روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. هفته قبل که شرکت بودم ، پرکارترین روزی که تا حالا اونجا داشتم همون روز بودش.
گفتم که شرکت مون داره یه پروژه ملی رو هدایت میکنه.
این پروژه ، یه زنجیره س که برای اولین بار در خاورمیانه به بهره برداری میرسه :)


آقای دکتر که سرپرست زنجیره س اومد و پاکتی که قراره محصول پروژه داخل اون پاکت به فروش برسه آورد و درباره ش کلی حرف زدیم. یه برند براش طراحی شده که دیدیم و سرش مذاکره نموییدیم :دی


رئیس با یه مدیر تبلیغات فروش تماس گرفت که بیاد برای قرارداد تبلیغات فروش محصول :)
منم قرارداد اعطای نمایندگی فروش رو تنظیم کردم که بره واسه امضا :)

2. تعطیلات عید فطر (راستی عید همگی مبارک :دی) خونه مامان بودیم و خونه خودمون به کارای عقب مونده رسیدیم :)


3. عصر پنج شنبه ، جلسه ماهیانه مرکز نور بود که بنا به پاره ای دلایل ، دیگه تو مرکز نور برگزار نمیشه و منتقل شد به فرهنگسرای آفتاب :)


درواقع مشاورین دو مرکز با هم ادغام شدن تا بلکه دست تو دست همدیگه ، گره ای از مشکلات شهر باز کنن. تو جلسه تصمیم بر این شد که یه گروه تو واتس آپ درست کنیم و جمع بشیم دور هم :)


و همچنین قرار شد از این به بعد ، مباحثی که مطرح میشه در قالب یه مجله ماهانه چاپ بشه :)


4. پنج شنبه شب ، همسر یکی از مسئولین اجرایی شهر ، مسیج داد که همدیگه رو تو پارک ببینیم.

همیشه واسه مسائلی که اهمیت داره تو پارک قرار میذاریم. راستش به دیوارها اعتماد نداریم :دییییی

رفتم و صحبت کردیم و ای بابا.... و ای بابا....



5. فردا صبح ، شرکت :)



نظرات 3 + ارسال نظر
آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

تا کسی که نیمده کامنت بزرگ بذاره منظورم کس خاصی نیست :دی
یه حقیقت را بگم برم




ﻧﻌﻤﺖ ﭼﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ بین شما !!!
والا اگه من نبودم چکارمیکردین ؟؟



خدایش چکار میکردی

اوکی :دی

نعمتوووووووووو
خدا زیادت کنه

راستی خبیث
تا یادمه یه چیزی بگم بهت:

صبحای شنبه واقعا مسیجت کارسازه. یعنی انرژی میده حقیقتا. چه اونایی که جدی هست و چه اونایی که طنز داره توش. دستت درست. مرسی بابت همه شنبه های خوبی که من تو لیستت بودم

آقــــــMasʘ‿ʘd ـــــا شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

اختیار داری منم برای شاد سازی دوستان گرامی و روح و روان خودم انجام میدم
و واقعا حقیقت هم میفرستم برای دوستانم

شاد سازی

واقعیت همینه. وقتی واسه شاد کردن (شادسازی) بقیه تلاش میکنیم روح و روان خودمونم شاد میشه

دوست آشپزتون دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 03:35 ب.ظ

رمز پست قبلی رو میخوام لطفا !

سپیده جون تویی؟
میام سایت ببینم خودتی یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد