روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. قبل از اینکه برم مسافرت ، دو سه بار مسیج اداره دارایی اومد که هی میگفت مودی گرامی بیا برگه تشخیصتو بگیر و مالیاتتو بده. منم هی میگفتم بیشین بینیم باو :دی
خلاصه از مسافرتم که برگشتم کلا یادم رفته بود که بدهکارم!
اینقدر پوست کلفتی کردم تا زنگم زدن :@
خلاصه بلاخره همت کردم و رفتم و اون مبلغ کلان پول زور ازم گرفته شد و خیالشون راحت شد و همین دیگه :|

2. ویتامین ث با طعم لیمو ، خوشمزه تر از ویتامین ث با طعم پرتقاله :)

3. با بخش آموزش سازمانی که مربوط به شغل مورد علاقه زیتونکه ، تماس گرفتیم و چند و چون دوره آموزشی رو پرسیدیم و از کم و کیفش مطلع شدیم. دوره نسبتا طولانی و پرهزینه ای داره که از اول مهر ، شروع میشه.
تنها حسن این شغلی که انتخاب کرده و دوستش داره و من از هیچ جهتی باهاش موافق نیستم ، اینه که بخاطر این دوره آموزشی نسبتا طولانی ، زیتونک مججججججبوره که دانشگاههای داخل استان رو بزنه فقط :)
و تازه من نمیدونم که این حسن محسوب میشه یا عیب؟! چون انتخابهای محدودشو به شدددددت ، محدودتر میکنه :/


4. رمزپست قبلی رو برای مینا جون ، آرتمیس جون ، رها جون ، کاکتوس جون ، شهرزاد جون ، نهال جون ، آیدا جون ، آقای رضوی و عمو سیبیلو و اگه دوست دیگه ای یادم اومد میفرستم. اسمتونو نوشتم که اگه رمز نرسید حتما به من اطلاع بدین چون نظرتون برای من مهمه و این بار نمی گم اگه حوصله داشتین بخونین بلکه خواهش میکنم که حتما بخونین. مرسی از همه :)



نظرات 11 + ارسال نظر
آرتمیس سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 06:29 ق.ظ

ممنون که من روهم مورد لطف قرار دادین.من هنوز رمزی دریافت نکرده ام.

عزیزمی
دوباره برات میفرستم

آیدا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

ممنونم عزیزم .. اما من رمز رو نگرفتم.

الان دوباره میفرستم

اسماعیل رضوی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام بانو
متاسفم نتوانستم رمز را بکار ببرم

سلام.
کامنت مال یازده دیشبه.
فکر کنم با توضیح صبح امروز ، امشب بتونین وارد بشین :)

nahal چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 01:52 ق.ظ http://1nahal.blogfa.com

زیتون جان رمز برام فرستاده نشده ها

عزیزدلممممم....
اصن نفرستادم برات :(
راستش اومدم دیدم هنوز خیلی بدحالی. فکر کردم خودخواهیه مجبورت کنم بیای بخونی. اینه که منصرف شدم.
الان میام بهت میدم.
امیدوارم بهتر شده باشی

آی دا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 11:47 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

شاید باورت نشه اما من وبلگ رو آپ کردم.اونم کی؟ ۶ صبح.

چرا باورو نشه؟ من سابقه بدتر از اینا شو دارم

آی دا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

خب از تو که بعید نیست .. از من بعیده !!

آره خب. راس میگی

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 07:57 ب.ظ

منم اسمم را ندیدم
من رمز میخوام

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 12:06 ق.ظ

چرا خبیث صدی باز خب رمز میخوام چیزی دیگه ای که نخواستم
راسی سوغاتی من چی شد اون که گفته بودید هل پوک میارم

خبیث صدم؟ صد؟ نوده هاااا... درست دقت کن

تو کابینته

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

من رمز میخوام
حالا میرم خودمو میکشمو
بعد خونم می افته گردن شماها
از من گفتن بود

دوباره خبیث شدی؟؟؟

ای ول. بدو. معطل نکنیاااا

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 05:54 ب.ظ

فکردی من خودمو بکشم
یعد اگه من بمیرم که بیاد اینجا خبیث بازی در بیاره
بعد ترش دلتون میاد من خودمو بکشم
بعدتتررشم شنبه صبح دیگه اس نداری

وااااااااااااااااااااای... شنبه صبحو چکار کنم؟!!! چرا یادم به این نبود؟!!!
نمیر خبیث. نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر. نمیریااااا. خب؟؟؟ قول؟؟؟


آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

خب رمزو بده:خبیث:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد