روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خدایا شکرت :***


2. رنگین کمان صبح ، خیلی خوب بود اما بعدش یه مشاوره داشتم که خیییییلی بد ، حالمو گرفت... :(


3. بچه ها! من فردا میرم مسافرت و هفته آینده برمیگردم به امید خدا.

مواظب خودتون باشین. اگه دلتون تنگ شد ، یه شیشه زیتون بخرین و هی بخورین و هی بگین جای زیتون خالی :)))





نظرات 5 + ارسال نظر
ایدا پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 12:24 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

خو بگذرهههههههههههههه خیلی زیادددد مواظب خودتون باشین . :* :*

مرسی آیداجون

آرتمیس پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 11:20 ق.ظ

امیدوارم خیلی خیلی به هردوتون خوش بگذره.اعتراف میکنم که خیلی دلم برات تنگ میشه.یه جورایی مثل خواهر نداشتم شدی.به خوندن هرروزه ات عادت کردم
گفتی زیتون آتیشم زدی مادر..چندروز هوس زیتون کردم تا افطار یادمه اما بعدش یادم میره دلم چی میخواست.فردا روز ازنو روزی ازنو...

مرسی سولماز نازنینم :*
منم خواهر ندارم. بیا عقد خواهری ببندیم. حاضری؟

ای جونم... به محض اینکه یادت اومد یه اس بده همسری که داره میاد بخره بیاره

اسماعیل رضوی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
دلم میخواد به اصفهان برگردی ....در کنار زاینده رود....بخونی از ته دل ترانه و شعر وسرود....دلم میخواد به اصفهان برگردی....
خوش بگذره در کنار زیتون

سلام. حال و احوال؟
برگشتم دوست هنرمند اهل ادب
خوش گذشت شکرخدا

ایدا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 10:14 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

امروز یکشنبه اس و من انقد دلم تنگ شد برات که فکر کردم یک هفته گذشته گفتم برم سر بزنم به زیتون جان ببینم مسافرت چه طور بود .
امیدوارم خیلی خوش بگذره بهتون .. من کلی انرژی های مثبت و خوشحالی میفرستم براتون :* :*

عزیزمی :***
جات سبز بود.
مرسی دوست مهربونم

رضا کوشمولو چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

سلللللللاااااااام...حالتون چطوره؟؟؟؟؟؟.خوش بگزره انشال...ایشالا که به خوبی و سلامتی بریدو برگردید...
ما دلمون تنگ میشه ولی زیتون گرونه...نیمشه خرید...همطور میریم نگا میکنیم و منتظر میشم تا شما برگردید...:دی

سلام آقارضای خسته ستاره سهیل :دی
خوبی شما؟
مرسی. به خوبی و سلامتی رفتیم و برگشتیم :))
بخر و بخور. خاصیت داره :دیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد