ما کنار این دوستان هر روز سهل تر بشه :)


4. واسه خونه با همون شرکتی که واسه دفتر ، نت گرفته بودم قرارداد بستم.

تا دوسه روز دیگه از پشت کوه میایم بیرون :دییییی


5. دوست جونای قدیمی میدونن که مسئول کمیته حقوقی کارگروه زنان شهرمون هستم.
سرپرست کارگروه ، دوست خوب و بسیار پرانرژی و فعال من خانم آرزو فاطمی هستش که کارشناس ارشد جامعه شناسیه.
جمعه شب گذشته بهم خبر داد که با حکم رسمی به سمت مسئول کارگروه دختران وزارت ورزش و جوانان منصوب شده :)
شنبه هم در حضور رئیس مجلس و وزیر ورزش و معاونین دیگر وزرا و نمایندگان در محل مجلس در خصوص مطالبات جامعه دختران و بانوان ، صحبت کرد.
تبریک به آرزوی عزیزم و به امید موفقیت همه دختران شهرم و سرزمینم که لایق بهترین شرایط و امکانات زندگی و تحصیلی و شغلی هستن :***  
ضمنا آرزو یک سایت به ثبت رسونده که قراره در حوزه مسائل زنان فعالیت کنه. از من خواسته تو اون فضا هم باهاش همکاری کنم. قرار شده یه یادداشت برای افتتاح سایتش بنویسم. کی دلش میخواد اونو بخونه؟ :پی 




نظرات 11 + ارسال نظر
آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

به به زیتون خانوم
گوشی را ول کردند اومدن سر سیستم
قدم رنجه فرمودید میگفتید
گاوی شتریی گوسفندی
مرغی خروسی شتر مرغی
بزنیم زمین براتون
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ



1ان شالله به زودی خوب بشید
من کاری به یخچال ندارم
من با اون قسمت تقویتی بیشتر راحت ترم تا بقیه
منم خیلی دوست دارم
چند وقته نخوردم کی مزاحم بشیم
خداروشکر بابت نعمت ها

۲اگه راننده خودتون بودید همون اولین دفعه خسته میشدید

۳هی خــــــــــدا
:دی

۴همچین میگید پشت کوه که ادم فکر میکنه پارک کوهستان خونه دازید:دی
خخخخخخ

۵من نمیدونم دلم میخواد یا نه نمیخواد
به نظرتون من چیکار کنم




1. مرسی خبیث
اتفاقا اونام تو یخچاله. توام که با یخچال کار نداری

2. دقیقا همینطوره که میگی. بس که راهش طولانیه
اما با بنز شرکت آدم اصن نمیفهمه کی رفت و کی اومد

3.

4. اونجا رو اصن دوست ندارم و خداروشکر اونطرفا نیستم

5. بنظرم زنگ بزن از مرجع تقلیدت بپرس

آی دا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 11:52 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

سلامون علیکم ..
حال سرماخورده ی شما چه طور است ؟ امیدوارم بهتر باشی ..
مبارک باشه سمت جدید دوستتون.. من میخوام بخونم :)
نت هم پیشاپیش مبارک ..

وعلیکم السلام و رحمه الله و برکاته!

کمی بهتر میباشیم. برخورد چکشی نمودیم با ایشان! باهمان ادوات داخل یخچال

از طرف ایشون سپاسگزارم و حتما وقتی سایتش اومد بالا آدرس میدمت

mika چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 10:28 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام زیتون خانم
منم رشتم حقوقه.شما تو چه استانی هستید؟
خیلی خوبه ماشاا... که انقدر فعال هستید.

سلام میکاجان. از خونه عمو منو پیدا کردی؟
من اصفهانم.
ممنون. آره خوبه. خودت چکارا میکنی؟

mika چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 10:37 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

اخ ببخشید فهمیدم ساکن اصفهان هستید.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 10 آبان 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

1من کاری به موز ندارم
من منظورم پسته بود
چون خودم هر شب قبل از خواب یه موز میل میکنم

2حالا میخوای بگی بنز سوار میشی
اییییییییییییییییشششششششششش:دی

4خب هم چین میگید انگار میخوای از تو بیشه وصل بشید:منطقه علامه:


بعد بگو من خبیثم
میخوای دوتا فحش به من بده:دی

1. پسته رو هم هرجا موز خوردی همونجا بخور
2. پ ن پ. میخواستم بگم بنزو با ظ نمی نویسن
4. منطقه علامه چیه دیگه؟

همش دوتا؟

آشپز بغلیه یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام زیتون جونم ،دلم برات تنگ شده بود انقد این شکلکای بلاگ اسکای عجیب غریبن ادم استفاده نکنه آبرومند تره:)))

میگم بیا اونطرف شماره وده اگه مایل بودی البته ،اددت کنم تو گروهی که من و بعضی از برو بچ باحال اون طرف باهم هستیم ،خوش میگذره ها :)

سلام گلی گلابی. خوبی؟ منم دلم تنگ شده برات
والا راس میگی. من از جانبش معذرت میخوام

باعشه. باعشه. باعشه

.... چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 04:47 ب.ظ

شیخ ابوطالب مرد...

روحش شاد...
از شمار خرد هزاران بیش...
کی؟

آرتمیس چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام دوست جون سرماخوردم.بد نگذره.چند پرس چلوکباب وبریونیم میگرفتی.
سوای شوخی امیدوارم بهتر بشی.من که خیلی دلم میخواد بخونمش.
چقدر آشفته نوشتم!!!!!!!!!؟
یعنی اگه بفهمی چی نوشتم نشونه ای کیوی بالاته والا....با این نوشتنم...

سلام عزیزم. خوبی؟ چه خبرا؟
اتفاقا مرتب و مستمر گرفتم و زدیم به بدن جهت تقویت
الان خوبم. مسافرت حالمو جا آوردش
هنوز ننوشتمش. فرصت نشد یعنی. سایت دوستم اومده بالا اما من وقت نوشتن نداشتم اصن
اصن مونده تا آی کیوی منو درک بنمایی...

mika چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 08:42 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

اره از خونه ی عموی خوبمون.والا فقط با داداشم کار میکنم کارای اداریشو انجام میدم ولی کششی واسه امتحان وکالت ندارم راستش

موفق باشی. مهم رضایت از زندگیه

استیگ پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:12 ق.ظ http://thinkpad.blogsky.com/

نطنز شهر مرموزیه برام. بارها و بارها رد شدم ازش اما داخل نرفتم.

خوش اومدین
چرا مرموز؟!

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 17 آبان 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

هر گلی بوی داره
گفتم پسته را کنار شما بخورم موز جای دیگه عجبا :دی

حالا خوبه میخواسی املایش بگی
خوبه نگفتی گازش با بقیه فرق داره:دی

منظورم محله علامه است
اخر شهدا


شما دوتا بدید اشکال نداره
:دی

من گل نیستم. زیتونم. بفهم


لامصب اصن هوشمنده. ماساژ میده نمیذاره خستگی بفهمی که

خب؟؟؟

دوتا کمه واسه تو آخه. خجالت میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد