روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

تنها ، تویی تو که می تپی به نبض این رهایی

تو فارغ از وفور سایه هایی

بازآ که جز تو جهان من حقیقتی ندارد

تو می روی که ابر غم ببارد

به سمت ماندنت راهی نمیشوی چرا

گاهی ستاره هدیه کن به مشت پوچ شب ها

شمرده تر بگو با من حروف رفتنت

تا من بگیرم از دلت همه بهانه ها را

آشوبم آرامشم تویی

به هر ترانه ای سر می کشم تویی

بیا که بی تو من غم دو صد خزانم

بگذار بگویم که از سراب این و آن بریدم

من از عطش ترانه آفریدم...


پ.ن

در خزعبل بازار ترانه های امروزی ، گاهی به آهنگهایی میرسم که علاوه بر اینکه حرف دل من است و از این جهت بر گوشهایم و دلم ، خوب می نشیند اما مهمتر این که به شعور شنونده توهین نکرده و ارزش دارد که برایش هم پول و هم وقت بدهی.

آهنگ بالا جزو آلبوم "باران تویی" از "چارتار" ، نمونه همین آثار است.



نظرات 3 + ارسال نظر
ایدا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

شنیدم اهنگ های خوبی دارن ..اما گوش ندادمشون ..

گوش بده. ضرر نمیکنی :*

دنیا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 08:22 ق.ظ

س ع د
چقدر قشنگ و پر معناس
سالم و سربلند وشاد باشین بادخترت همیشه

س ع :***
فوق العاده س :)
مرسی عزیزمممممم

آرتمیس یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

منم این آلبوم رو خیلی دوست دارم.

خیلی قشنگه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد