روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خب... خدا روشکر ، مدت این تمرین تموم شد و من یه خرید تابستونی جانانه کردم :)

و البته دوباره قول دادم به خودم که تحت هیچ شرایطی همین لیست رو تا پایان آذر93 نخرم. میدونم که میتونم :)


2. دو تا از قضات با اخلاق دادگستری شهرمون ، قاضی نمونه کشور شدن :)

یکی از محاکم حقوقی و یکی هم از محاکم کیفری :)

من البته تو اون شعبه کیفری فقط یک وکالت در مطالعه پرونده داشتم و قاضی شو خیلی خوب نمیشناسم. ولی تو همین مختصر هم برخورد بدی ندیدم ازشون.  اما قاضی شعبه حقوقی ، واقعا این شایسته این عنوان هستش. مبارکش باشه :)


3. امروز کاملا بهم ثابت شد که اینکه هی رئیس شرکت مون مرتب به من میگه بهت اعتماد دارم و یه دنیا قبولت دارم و معتمد من هستی ، واقعا راست میگه طفلک :دیییی

تو پرونده جدید ، یک سری مدارک از وکیل سابق شرکت دیدم که معنیش فقط بی اعتمادی رئیس به اون همکارمون بود. رسیدهایی که ازش گرفته بودن و مدارک هویتش و کلی اوراق دیگه که تا حالا حتی یکی از اونها در مورد من ، مصداق نداشته. خوشحالم از این بابت و امیدوارم همیشه ، همه چیز ، همینطور اوکی پیش بره :)))


4. دیشب توی یکی از بخشهای خبری رسانه میلی عمو عزت ، یه پیرمرد نود ساله رو نشون داد که مجددا پدر شده بود و بیست سی تا بچه و نوه و نتیجه دورش نشسته بودن و این حاج آقای نود ساله هم با افتخار و غرور ، نوزاد چند روزه رو در بغل گرفته بود و افاضات میفرمود که رزقش از قبل اومده و اینها... اسم نوزاد رو گذاشته بودن "هانیه". یهو پیرمرد ، صورتشو با ریش و سیبیل چسبوند به صورت برگ گل اون طفل معصوم و بوسیدش و داد زد: هانیه! بیدار شو ooo-000

بله... و این است ماجرای ما...


5. فردا صبح ، دادگاه :)



نظرات 5 + ارسال نظر
ایدا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

چی خریدی .. بگوووو ..یذار ما هم لذت ببریم.یکمم شاد شیم ... اینجوری که میگی تابستونی فکر میکنم باید خیلی خوشرنگ باشن

در مورد آقای رئیس منم خوشحالم .. و دورادور خوشبینم .. به امید خدا که همینطوری باشه همیشه .

مانتو و شال و پارچه و لباس :)
بسیااااااااار خوشرنگ و خنک :)
کفش هم تو برنامه س :)

خداکنه آیدا. دعا کن نخوره تو ذوقم

اسماعیل رضوی سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
خرید جانانانه جگر همه را حال میاره بخصوص خانمها را!!!!
شخصا با دو تا از قاضیهای تهران هنگامیکه میخواستم ضامن بشوم و متهم آشنا را با فیش حقوق از قرار بازداشت در بیاورم با سعه صدرشان مواجهه شدم .باورم را به آدمهای قدرتمند عوض کرده .خدا خیرشان بدهد آدم خوب تو هر منصبی وجود دارد.خدا شما را با اینچنین خوبان جوانمرد محشور کنه .قذرت مثل شمشیر سامورایی میمونه که باید بالا سر قاضی باشه ولی از آنها استفاده نابجا نکنه!!!
شریکتان بلا نسبت باید آدم احمقی باشه که شروع شراکتشو با اعتماد آغاز نکنه.
ضاهرا با سلام نظامی نشون داده که ابواب جمیع شما شده ....احترام بگذارید میتی کووووم____اااان!!
من اگر جای اون پیرمرد ه بودم سریع میرفتم خودم را وازکتومی میکردم نمیخوام بچه هام از این بیشتر بشن....!!

سلام
پس شما هم پایه خرید و این بحثا هستین. هاااا؟

بله. آدم خوب و بد همهجا هست. خدا ما وشما را با خوبان دمخور نماید. آمین :)

ایشون شریک من نیستن. رئیس هئیت مدیره و سهامدار ارشد (97درصد) شرکت هستن

ظاهرا اون پیرمرده مشکلی با این قضیه نداره

آقای رضوی شما پاسخی که به کامنتهاتون میدم میخونین؟؟؟

مینا سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 05:52 ق.ظ

سلام دوست مهربونم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده
اوضاع و احوالمو که میدونی
یه توضیح مختصری هم توو وبلاگم دادم
الان متوجه شدم که تولد خودت و زیتونک بوده
چه بامزه چون حامد هم تیر ماهیه:)
من کلا تاریخ تولدها رو یادم نمی مونه و بسیار توو این زمینه خنگم
به همین خاطر من رو ببخش که روز تولدت رو نمیدونستم که همون روز تبریک بگم
تولد خودت و دختر گلت مبارک دوست خوبم
نیستم اما به یادت هستم
دوستت دارم و واسه ی هر دوتون بهترین ها رو از ته دلم از خدا آرزو می کنم
می بوسمت دوست نازنینم:-*******

سلام عزیز دلم.
نمیدونی چقدر به یادتم.
بهتری؟
پیگیری کردی؟ دکتر رفتی؟ الان میام میخونمشون

تو تبریک نگفته عزیز دل منی
منم دوستت دارم. خودت که میدونی:********

خییییییییییلی مواظب خودت باش. من از تو فقط همین یه دونه رو دارماااااا

آرتمیس سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:09 ب.ظ

چه تمرین بامزه ای.یعنی یه جورایی خودت رو ازبرق کشیدی.آخی..
درمورد اون پیرمرد حرفی ندارم جز اینکه چقدر گاهی دلم میخواد خشن باشم وبامشت بکوبم تو صورت بعضیها.

آخه داشتم مبتلا به وسواس احتکار میشدم :@

شرحشو مختصرا اینجا نوشتم:
http://zeytoone-tanha.blogsky.com/1392/08/04/post-334/

http://zeytoone-tanha.blogsky.com/1392/08/05/post-340/

http://zeytoone-tanha.blogsky.com/1392/08/18/post-353/

اصن خشونت در این مواقع هم خعلی حال میده و هم خعلی خعلی ضروریه :@
دیدیش توروخدا؟؟؟
حااااااااااالمو به هم زد

ایدا چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 01:24 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

آخ جووون مبارکت باشه خیلی زیاااااد :)

عزیزمی :*
دیشب کفشم خریدم. خوشجل موشجل :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد