روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


... دریغا از عشق

در این شام شوم ...


پ.ن


1. عطش میزاید این باده...

2. نمی دانی به کار دل ، چه ها کردی ، نمی دانی!...

3. رضامهندس زنگ زده میگه دعوتت میکنم کنسرت چارتار برج میلاد. میای؟ همون روز که میخواد بره ، دادگاه دارم :(

4. دخترعموجان میگه دعوتین ویلای شمال. میای؟ وسط همون تایم ، دادگاه دارم :(

5. بگو با من! چه میبینی؟...

6. "شبیه یک مرداب" از "چارتار".



نظرات 5 + ارسال نظر
آی دا شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 09:30 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

ای باباااا ... یعنی چه پس یکم تفریح چی میشه ؟؟؟
هنوز اهنگ وبلاگتو دنلود نکردم .. وبلاگتو باز میکنم .. میذارم همینجوری برام میخونهه .. یه بار دور بار یه وقتایی 10 بار میخونههه .. دقت کرده باشی یکم صداش گرفته انقدر واسه من خوندههه :))

آخه من عشق کنسرت و شمالم. واسه همینم خورده تو حالم :@
(قافیه رو حال کردی؟ :دییییی)

همایون خان! دیگه نخونین اگه صداتون گرفته. دوستان لطف میکنن زحمت میکشن دانلود میفرمایند

رها آفرینش یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

ای وای چه ضد حالی، حیفه واقعا، همیشه هم همینطوره...چند هفته تمام تعطیلات از بیکاری مگس میپرونی، اونوقت یه هفته 2تاعروسی و 3 تا جشن تولد و یه پیکنیک دعوت میشی...این چه وضعشه آخه؟

آره واقعا. می بینی؟ :@@@

آرتمیس یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

امیدوارم تنت سالم باشه وشاد باشی.
این نیز بگذرد.

مرسی عزیز دلم.
سولمازجون خصوصی تو خوندم. حتما اولین فرصت برات مینویسم. مرسی از اعتمادت عزیزمممم :***

آی دا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 10:59 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

زیتون جونم کجایی ؟؟؟ نگران شدم..

سلام عزیزم. اومدم. مینویسم که کجا بودم. اگه فرصت بشه همین امروز :***

:) یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 11:19 ق.ظ

سنجد(زیتون) کجاست؟خبر داری؟ رو پشت بوم، تو انباری، یادت نره، جاش بذاری!

:)))



نه رو پشت بوم و نه تو انباری :دی
تو شیشه ، لهیده و پرورده :دیییی

بعد از یک هفته دیروز اومدم دفتر. کارای عقب مونده زیاد دارم. شاید امروز آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد