روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. گوشی خریدم بلاخره :دیییی

دیزایر816. چطوره بچه ها؟ مبارکم باشه؟ :پی
البته تا هفته آینده نمیتونم ازش استفاده کنم :/

2. ای جونمممممممممممممممم :***
خاله یه فنقلی هشت و نیم میلیمتری شدم :***
الهی قربون اون هشت و نیم میل هیکلت بشه خاله :***
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم :***


3. به مناسبت روز دختر ، نمایشگاه دختران آفتاب از فردا چهارم شهریور تا نهم شهریور در فرهنگسرای آفتاب ، برپاست.

هر روز از ساعت 9تا11 صبح و 5تا8 عصر.
غرفه ویژه زیتون ، روز جمعه هفتم شهریور از ساعت 8 صبح.

منتظر دیدارتون هستم :)

ضمنا ورود آقایون هم بلامانعه :دی




نظرات 18 + ارسال نظر
آرتمیس دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

به به مبارک باشه گوشی جدیدومبارک ترباشه خاله شدنت.الهی خداحفظش کنه.کاش منم میتونستم بیام اونجا وازنزدیک ببینمت.راستی یه سوال حقوقی داشتم.میشه لطفا راهنمایی کنین:
اگه زوجی با مهریه 200سکه تمام دردوران عقدقرار داشته باشند .زوجه همسرش را دوست نداشته باشد ومدعی باشدکه با اصرار خانواده به همسری مرد درآمده.آیا اگرزوج برای طلاق اقدام کند باید نصف مهریه راپرداخت کند؟درچه صورتی دادن مهریه اززوج سلب میشود؟

مرسی عزیزم :*

کاش میتونستی. چقدر خوب میشد :(

خب:
درهیچ صورتی و تحت هیچ شرایطی زوج از پرداخت مهریه زوجه معاف نمیشه مگر اینکه زوجه مهریه رو بذل کنه یا اقرار به دریافت کنه.
در دوران عقد اگه زوج خواهان طلاق باشه زوجه رو به پزشکی قانونی ارجاع میدن و درصورتیکه زوجه باکره باشه موقع طلاق فقط نصف مهریه بهش تعلق میگیره اما اگه گواهی پزشکی قانونی حاکی از این باشه که رابطه جنسی واقع شده و منجر به ازاله بکارت زوجه شده اونوقت زوج اگه متقاضی طلاق هستش باید کل مهریه رو پرداخت کنه.
اینکه زوجه مدعی هست که همسرشو دوست نداره و اصرار خانواده دلیل این ازدواج بوده به هیچ عنوان محکمه پسند نیست. پس وجدانا و اخلاقا ایشون اگه مایل به ادامه زندگی نیست و متقاضی طلاق هست خودش باید دادخواست بده و چون دلیل طلاق واسه دادگاه سندیت نداره همسرش میتونه طلاق رو مشروط به بذل مهریه کنه.

راستش نمیدونم اصل ماجرا چیه. اما بوی خوبی نمیده. خب دختر سربه هوا آخه اگه اینقدر بالغ و عاقل نبودی که مرد زندگی تو صرفا به اصرار خانواده انتخاب کردی الان کی باید تاوان این اشتباه بزرگ تو رو بده؟ اون آقا که به امید یه زندگی نرمال اومده خواستگاری؟
نظر خودت چیه؟

atash دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

جفتشون مبارکه

متشکرم. خوبه به نظرت؟ گوشی رو میگم :دی

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

۱مبارک باشه
تا شیرینی ندی من تعریف نمیکنم گفته باشم

۲ شیرینی خاله شدنم جدا باید یدی

۳بیا فقط به فکر دخترند بعد جار میزنند که مردا حق زنا را خوردند

یه سوال فنی
نمایشگاه چطوریه عکس دختر نشون میدند بعد اقایون بیاند انتخاب کنند :دی

1. مرسی. تعریف چی رو؟
2. از مامان فنقلی باید شیرینی بگیری. ای قربونش بشه خاله ش :***
3. همینه که هست. بخدا مسعود تو این قضیه حق خوری ، خودمون از شماها مقصرتریم. خیالت راااااحت :(

جواب سئوال فنی
توهینتو کلا نشنیده میگیرم وگرنه پنجره مون طبقه سومه. میدونی که :/

آرتمیس سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 02:44 ب.ظ

ممنونم.خیلی غم انگیزه.اما باتوجه به اینکه زوج ازنزدیکانمه.نمی خوام نظری بدم که یکطرفه باشه.اما واقعیت اینه که زوجه میگه من میخواستم درخواستگاری جواب رد بدم.اما خانواده ام گفتند کی بهتر ازاین پسر.درضمن بعدازجاری شدن صیغه محرمیت هم با یکی ازدوستانم مشورت کردم واون هم گفت: اگه دردوران نامزدی برگردی خیلی برات بد میشه..بهتره بری خانه شوهر وبعد برگردی.اینطوری شانس ازدواج مجدد رو پیدا میکنی.فقط دوران نامزدی رو کوتاه کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فکر کنم فهمیدم دوماد کی هست :(

سیبیلو سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://:o{

مبارک باشه
به شادی استفاده بفرمایید و همیشه خبرهای خوبی باهاش بهتون اطلاع بدن

ممنون. از گوشی سر در میارین؟ چطوره مدلش؟ :)

atash سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

خیلی خوبه خیرشو ببینید.فقط امیدوارم که بعدا با دو سیم کارت بودنش دچار مشکل نشید.البته اگه مدل دو سیم کارتشو گرفنه باشید.و این که فکر کنم باید سیم کارتاتونم پانچ کنید.در کل گوشی عالی و خوبیه.مبارکتون باشه.

مرسی. خودمم امیدوارم :دی
واسه همین پانچ و این قر و فراشه که نمیتونم تا هفته دیگه استفاده ش کنم. آخه فقط با کیف پولم رفتم خرید. گوشیمو نبردم که سیم کارتمو پانچ کنه!
بازم مرسی.

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

توهین نکردم فقط منظورم شوخی بود میدونید که من زیادی شوخی میکنم
منظورم برا رواج کردن ازدواج بود از اقایون هم یعنی اقا پسرا

آره میدونم

نه بابا

آی دا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 06:26 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

مبارکه مبارکهههه
من نبودم چند روز مسافرت بودم .. میام همهی پستاتو میخونم ..
کاش منم میتونستم بیام ..

موچکرم موچکرم :دی

امیدوارم خوش گذشته باشه
واسه عروسی آماده ای؟

آره کاش

آتش سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

نه شماره ندادم و واسه همینم تعجب کردیم
شایدم پیامو اشتباه نوشتم چون ببین برام اینجوری امده
...................
تازه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دکل bts هم بود

این سامانه اصلا مال فرهنگسرا نیستش!
همینجوری رندومی اومده برات :دی
نوشته "4 تا شهریور" !!!
9 از قلم افتاده :دییییی

اجبارا به خاطر اسم و آدرس شهر و مجموعه ، کامنتتو کپی کردم و دست بردم توش. ببخش دیگه.

آتش سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 07:31 ب.ظ

اشکالی نداره
پس لااقل اون قبلیشم ویرایش کنید :دیییییی

ای باباااااااااااااااااااااااا... حواس جمع میخوای بیا پیش من :دیییییییییییییی

آتش سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

نمایشگاه دختران آفتاب تا 4 شهریور
9 تا 11 صبح5تا8عصرمجموعه آفتاب
من :|
گوشیم D:
اپراتور همراه اول -:

تا چهارم؟! چرا اشتباه اعلام کردن طفلیاااا؟! تا نهمه.
اونوقت مگه شماره دادی بهشون؟
به اوپراتور دیگه چه ربطی داره؟ ای باباااا...

سیبیلو چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 09:33 ق.ظ http://:o{

متاسفانه در زمینه گوشی فقط مصرف کننده هستم. اطلاعاتی ندارم.

زنده باشین

مینا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 01:12 ب.ظ

مبارکت باشه :-****
من htc نداشتم نمیدونم چطوره ولی امکاناتشو سرچ کردم خوب بود
اخجون بیا وایبر

نی نی رو عشقههههه

راستی مگه نگفتی زیتونک روانشناسی صنعتی دوست داره؟
اینا که میگی شبیه هواپیماییه که
چطور شد بالاخره؟


:-******************

مرسی عزیزدلممم :*
مگه قرار نبود دور از تکنولوژی باشی. وایبر چیکار میکنی پس؟

دورش بگردممممممم نی نی خودمووووووو

آره عزیزم. روانشناسی صنعتی دوست داره. اولین انتخابشم همینه تو روزانه دولتی اصفهان. اما از انتخاب دوم به بعدشو فقط بر اساس شغل مورد علاقه ش که درست حدس زدی ، ردیف کرد تا آخر.
الان کار به جایی رسیده که میگه کاش روانشناسی صنعتی نیارم چون با کلاسهای هما تداخل داره!!! باورت میشه؟!!!


:******************************

رها آفرینش شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 03:27 ب.ظ

مبارک باشه گوشی،من خیلی گوشی شناس نیستم ولی دیگه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده که بشه اعتماد کرد...
نی نی هم مبارک باشه...به سلامتی

مرسی دوستم :*
دیگه بهرحال آره.

قربونش برم من نی نی رو

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

3 من اومدم ولی نبودید پس منتظر کی بودید

ساعت چند اومدی؟!

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

ساعت8:30اومدم با بچه خواهرم که دختتر بود

من از ساعت 8 تا ساعت 10 یککککککک نفس و یککککککک کله ، حرف زدم. شلوغ بود. چرا پیدامون نکردی؟!!!
اونوقت "دختتر" چیه؟

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

صدا تون را شنیدم که داشتی صحبت میکردی برا همی مزاحم نشدم

ئه؟ کجا بودم؟

مینا چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

با گوشی بدون سیمکارت میام نت. ولی چون تایپ با گوشی سخته یکم نمیتونم زیاد وبلاگ باشم اما وایبر و این برنامه هارو هستم. هنوز پانچ نکردی سیمکارتتو؟ نصب کن برنامه هارو دیگه :((

نی نی دیگه الان قد توت فرنگی شده فک کنم :))))

عزیزم پس برای همین ایتقدر نگرانی بودی. حق داری. ولی بها تبریگ میگم که اینقدر مقاومی و تونستی اجازه بدی که بره دنبال علاقه ای که قطعا همیشه برات نگرانی به دنبال داره. بهت افتخار میکنم و برای زیتونک عزیز موفقیت و عشق و سلامتی ارزو دارم :-*****

آهاااا... تکنولوجی رو دور زدی در واقع :دیییییی

بخدا مینا فرصت نشده برم پانچ کنم. باورت میشه؟ اینقدر شلوغ و گرفتار بودم این روزا که دیگه گوشی توش گم بود :(((

میخورمش توت فرنگیوووووو :************
خودت چطوری؟ خوبی؟ حالت روبراه شده؟ کمر حامد به کجا رسید؟

یعنی فقط دارم به روزی که استخدام بشه فکر میکنم :(((
البته هیچ تضمینی واسه استخدام نیس اما اگه شد چی؟ :(((
فکر کنم تو اولین پرواز برم باهاش!

منم واسه تو و اون توت فرنگی خوشمزه خوشگل و باباش ، بهترینهای همممممممه چیــــــــــــــــزو از خدا میخوام :*********

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد