روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. واسه دوهفته بعد از کنکور ، یه تور یک هفته ای رزرو کردم و بلیطش امروز اوکی شد. یعنی فقط دارم دقیقه ها رو با همه وجودم میشمارم :"(


2. امروز دختر عمو جان (پزشک مخصوص زیتون :دی) میگه : خط اخمت عمیق شده ، بیا حتما برات بوتاکس بزنم.

میگم : یعنی پیر شدم دیگه؟ وقت بوتاکسه؟ :(

میگه : ربطی به سن نداره که! استایلت جدی و اخموئه!

میگم : الان اومدی درستش کنی ، بدترش کردی که! من ترجیح میدم واقعیتو بپذیرم تا اینکه برچسب بخورم. سنو که نمیشه منکر شد. اما خداوکیلی من اخموئم؟

میگه : نیستی؟!

میگم : کی بیام بوتاکس؟ :|


3. فردا صبح ، کارگاه رنگین کمان :)

لازم به تذکره که رنگین کمان بر خلاف پاتوق که ویژه خانمها بود ، یک کارگاه مختلطه و آقایون هم میتونن شرکت کنن :)



نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

س ع د
افرین که میرین گردش
ایشالاخوش بگذره

سلام دنیاجونم :*
بخدا دیوونه شدیم جفتمون :(
دلم میخواد یک ماه برم ، نه یک هفته.
اما بخاطر دفتر و شرکت و اوقات رسیدگی دادگاه بیشتر از یک هفته نمیتونم :"(

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 06:29 ب.ظ

۲خوش بگذره
فقط سوغاتی منو یادت نره:دے

مطمئنی 2؟
2؟؟؟

مرسی
سوغاتی نداره اونجا که میرم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 06:59 ب.ظ

یه هله پوکم باشم من قبول دارم:دی

خودت خواستی. منتظر یه بسته هل پوک باش :دییییی
ببین چه سخاوتمندم. یه دونه خواستی من یه بسته میارم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

شما بیارید من قبول دارم

دیگه یه بسته هل پوک که چونه زدن نداره.
فوقش اونجا گیرم نمیاد از همین عطاری سرچهارراه میخرم دیگه

آرتمیس بانو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

درمورد توربه حق که کار درستی کردی.منم خیلی اینروزها هوای مسافرت دادم اما چه کنم که هیچوقت برنامه من وهمسری با هم مچ نمیشه.امیدوارم برامون گزارشی ازش بنویسی،به هرحال ازقدیم گفتن وصف العیش،نصف العیش
درضمن چک کردم اما رمزی نداشتم.آخ که مردم ازفضولی...

وای سولمازجون دلم میخواست تور بی برگشت بود تا هروقت دلم میخواست می موندم! از الان میدونم یه هفته واقعا واسه من و دخترم کمه :(
دیشب نشستیم واسه هر ساعتش برنامه ریزی کردیم که کجاها بریم و چیکارا بکنیم :دیییی
بهش قول دادم (وبه خودم :دی) که در اولین فرصت دوباره برنامه سفر بذارم

الان میام بهت میدمش.
فضولیو خوب اومدی

ایدا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:54 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

آخ جون مسافرت .. بهترین کارو کرددیی ..
این کارگاهاتون چه موضوع هایی دارن ؟ به درد ما نمیخورن ؟ اگر هم میخورن ما که نمیتونیم تا اونجا بیایم .. ای بابا :(

واقعا آخ جون

موضوعاتش متنوعه. واسه همین اسمشو گذاشتیم رنگین کمان
مطمئنا که به دردت میخورن. حیف که دوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد