روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. رنگین کمان صبح امروز بسیار خوب بود. این نظر من نیست. بازخورد تک تک خانمها بعد از کارگاه ، اینو نشون میداد :)


2. یه میز و نیمکت دیدم با چوب روس :)

چهارنفره و خوشگل و جمع و جور :)

نمیدونم اینو بخرم یا دوتا صندلی واسه پشت اوپن؟

اگه صندلی اوپن بخرم ، فقط دوتا میخرم.

اما این میز و نیمکت چهارنفره س.

واسه دوست جونم و شوهرش که دارن روزها رو میشمرن که من برم خونه فسقلانی تا همش بیان پیشمون ، جا داره :)

نمیتونم تصمیم بگیرم :|


3. بلاخره آقای بسیار بدقول نصاب کفپوشها ، امروز اومد و کفپوشهای پله ها رو چسبوند و پله ها از لختی دراومدن و آبرومند شدن :دی


4. فردا عصر ، جلسه ماهیانه مرکز نور :)



نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:50 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

نیمکت چهار نفره بهتره ها .. اینجوری یه مهمونم بیاد آرامش داری .. مگر اینکه اهل سفره انداختن باشی ..

واسه آبگوشت و کباب ، اهل سفره هستم
اما آخه یه تخت سنتی هم میخوام بذارم تو سالن. غذاهای سفره ای رو میشه رو تخت خوردشون
اما هرچی هم فکر میکنم انگار صندلی اوپنی گزینه مناسبی نیس. همون نیمکت بهتره. جای اضافه کردن دوتا صندلی دیگه هم داشت میزش.
حالا ببینم چی میشه. فقط میترسم تا من تصمیم بگیرم تخم میزونیمکته رو ملخ بخوره کلا

آرتمیس بانو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 08:39 ق.ظ

خوب میبینم که هنوزپروژه دکوراسیون خانه "بانوی صلح" ادامه داره.حالا منو میبینی که داشتم ازحس نوستالژیک فضولی خودم رو حلق آویزمیکردم.فکرکردم که درپست رمزدارت حتما عکسهای خونه آماده شده روگذاشتین.
فکرمیکنم که ازخرید صندلیها پشیمون شین.4نفره کاربردی تره.

البته "لانه" ، واژه مناسب تریه :دی
حس نوستالژیک فضولی؟ مگه فضولی نوستالژیکه؟o-0
عکسها رو میذارم. فرصت بده کامل کامل بشه اون لونه کوچولو :)
خودمم همین فکرو میکنم. خیلی هم دوستش داشتم نیمکته رو :)

اونوقت حالا که بلاخره رمزو با اعمال شاقه دریافت کردی هیچ نظری درباره ش نداشتی؟! =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد