روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. البته که بازی دیشب ، کمدی نبود!

یک تراژدی افتخارآمیز بود :)

بی عدالتی درهر سطح و هر موضوعی که باشه ، دل آدمو درد میاره :(

نمیدونم مازیچ دیشب راحت خوابید یا نه :@

آفرین به تیم ملی وطنم <3


2. پدر یکی از همکارام که رابطه مون بیشتر از همکاری صرفه ، فوت کردن :(

فردا صبح خاکسپاریه و فردا عصر ، ختم :(

اصلا واسه هیچکدومش انرژی ندارم :(


3. علی الحساب بفرمایین عصرونه :)))



نظرات 4 + ارسال نظر
شهرزاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 05:30 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com

واقعا باعث افتخار ایران بود. من یکی می گفتم کاش لااقل با اختلاف دو سه تا گل ببازن، أصلا چنین رقابتی رو پیش بینی نمیکردم!
باعث تاسف هست که چنین داوری باید توی بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا سوت بزنه!!!!

به به... از این طرفا
اعتماد به نفسشون کار خودشو کرد
ما هم فقط دعا میکردیم کم گل بخوریم :دی
جدا باعث تاسفه
ظاهرا تو بازیهای دیگه هم سابقه داشته ضعف داوری. فقط مال بازی ما نبوده

دنیا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

س ع د
واقعا زور گفتن تو بازی
خداهمه رفتگان بیامرزه
نوش جونت گوارای وجودت گوشت بشه به بدنت

سلام دنیاجون :*
زور؟ نامردی بود بخدا :@
پوئن مسلم مونو خورد داور بی وجدان :@@@
مرسی عزیزم :(
مرسی عزیزم :)

Masʘ‿ʘd یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

واقغا دمشون گزم من که رو هوا بودم
قلبم داشت میزد بیرون
هرکیم بهم زنگ زد گفت باهم ببینیم
من پیچوندم تنها دیدم
اخه خونه خودمون راحت ترم
راحت میتونم همه وار و همه چیز بگم

خدا بیامرزدش

نوش جان

شما بفرما کاماح و چای

تو قلبم داری؟!

دوباره ملتو پیچوندی؟ کی درست میشی؟

میشناسیشون یا همینجوری گفتی؟

مرسی.

کاماج دوست دارم فقط

ایدا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:55 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

من ندیدم بازی رو .. اما امید انقد دادو بیداد کرد با خودش سر بازی که دیوونم کرده بود ..
منم هدفونو گذاشتم تو گوشم و آهنگ گوش دادم ..
خدا رحمتشون کنه .

قشنگ و وحشتناک بود بازی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد