روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. چند وقته که دارم با یه مرکز مشاوره جدید ، کار میکنم. اونوقت این مرکز ، طبقه سوم یه ساختمونه. بعد خب آسانسور داره.

هروقت که میرم داخلش فوری یه خانم محترمی میگه : اضافه وزن! =))

بابا من همش دو مثقال گوشت به استخونم مونده. الان صد گرم هم اضافه وزن ندارم. همچین که ایشون میگه اضافه وزن ، میخوام خودم و خودشو خفه کنم :@


2. صبح روز چهارشنبه ، رنگین کمان خوبی داشتیم :)


3. عصر چهارشنبه ، رئیس شرکت مون اومد دفترم :)

قرار شده دیگه من نگم شرکت ، بگم شرکت مون :دی

با دفتر اسناد رسمی طبقه پایین براشون هماهنگ کرده بودم که بیان برای تنظیم وکالتنامه خرید ملک برای فاز جدید شرکت (شرکت مون :دی)

خلاصه... وکالتنامه که تنظیم شد ، رئیس اومد بالا که دفترمو ببینه :)

خوشم اومد از کارش. زیرکانه بود :)

راننده شو فرستاد یه جعبه زولبیا بامیه بخره که دست خالی نیومده باشه و خودش اومد بالا :)

تک تک گواهینامه ها مو که به دیوار بود خوند و کتابهای کتابخونه مو دید و یهو چشمش افتاد به عکس داخل کتابخونه.

تمام قد و با احترام زیاد ، روبروی عکس ایستاد و سلام نظامی داد :"(


4. امروز صبح رفتم شرکت مون که وکالتنامه آماده شده رو ببرم تحویل رئیس بدم :)

مدارک یه پرونده جدید رو بهم تحویل دادن که شروع کنم :)

پرونده خوبیه. از پرونده های چالشی خوشم میاد :)


5. سی و هفت سالگی! خداحافظ...

سی و هشت سالگی! سلام...



نظرات 7 + ارسال نظر
... شنبه 14 تیر 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

Happy Birthday Ms. Lawyer
Wishing you all the best this year

مرسی. مرسی. مرسی

ایدا یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 01:35 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

Happy Birthday

سلام عزیزم خوبی ؟؟ تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارکککککککک ... 120 ساله بشی .. آرزوهای خوب خوب دارم برای تو و برای دختر گلت .. کنار هم همیشه شاد و خوشبخت باشید.. بهترین ها رو داشته باشی در سال جدید زندگیت و تمام آرزوها و دعاهات براورده شه به امید خدای مهربونمون .. دوستت میداریمم بووووووسسسس

مرسی عزیزم :***

120 سال؟؟؟ اوووووووه... چکارش کنم اینهمه رو؟ =))
مرسی دوستم بخاطر دعاها و آرزوهای قشنگت

چه خبر از خودت؟ از رژیم؟ از امید؟ از خونه؟ از مامانی؟

اسماعیل رضوی یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام
چه خوبه یکی هست که طعم آلو را خوب ادراک میکنه و قبل از رسیدن انگور ،در خواب اساطیری خود ،تاک را دیده است.
سال موفقیت آمیزی را برایتان آرزومندم

سلام.
ممنون از تعریف سنگین و پراز معناتون.
متشکرم از دعای خیرتون.

آقای رضوی
شما یه کامنت برای پست دهم تیر گذاشتین که من نمیدونستم خصوصیه یا قابل تایید؟
بنظرم اومد درددل کردین. درباره خوشنویسی و فیس.کتاب اساتید و اینها...اگه تاییدش از نظر خودتون ایرادی نداره به من اطلاع بدین. مرسی

ایدا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:21 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

منم خوبم .. امید خوبه ... زمان خیلی سختی رو پشت سر گذاشیتمم و فشارای زیادی بهمون وارد شد .. اما مثل همیشه مامانم با ایمان و قدرت فراوونی که داره و توی هیچ کاری نمیشه نمیاره به دادمون رسید و حالا خونه رو عوض کردیم و خیلی هم راضی هستیم .. یکم آروم شدیم .. مامانی نازم خوبه .. بهتره از لحاظ جسمی اما .. نمیدونم چی میشه !
رژیم هم خوبه .. رفتیم خونه خواهر امید همه بهم گفتن خیلی لاغر شدی .. :)

خداروشکر :)
خدا مامانو حفظ کنه برات :*
امیدوارم واسه مامانی بهترین اتفاق ممکن بیفته. هرچی که خیروصلاحه
خب پس آیدا هم اراده ش قویه. به به. خوشم میاد

آرتمیس دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

عزیزم تولدت مبارک.امیدوارم همیشه شاد وسرزنده باشی.

مرسی دوستم :*
خودت بیشتر

آرتمیس. دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 03:58 ب.ظ

گوش شیطون کر.انگاری میتونم کامنت بذارم.

ایدا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 11:13 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

قربونتون بشم :)
واقعیتشو بخوای واقعا یه مدت ارادمو از دست داده بودم اما حالا خیلی بهترم و دوباره دارم به اون استحکام میرسم ..



عالیه. ای ول. آیدا باربی رو تصور کن و اراده تو تقویت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد