روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

وااااااااای که چقدر حرف ننوشته دارم :|

چند روز غایب بودم. نیومدم دفتر :(


1. خب... زیتونک ، انتخاب سوم سراسری و انتخاب اول آزاد رو آورد و عزمشو جزم کرده واسه انتخاب سوم که من دوسش ندارم و خودش دوسش داره و هر کی هم که میفهمه تعجب میکنه :/


2. هفته گذشته از هر لحاظ ، هفته شلوغی بود. هم شخصی و هم شغلی. با رئیس و تیم مهندسی و مالی شرکت رفتیم شهرکرد واسه بازدید از پروژه و کارخانه جدید خریداری شده که قراردادش قبل از اینکه من وارد شرکت بشم منعقد شده بود و حالا طرف داره رئیسو اذیت میکنه. امان از اعتماد و امان از خیانت :(

از صبح تا عصر ، شهرکرد بودیم. یعنی من اگه جای رئیس بودم حتما تا حالا سر از تیمارستان در آورده بودم...


3. رفتیم عروسی دختر دایی نازم و خیلی خوش گذشت :)

بعضی افراد فامیلو باید فکر میکردم تا یادم بیاد که کی هستن :|


4. یه جلسه دادگاه داشتم مربوط به اولین پرونده شرکت که خیلی نگرانش بودم و به لطف خدا خوب برگزار شد. رئیسو بردم دادگاه و نشوندم پشت در شعبه که اگه اخذ توضیح ، ضروری شد بخاطر غیبت ایشون ، تجدید وقت نشه که اصلا لازم نشد که بیادش داخل. من هروقت که موکلم تو جلسه حاضر نباشه ، حالم بهتره :دیییی


5. با زیتونک رفتیم بازار کتاب روبروی هتل عباسی که چندتا کتاب مکالمه در پرواز و اینا بخره. با تشکر فراوان از عمو سیبیلوی عزیز :)

همون روز واسه ناهار رفتیم شهرزاد. اینو گفتم که بگم "سوپ کلم" شهرزاد رو حتما تست کنین. عاشقش میشین اگه ذائقه تون به من نزدیک باشه :)


6. چند هفته س که نرفتم شب شعر و به دلیل همون شلوغی ها که گفتم کلا از علایقم دور افتادم. رنگین کمانم که نرفتم و میدونم دوستان منتظر این هفته هستن. خدا رو بخاطر لطف رفقا نسبت به خودم شاکرم :***


7. متخصصین خاموش و روشن ، لطفا راهنمایی کنین من از کجا واسه خونه جدیدم نت بگیرم که خوب باشه :)

ممنون ازتون :)


8. رای دادگاه نطنز به نفع ما صادر شد. رئیس خوشحال و من خوشحال و طرف ، عصصصصصبانی :پی


9. امروز با همکاری غیرقانونی مدیر یکی از شعب که با هم دوستیم ، از متن رای صادره یکی از پرونده هام که هنوز به امضای قاضی نرسیده ، مطلع شدم :دیییی
همون وقت مسیج دادم به موکلم که مبارکت باشه. حالا اول وقت با یه کیسه بزرگ کافی میکس به عنوان شیرینی حکمش اومده دفتر :)

به این میگن هم ابتکار عمل و هم دقت در سلیقه طرف :پی


10. بازم حرف دارم اما دیگه انگشت ندارم :دی

دوستان گلم که رمز پست قفل قبلی رو داشتین ، اگه حال خوندن پست جدید رو دارین ، خبر بدین تا کلید بدم خدمتتون :)




نظرات 22 + ارسال نظر
من یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

منم رمزمیخوام

حتما همینجا در ملاء عام میدمش خدمتتون!

عمو سیبیلو دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 08:29 ق.ظ

امیدوارم هر روز به کامتون باشه و زیتونک هم تو انتخابش به موفقیت های خوبی برسه. فقط حمایتش کنین،‌این بهترین کاره (سخته ولی چاره ای نیست، باید به انتخابش احترام گذاشت) حدس می زنم به یکی از رشته های هوانوردی علاقه مند شدن
باز هم امیدوارم کلیه رای های دادگاه به نفعتون باشه، چون همیشه طرف حق هستین.
شاد باشین
ارادتمند
عمو سیبیلو

ممنونم عموجان
از حمایت کم نمیذارم براش. نمیخوام احساس کنه پشتش خالیه. حمایت میکنم اما با دل خون و ناراضی!
درباره رشته انتخابیش براتون مینویسم.

مرسی ولی "طرف حق" تعریف خیییییییییلی سنگینی داره. اونقدر سنگین که گاهی عرق سرد میکنم از فکر کردن به اطراف و جوانبش...

متشکرم و امیدوارم شما هم شاد و موفق باشین

رها آفرینش دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 02:02 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

چه خوب که همه ی خبرهات خوب بودن و همه ی جلساتت موفق، رمز هم بده چرا که نه؟

مرسی عزیزم :*
رمزو الان میفرستم برات. اگه نرسید خبر بده

عمو سیبیلو سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

زیتون گرامی
پستی که فرموده بودین رو خوندم
مطالب مفید و جالبی بود
اون نکته ای هم که از شما نقل قول شده بود بسیار حیاتی است. یه برنامه روانشناسی بود که دکتر مربوطه روی این موضوع آموزش حریم به کودکان خیلی تاکید داشتن

سلام عمو.
مرسی که خوندین. از طرف سولماز جون هم ازتون ممنونم.
بله. واقعا نکته مهمیه. همه شجاعت ها و همه بزدلی ها ، بیسش از کودکی ریخته میشه.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 10:55 ب.ظ

1اگه علاقه باشه حتما موفق میشه پس خودتون را ناراحت نکنید باهاش باشید مثل کوه پشتش باشید

2تا وقتی با من هسید هیچ موقع از تیمارستان سر در نمیارید:دی

3مبارک باشه

4تا رفتی زیر پای رییس علف سبز نشده بود؟؟:دی

5سوپ فقط سوپ جو

6از همون روزی که قرار شد ادرس بدی ندادی منم دلم شکست شما هم نرفتید
هنوز به من اعتقاد پیدا نکردی:دی

7از پارس یا پویا نظم فقط فقط

8نه خداییش میخوای طرف هم خوشحال باشه
عجبا:دی

9:|

10 خداروشکر
منم دیگه حوصله جواب دادن ندارم

1. اوهوم :)
باااااوشه :دی

2. تا وقتی با توام؟ من از کی با توام؟!!! :پی

3.

4. نع! در گردابی از استرس غرق شده بود

5. کلم شهرزاد فققققققط فعلا تا آپشن بعدی

6. وجدانا من آدرسو فرستادم. نرسید؟!!!
به خباثتت اعتقاد دارم صددرصد

7. بذار بقیه هم بیان یه چیزی بگن تا جمع ببندیم

8. :دییییییی

9. هاهاها...

10.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 10:58 ب.ظ

در ضمن من هم رمز میخوام میدی یا بیام حضوری بگیرم

حالا دیگه منو تهدید میکنی؟ بیا ببینم میتونی

مینا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام نازنینم
کامنتاتو توو وبلاگ فندقک خوندم ولی هنوز نرفتم پای لپتاپ که جواب بدم و تایید کنم
با گوشی اومدم که هم بگم مبارکه قبولی زیتونک گلمون. نمیگی چی قبول شده؟ اقای ص مهندسی شهرسازی قزوین روزانه قبول شده و کلی ناراحته. امیدوارم زیتونک هرچی قبول شده خوشحال باشه و خوشحال باشی. باز هم مبارکه عزیزم:-****'
رمز هم بهم بده اگه دوست داشتی. به وبلاگ خودم بفرست
باز میام با لپتاپ الان با گوشی سختمه
اهان اینم بگم دکتر نرفتم. زنگ زدم گفت همون بیست و نهم بیا یعنی شنبه. چشمام خیلی ضعیف شده نمیدونم ار کم خونیه یا این که به جای لپتاپ با گوشی کار میکنم. میام دوباره. بوووووس:-******

سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزدل خودممممم
چرا نگم؟ الان میام هم رمزو میدم و هم خبرو

عزیزدلمی. مواظب خودت و فندقمون باش :*******

شهرزاد چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 12:06 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

سلام زیتون جان
خوبی عزیزم؟
رای دادگاه به نفعتون بوده شیرینییییی
چی قبول شد آخر زیتونک؟

به به... خانم دکترمهندس
تو چطوری؟
بدو بدو تا تموم نشده
برات میگم

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

2 از وقتی که منو شناختید با هم در دنیای مجازی هسیم هیچ موقع به تیمارستان نمیروید

4دو تادور گردابی که بود علف سبز نشده بود:دی

5فقط سوپ اونم از نوع سوپهای مامانم

6چیزی به دست من که نرسید وگرنه جواب تشکر ارسال میشد
اعتقاد پیدا کن به من
یه ضرب المثل هس که میگه چوب خدا صدا نداره

10من کی تهدید کردید؟؟
چرا الکی حرف میزنی

7از من متخصص تر پیدا نمیکنی

8

2. آها. اوکی :دیییییییییی

4. من فقط فرصت کردم دستشو بگیرم از گرداب بکشمش بیرون و نجاتش بدم. دیگه وقت نبود که اطرافشو ببینم :دییییییی

5. همون که گفتم

6. دوباره میفرستم
نمیخوام. من به چیزای مهمترش اعتقاد ندارم. به یه خبیث فسقلانی اعتقاد پیدا کنم؟
بپا نخوری اون بی صداهه رو

10. بابا دیکشنرییییییییییی

7. نههههههه باباااااااااا

8

این 8 چرا بلاتکلیفه؟

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

4 وای دست نامحرم را گرفتی

6 من که نمیخورم شکا میخورید که منو اذیت میکنید دلمو میشکنید بهم رمز نمیدید

7والا حالا بیبین کی گفتم

8 برا رد گم کنی بود:دی

10 نپیچون رمز بده

4. وااااای آره
فورس ماژور بود خب. داشت غرق میشد. مجبور بودم. مجبووور. میفهمی؟

6. منم نمیخورم. خیالت راااااحت. خودش گفت بهم

7.

8. گم نشد رد. همینجاست

10.

مینا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 08:34 ب.ظ

در انتظار

واقعا معذرت میخوام عزیزم. الان میفرستم و میگم برات

آی دا جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 09:41 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

Zeytoon Jan ramzo befrest vase man plz.

چرا فینگیلیش شدی آیدا؟

الان میفرستم

آشپز بغلی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

کلید لطفا مواد داخل سوپ کلمم بگو چه شکلکای عجیبی داره بلاگ اسکای:-)

چششششم عزیزممممم
خوبی؟ دلم برات تنگ شده هااااا...
چه خوب کردی اومدی

مواد داخلش بسیار ساده بود اما ترکیب فوق العاده خوشمزه ای داشت. میگم برات

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 07:47 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

مبارکش باشه غنچه خانومو
مبارک برا هردوتون

منم رمز اگه میشه
دلم شده ی ذره ه ه ه ه ه

سلام گل تیغ تیغی من. خوبی؟ :***
کلاسات شروع شده؟ برنامه شو بگو ببینم کی خالی داری بریم بیرون

مرسی واسه تبریکت
بله که میشه. الان برات اس میکنم

........... جمعه 4 مهر 1393 ساعت 12:38 ق.ظ

خیلی وقت بود وبتون نیومده بود فکر میکردم خیلی بیشتر از اینها نوشته باشین
اینطور که پیداست سرتون شلوغ شده و کارتون زیاد خدارو شکر
وقتی خانمهایی با اراده ای مثل شما میبینم حسه خوبی پیدا میکنم
اگه بعضی از مردایه جامعمون یکم مثل شما بودن با خیلی از مشکلات مواجه نبودیم فقط یه چیز میونه نوشته هاتون نگرانم کرد قبلا بیشتر به خودتون و فرزندتون میرسیدید نمیدونم نرسیدید که دربارش بنویسید یا اینکه تو این زمینه کم فعالیت شدید به هر حال امید وارم که موفق باشید
خدانگهدار

ای بابا... چرا شما اسمتو نمی نویسی آخه؟ :|

سرمون شلوغ بودش از ابتدا :پی
اما این مدت یه مسئله شخصی داشتم که خییییییییلی وقتمو گرفت. کارهای شرکت و دفتر و برنامه های زیتونک هم دیگه قوزبالاقوز
کلا خداروشکر که همه این شلوغیها رو با سلامتی کامل مدیریت کردم

خدانگهدار

nahal جمعه 4 مهر 1393 ساعت 05:21 ب.ظ http://1nahal.blogfa.com

سلام زیتون جان۰چطوری با بی معرفتیای من ? هنوز دلم میخاد تو غیبت کبرام بمونم اما رمزم میخام!ممکنه آیا?

سلام عزیزم. امیدوارم که بهتر باشی. تا هروقت که دلت میخواد غایب باش اما خوب باش و به خودت برس
الان میام بهت میدم

عمو شنبه 5 مهر 1393 ساعت 05:15 ب.ظ http://mrmustache.blogsky.com

سلام. خوبین ؟؟؟؟ اوضاع خوبه ؟

سلام عمو سیبیلوی مهربان بامعرفت سرشار از انرژی
خوبین شما؟
من خداروشکر خوبم فقط خیییییییییییییییلی درگیرم. با خودم نه هاااا ، با شمام نههههه. با کارام که بخشی شو توی پست قفل خوندین
اوضاع داره سروسامون میگیره. خیلی اتفاقا افتاده که شاید امروز روزمره هاشو بنویسم.
ممنون از احوالپرسی تون. هممممممممه پستاتونو خوندم اما ببخشید که فرصت کامنت نبود. حتما مقصل مبرسم خدمتتون

عمو شنبه 5 مهر 1393 ساعت 06:04 ب.ظ http://mrmustache.blogsky.com

راحت باشین بانو ... ما انتظار کامنت نداریم !!!! جویای حال بودم.
خدا رو شکر که اوضاع خوبه و رو به سر و سامان
خدا قوت
انشاالله به لطف پروردگار مسائل با آرامش کامل پیش میره.
در پناه خدا باشین

شما لطف دارین.
ممنونم عمو. موفق باشین

ژیگول شنبه 5 مهر 1393 ساعت 10:27 ب.ظ

رضااااااااااااااااااااااا کوشی بیا یه خلاصه نویس کن

سلام
خوب بیدید
سلامت بیدید
میبینم محل نمیدید به فقیر فقرا نگو سرتون حسابی شلوغ پلوغ شده خدا رو شکر:(

سلااااااام... راه گم کردی؟ اشتباهی اومدی؟ چیزی به سرت اصابت کرده؟ بانو تشریف بردن اکابر ، تنها شدی وقت اضافه پیدا کردی؟

خوبی؟ خوشی؟ چه خبرا اونوقت؟

ژیگول شنبه 5 مهر 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

ها راسی یادم رفت
در مورد نت هم من نظرم مبین نته
هم قابلیت جا به جایی داره هم بدکی نیس از نظر سرعت من یه سال داشتمش قطی نداشت برا مواقعی هم ک میخواستن قط کنن قبلش با پیامک خبر میدادن
هر چند ,چند روز پیش مسئول پشتیبانیش زنگ زد حسابی ضایعش کردم و از 20 به نتشون 10 دادم بهشون
اینجوری بیترس جخ یخته دیگه بیتر ترش میکنن

شماره شو داری یا از 118 بگیرم؟ یه حدود قیمتم میتونی بدی بهم؟

مردمو ضایع نکن مرد :دی
(دیگه نمیشه بگم بچه. آخه به بچه که زن نمیدن :دییییی)
ضایع میشیااااا... از هردست بدی با یه دست بدتر میگیری

ژیگول یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

مگ مگ آمریکا
به سرم ک چند روز پیش سر کار هواسم نبود همچی قشنگ رفتم تو در کمد ک نبسته بودمش

برا نت هم کافیه برید تو سایتش همه مشخصاتو قیمتو ایناش موجوده
اینم آدرسش:http://mobinnet.ir/



منم رمز موخوام خو :(

الان خوبی؟ هرچندروز یه بار هچی قششششنگ بزنش به در و دیوار که بیای اینجا ببینیمت

مرسی. ممنون بابت راهنمایی و آدرس

آیدا جمعه 11 مهر 1393 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام سلام
من نبودم ..نت نداشتم مردم از بی نتی و بی زیتونی... اون کامنتم با موبایل به زور و به صورت فینگلیش گذاشتم.. برم بخونم ببینم چه خبره ..

به روی ماهت.

از بی زیتونی؟ نه بااااباااا

بدو بدو بدو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد