روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. حالتون چطوره دوست جوناااااام؟؟؟ :)


2. واااااای چرا من اینقدر تو نوشتن تنبل شدم آخه؟!!!
چقدر اتفاقای ریز و درشت افتاد این چند روز. اصن فرصت نشد بیام بنویسم :(


3. بدترین و آزار دهنده ترین موضوع قابل نوشتن اینه که اون سیگار بدون بو که رئیس میکشید نایاب شده :"(((
کل ممالک خارجه رو پیغام پسغام فرستادن و سپردن که تعداد نامحدودی باکس به هر قیمت ولو خون پدرشون خریداریم اما هنوز از هیچ کجا اوکی ندادن. حالا رئیس مونده و مارلبورو و من موندم و بویی که ازش نفرت دارم :@@@


4. این وسطا تو شرکت ، عدو سبب خیر شد و اون خانم بی تربیت که با نیش زبونش اعصابمو به هم ریخته بود الان در اخراج موقت به سر میبره :)
یعنی حالی به حولی :دی
قبل از اینکه من کوچکترین اقدامی کنم و حرکتی بزنم ، عدوی نازنینی از غیب رسید و خانم بی تربیت با اونهمه ادعاش که گوش فلکو کر نموییده بود با یک سهل انگاری حدود دویست میلیون تومن خسارت به جیب رئیس زد و فعلا بهش گفتن برو تو خونه بشین تا حال رئیس خوب بشه تا ببینیم چیکارت کنیم :دییییی
الان شرکت در آرامش به سر میبرد و همه لبخند میزنند و همه دعا میکنند که حال رئیس به این زودیها خوب نشود!


5. یک نیم ست مروارید بسیار زیبا برای خودم خریدم :)
یک بن سای بسیار زیبا هم برای خودم خریدم :)
وایبریاش اگه عکس میخوان خبر بدن :)))
البته دوسه نفرتون بن سای رو دیدین. انصافا قشنگه :***


6. چندهفته س که شب شعر نرفتم. اینقدر بدوبدو داشتم که ترجیح میدادم استراحت کنم. اما دوسه تا رنگین کمان خیلی عالی داشتیم. اینقدر عالی که خانمها تا هفته بعدش همچنان درباره ش مسیج میدادن :)


7. راستی ایام اعیاد خوش میگذره؟
تعطیلات عید قربان واسه من به مهمونی بازی گذشت. همش میزبان بودم. بسیار عالی بود :)
فردا خونه مامان دعوتیم. قطعا خوش میگذره :***


8. یه پرونده خاص ، ثبت کردم. جلسه بسیار پر تنش و پر استرسی خواهد داشت. توکل به خداجان :***


9. دیروز یه جلسه داشتم دادگاه تجدیدنظر استان.
رئیس شعبه اول تا آخر گوش کرد و نت برداشت. دوتا مستشارش رسیدگی کردن.
آخر جلسه اومد پشت میزش نشست و به طرف ما و وکیلش گفت میخوام چنددقیقه حرف بزنم به شرط سکوت شما.
اونام گفتن شما اختیاردارین و ایناااا و... آقا نمیدونین اون چند دقیقه چه کرد با روح و روان ما. موکل من رسما زار زار گریه میکرد. به هق هق افتاده بود. خودمم بغض کرده بودم خفن. یعنی چندبار نزدیک بود اشکم بریزه اما هی به خودم زور آوردم که نریزه.
چنان زیبا و فصیح حرف زد و چنان با قدرت کلمات و چینش متبحرانه اونها در قالب درس اخلاق ، طرف ما رو شست و گذاشت کنار که دیگه جای هیچ دفاعی واسه وکیلش باقی نموند.
خدا رو شاهد میگیرم اگه اون حرفا رو به موکل من هم میزد همین قدر لذت میبردم. کیف من از اینکه رای به نفع ما صادر خواهد شد یا اینکه حال طرف مون و وکیلش گرفته شد نیست. از نگاه انسانی قاضی به جریان و تسلطش به امر و صراحتش در بیان ، شارژ شدم.
جلسه که تموم شد بهش گفتم من امروز یک جلسه رسیدگی نداشتم ، یک دانشگاه داشتم و بابتش ازتون ممنونم.
لبخند زد و گفت موفق باشی دخترم :)


10. یه تخت سنتی قشنگ واسه گوشه سالن خریده بودم. از بین همه آیتم هایی که تو ذهنم وول میخورد برای تشک و پشتیش ، بلاخره دلمو زدم به دریا و ترمه زرشکی با طرح بته جغه خریدم که بدم خیاط بدوزه. الان فقط نمیدونم بهش بگم واسه پشتی هاش ، متکا بزنه یا کوسن؟ :|
رفقایی که شماره هاتونو گذاشتین ازتون ممنونم و دوستتون دارم :)
(عجججب اشتباه باحالی کردی آرتمیس :دیییییی
رفته بودم سرکار اساسی :دییییییییی )  
   




نظرات 8 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 08:31 ق.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

بن سای!
میخوام خو!!!!
راستی سلام زیتون جان، عیدت مبارکا!

سلااااااام عزیزدلم. خوبی؟ :***
الان چیکار کنم دقیقا؟ خودشو بفرستم برات؟ عکسشو بفرستم برات؟ خودم بیام پیشت؟ کدوم گزینه؟

عید خودتم مبارک خانم گل

عمو سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 09:17 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

سرتون شلوغه ها ها ها ها
خوب الحمدالله که اوضاع خوبه
ماشین رو چه کردین؟ تصمیم گرفتین چی بخرین؟
من هم یک بنسای بسیار زیبا داشتم ... خدایش بیامرزد ... نمیدونم چرا خاکش رو که عوض کردم از بین رفت و خشکید

سلام عمو. خوبین؟ زنعمو چطورن؟

راستش همین که میام برم اوکی کنم ماشینو ، از آسمون یه خرج پیش بینی نشده میفته رو سرم

آخی... خب میبردینش دکتر طفلکی رو
من اول دوتا کلینیک گیاهپزشکی رصد کردم بعد رفتم بن سای خریدم

رها آفرینش سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام زیتون جان، ماشاله معلومه شارژی حسابی، مخصوصا با این خریدایی که کردی، مبارک باشه ، منم عاشق بن سای هستم ولی تا حالا نتونستم اون شکلی رو که دوست دارم بخرم، آخه اونی که من دوست دارم داشته باشمش خیلی گرون در میاد!
تخت سنتی؟ چوبیه؟ مثل اونایی که توی کافه های سنتی میگذارن؟ خیلی شیکه اگه اونجوری باشه، مبارکت باشه دوستم

سلام دوستم.
مرسی. شکرخدا.

اول یه دونه از قیمت مناسباش بخر. اصن نگهداریش دستت بیاد. بعدش واقعا ارزش داره واسه گروناش هزینه کنی چون داشتنش حقیقتا لذت بخشه

آره تخت چوبی سنتی.
شیکه و حال خوبی به سالن داده. مخصوصا که براش ترمه خریدم و دیگه حسسسسابی سنتی شده

مرسی عزیزم

ژیگول پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 11:55 ب.ظ

خاب بازم شکر تنبل شدید تو نوشتن

بونسای دوست میداریم
ولیکن چ کنیم با ج پ واتس آب ک دریافت نمودیم
""شما؟""

بقیشم مبارکتون باشه چیزایی ک خریدیدو اینا


آآآ دیگم من حس نوشتن ندارم
از خودتون سوال ج بکنید و بنویس
با سپاس



معرکه س
آقا من واقعا شرمنده م
اولا که شماره هامو بلوتوث نکردم رو گوشی جدید.
بعد که اینکارو کردم بعضی شماره ها تا هشت بار تکرار شده بود!!!
بعد من اضافه ها رو دیلیت کردم نمیدونم چرا بعضیا از جمله شما کلا وجودشون از تو گوشی دیلیت شده بود
با کدوم شماره اومده بودی؟ دائم یا ایرانسل؟
بعد از بس نوشتم "شما؟" خودم خسته شدم دیگه
حالا یه لطفی بکن خودت یه مسیج با اسمت بده. تصویر بن سای جان رو برات بفرستم.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:45 ق.ظ

1اگه حال ما برات مهم بود وایبری نمیشدی:خبیث اندر خبیث:
جمله سنگینی بود :دی

۲تنبل نشدی انرژی را برا وایبر و واتس اپ میذاری:دی

۳خب ببندیدش به تخت و ترکش بدید خوب موقعیتی
حالا اسم سیگار چی هس

۴ان شالله برگرده با اخلاق بهتر

۵مبارک باشه


۶ما هم نرفتیم نه اینکه نریما ....

۷ممنون به همچنین
ما هردو عید را میزبان بودیم

۸،۹،۱۰فعلا نظری ندارم

1. کمرمون زیر بار سنگینیش نشکنه صلوااات
2.
3. زورمون نمیرسه. لامصب دودکشیه واسه خودش
نمیدونم والا
4.
5. ممنونم
6. پس چی؟!
7. خداروشکر. میزبان بودن نشونه خوبیه

8و9و10. با سپاس و آرزوی توفیق

عمو شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:41 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

الحمدالله هر دو خوبیم. انشاالله پولش جور میشه

آرتمیس جمعه 2 آبان 1393 ساعت 09:23 ب.ظ

تختت مبارک باشه عزیزم.ببخشید دیگه از بابت اشتباهم.چه کنم که این روزها اصلا خودم نیستم.

مرسی دوستم
خوبی؟ به کجا رسوندی اون قصه رو؟

mika چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 10:47 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

همه چیزایی که خریدی مبارک باشه.

مرسی خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد