روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. از دوستان خاموش و روشن متخصص در امر گوشی موبایل ، خواهش میکنم یه گوشی دوسیم کارت همزمان فعال که هم خوب باشه و هم قیمتش مناسب باشه ، به من معرفی کنن لطفا.

ممنونم :)


2. از دوستان خاموش و روشن متخصص در امر اتوموبیل ، خواهش میکنم به من یه مشاوره بدن که بتونم یه ماشین جمع و جور حدود بیست میلیون انتخاب کنم.

مرسی :)


3. بازم متشکرم :))



نظرات 28 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

هر چند ربطی به من نداره چون گفتید خواننده خاموش:دے
گوشی دو سیمکارته هاوای بدک نیست فعلا جوابشو خوب پس داده
ماشین هم ۲۰۶ یا Mvm قیمتشون هم بالاتر از گفته دونه
اخه فقط پراید ۲۰ تومنه:دے

گفتم خاموش و روشن :دی

هاوای؟ مطمئنی؟ خودت داشتی؟ قیمتش چنده؟

وای خبیث ، عاشق ام وی امم. الان چنده؟ میدونی؟ 315 دوس دارم
چقدر بالاتر از بیسته؟ واقعا خبر از بازار ندارم

مینا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 06:10 ب.ظ

سلاااام
منِ بازمانده از طوفان به آغوشِ تکنولوژی بازگشتم :))))
بازم ببخشید که نگرانت کردم
میام میگم چه خبر بود
فقط امیدوارم منو نکشی اگه بگم دو روز رو در استان بسیاااار زیباتون سپری کردم
حالا کلی حرف هست
میام میگم
بوس :-***

میکشمت مینااااااااااااااا...
بخدا قصد داشتم امروز زنگ بزنم خونه از مامانت سراغتو بگیرم. جرات نمیکردم شماره خودتو بگیرم. اینجور دلم شور افتاده بود. چرا آخهههههه؟؟؟

اصفهان بودی؟ واقعا؟ ای ناقلااااا... اون میکشمت که اول نوشتم مال بیخبری بود.
واسه اصفهان اومدنت نمی کشمت :دیییی
چون متاسفانه حتی اگه از قبل میدونستم که داری میای نمیتونستم واسه دیدنت بیام :"(

هزارجور فکر به سرم اومد دختر
گوشیتو با خودت نمیبری سفر؟؟؟

بیخود بوس. الان عصبانیم

Masʘ‿ʘd دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 06:19 ب.ظ

خودم که نداشتم نه هاوای نه ام وی ام:دی
گوشی را دست چند نفر که دیدم خوب بوده راضی هم بودند
در ضمن کسانی هم گوشی هاوای داشتند خانوم بودند میگفتند خوش دستم هست :دے

قیمت ندارم ولی یه نفر اون هفته خرید به ۳۷ تومن در ضمن اینم خانوم بود که خریده

حالا بازم بگو من خییثم

راسی گوشی وطن هم هست GLXانقدر خوبه و عالیه که رو همه گوشی ها رو کم کرده:دے

الان سرچ زدم یه پیج هاوای اومد همممممممممممه خریدارا ناراضی بودن!

نه دیگه. 37 خیییییییلی بالاس. واسه موقعیت الانم بالاس :(

glx رو خباثت کردی یا راست گفتی؟

مینا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

خب در مورد سوالت اول بگم
بگو دقیقا چقدر میخوای هزینه کنی
چون حتی صد تومان بالا پایین فرق میکنه
و بگو چه چیزایی واست مهمه
مثلا دوربین خوب؟ سخت افزار قوی؟ اندازه ی صفحه؟ چی؟
اینا رو بگی بهترین گوشیای تووی رنج قیمتت رو بهت معرفی میکنم
اون برندی که آقا مسعود معرفی کردند هم هوآوی هست (HUAWEI)
به نسبت قیمت گوشیهاش برند خوبیه
حالا حدود قیمتت رو بگو بعد میریم سر انتخابای مختلف

در مورد ماشین
ما هم همونجور که مطلعی چند ماه پیش همین مشکل رو داشتیم
میخواستیم تا بیست تومن برای ماشین هزینه کنیم و تا این قیمت این انتخابها هست:
1. اول از همه پرایده که به نظر من اصلاااا سمتش نرو. یعنی ما یک سال پراید داشتیم واقعا اذیت شدیم. حتی صفرش هم به درد نمیخوره. ولی اگه حتما ماشین صفر میخوای تقریبا فقط پراید میشه خرید. یا لوبو که اونم افتضاحه و داره توقف تولید هم میشه.

2. تیبا: طبق تحقیقات ما فقط یه پراید یه کم با کلاس شده تره. همین. یکم از پراید بهتره ولی بازم معمولیه.

3. ام وی ام: والا منابع موثق تحقیقات به ما گفتن پراید بخرید ولی ام وی ام نخرید. دلایل دقیقش رو اگه میخوای از حامد بپرسم. چون حامد قصد ام وی ام داشت اما بعد از تحقیقات پشیمون شد.

همه ی منابع تحقیق به ما پیشنهاد دادن که ماشین های کوچولو و ضعیف رو حتی به قیمت جدیدتر بودن حذف کنیم و ماشین های قدیمی تر ولی جوندارتر رو انتخاب کنیم. پیشنهادشون اینا بود:

پژو 405 جی ال ایکس. سمند. دوو سیلو. و 206 که من به دلایل شخصی (مرتبط با تصادف خالم) از 206 خوشم نمیاد. که اینا رو تقریبا حدود سالهای 84 تا 87 رو میتونی با 20 تومن بخری.
همونطور که میدونی ما 405 رو انتخاب کردیم و مدل 85 رو 19 تومن خریدیم که البته یکم گرونتر شد از قیمت واقعیش و دلیلش هم سند دست اول، کارکرد پایین و تمیزی بدنه و رنگ نشدگی و قطعات فرانسوی بود. ما که راضی هستیم. ماشین خوبیه و فقط مشکلش اینه که قلمبه و شکموئه و خیلی باید بهش بنزین بدیم با این که زیاد پر مصرف نیست ولی باکش بزرگه دیر پر میشه، یکی هم این که خب به نسبت ماشین های جمع و جور یکم گندست و جای پارک بد گیر میاد براش. اما کلا ماشین مردونه ایه یکم. ولی من ته اطلاعاتم در مورد ماشین همین بود که گفتم بگم برات :) آها رانا هم که جدیده خیلی ماشین خوبیه ولی فکر کنم 30 باشه. همین دیگه :) میخوای ماشینتو عوض کنی؟

دقیقا زیر یک تومن!
الان فهمیدی چقدر میخوام هزینه کنم؟ =))
دوربینش خوب باشه چون دوربین حرفه ای ندارم فعلا.
کوچول موچولم نباشه. نرم افزار باز حرفه ای نیستم اما خب ضعیفم نباشه.
این مسعوده. آقامسعود نیس =))
دیکشنریش از دم ایراد داره. تو به دل نگیر. من که دیگه عادت کردم


ماشینو تو فکر تعویضش هستم. جریان اون یکی ماشینو که میدونی. تو فکرم که دوتا شو بکوبم به هم و یه چیز بهتر بخرم.
آقا من خییییلی ام وی ام دوس دالم خب :(
ببین ماشینم باید حتما زنونه باشه. حوصله ماشین گنده ندارم. جای پارکم که خودش معضلیه
آره رانا خوشگلم هست ولی خب 30 الان زیاده
مینا بذار تیبا بخرم. باشه؟ باشه؟
انگار این مناسب ترین گزینه فعلیه
حالا عجله هم ندارماااا... هم گوشی و هم ماشین الان که تصمیم گرفتم شاید سال دیگه خریدمش. تازه شااااااید

مرسی عزیز نازنین من که همیشه آماده کمکی

تند تند وبتو آپ کن با گزارش روزهایی که نبودی :*******************************************

مینا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

ای واییییی من که جواب مسیجتو دااااادم :((((((((
مگه نرسید؟؟؟؟
بهت که گفتم طوفان های لعنتی اینترنتمو قطع کرده یه هفتست
بخدا حتی یه روز آب و برق و تلفن هم نداشتیم
من فکر کردم مسیجم بهت رسیدهههه :((((((((
آدم که یه طوفان زده ی طفلکی رو دعوا نمیکنه :((((((
گریههههههههههههههه

نرسید که!
منم میترسیدم هی مسیج رو مسیج بدم و هی اصرار که کجایی. اما واقعا نمیدونم چرا اینجوری شده بودم. هی یادت میفتادم دلم شور میزد

الهی قربونت بشم طوفان زده ملوس من
دعوا تموم شد. تموم تموم. ببخشید. دست خودم نبود

Masʘ‿ʘd دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

خیلی ممنون از مینا خانوم ولی من عامیانه گفتم که یه موقع عمه خانوم هنگ نکنه:دے
این طور که پیداست عمه خانوم میخواد ماشین خودشو عبض کنه وگرنه میتونه یه ماشین خارجی بخره مثلا (آزرا،سوناتا،ماکسیما یا ساتافه) ولی میخواد جمع جور باشه:دے


پن:ماشین های ذکر شده را سرج بزن که اگه اطلاعات ندارید متوجه بشید:دے

همه را به کیش خود پنداری؟ من هنگ کنم؟؟؟ هه! من فقط گیج پیج میشم =))

یعنی منظورت اینه که ماشینو عوض نکنم و کلکسیون اسقاطی درست کنم و برم یه ماشین خارجی بخرم؟؟؟ :دیییییییییی
مغزمو خر گاز گرفته مگه؟
آره جمع و جور میخوام. خارجی هم نمیخوام. مگ مگ آمریکا و همه خارجیا

میزنمتااااااااااااااااا خبیث

آیدا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 01:15 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

HUAWEI قیمتاش خوبه .. به نظر که خودشم خوبه و هر مدلیشو دست هر کی دیدم راضی بوده !

نمیدونم. من که تا حالا دست کسی ندیدم :دی
یه اورژانس مویایل روبروی دفتر هست. نمایندگی چندتا برنده. باید ببرم مدلاشو ببینم :)

خصوصیتو خوندم. مرسی. جواب میدم :*

رضا کوشمولو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام زیتون خانوووووووووم....گوشی رو رانیمبرم.....آمو ماشین هم ای خاستی بخری یکی از این خوب هاشو بخر....مشاوره در همین حد....مختصر و مفید...
آره دیگه...بازم اگه سوالی هست در خدمتم....خخخخ

سلااااااااااام آقارضا :)
خوبی؟ بهتری؟

وااااااااااای چقدر زحمت کشیدی :دییییییییییی
بخدا راضی نبودم اینهمه اطلاعات یه جا رو کنی :دییییییییییییی
آب قندی چیزی نمیخوای الان؟
مسعووووووووود بیا شونه های این بچه رو بمال از حال رفت =))
نه مادر. دیگه هیچ سئوالی ندارم. برو استراحت کن. الان کاملا توجیه شدم

آتش سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام.خاموشو خوب امدید
به نظر بنده اولا تا میشه برند سامسونگ بخرید.معنی حرفم این نیست که سامسونگ خوبه ولی بهترین خرید و فروش و پشتیبانیرو حداقل تو منطقه خودمون داره.اگه پول داشتی بی شک میگفتم اپل بگیرید و یا از خانواده لومیا نوکیا
ثانیا هو آوی اصلا نخرید
ثالثا تا میتونید گوشی دو سیم کارن تخرید
بعدشم میتونید برا راهنمایی بیشتر به این دو سایت سر بزنید و گوشی مورد علاقتونو انتخاب کنید.سایت اول بیشتر میتونه انتخاب شمارو شکل بده.

http://www.digikala.com/Search/Category-Mobile-Phone/#/Category-Mobile/Category-Mobile-Phone/Attributes-136_197/MaxPrice-946000/MinPrice-699000/

http://www.gsm.ir/


و در مجموع گوشی پیشنهادی بنده
http://www.digikala.com/Product/DKP-15226/Samsung-I9192-Galaxy-S4-mini/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-4-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A2%DB%8C-9192

در مورد ماشینم اطلاعاتم تو این رنج قیمت ضعیفه.امیدوارم موفق باشید.

سلام. آخه خاموشای اینجا بیشتر از روشنا هستن =))

پول دارم اما واسه گوشی نمیخوام بیشتر از یک تومن هزینه کنم الان. چون خریدهای واجبتر دارم و مهمتر اینکه فکر میکنم هرچی گرونتر باشه معنیش اینه که حرفه ای تره و من انتظار چندانی از گوشیم ندارم. درست فکر میکنم؟ معنیش همینه؟ گرونتر الزاما حرفه ای تره؟

هوآوی ایراداش چیه؟ این دوروزه چندنفر دیگه هم گفتن هوآوی خوبه هااا !

آخه واقعا دوسیم احتیاج دارم و ای بسا که سه سیم :دییی
چرا اونوقت؟؟؟

مرسی بابت سایتها. حتما میبینم :)

منظورت اینه که ماشینای کلاس بالا تو دست و بالته؟ :دییییی
چه خواننده هایی داره وبم :)))

مرسی بهرحال

مینا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

همین الان که دارم می نویسم اینترنت قطعه در حالی که چند دقیقه پیش وصل بود. یعنی همش قطع و وصل میشه. هی رفرش می کنم وصل شه کامنتو ارسال کنم :))

ای جونمممم :***
تو گل منی :***
خودتو اذیت نکن. برو برس به زندگیت تا وصل بشه بی تربیت :/
هنوز طوفانیه هوا؟
اینجا آفتاب داره پدر پوست ما رو درمیاره :@@@

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 05:05 ب.ظ

بیا این همه ازاطلاعات بدیم بعد بگید میکشمت اخه چرا؟؟؟؟؟)))):

من نگفتم اسقاطی نگهدار گفتم میتونید اونا هم بخرید هم جمع و جورند هم قشنگ و راحت:دییییییییییی

یکی باید خود منو پیر مرد و ماساش بده:دے

عا چندی کامنت بلند باز این مینا خانوم گذاشته:دے

گفتم میزنمت. کشتن مرحله بعدشه :دییییی

که جمع و جورن. هاااا؟!
چشم و چارت ایراد پیدا کرده؟ مقیاسا رو قاط زدی؟

ماساش؟؟؟ ش؟؟؟ بیا مینا. اینم یه واژه دیگه از دیکشنری خبیث :دییی

میناخانوم صاحب این وبلاگه. نبینم دیگه گیر بدیااااا چشاتو درویش کن اصن کامنتاشو نبین دهههههههههههههههه

آتش سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

خب میگند هرچه پول بدی همونقدرم آش می خوری و هر چی گرونتر باشه از نظر سخت افزاریم حتما بالاتره ولی الزاما گرونترا حرفه ای تر نیستن چون مثلا یه کمپانی مثل اپل داره نون مارکو برندشو میخوره و هر چی هم گرون بده تو بازار مشتریشو داره چون میگن اپله دیگه(امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم)
اینم که گفتم گوشی هوآوی نخرید چند تا دلیل داشتم که مینونم به* پایین بودن کیفیت دوربینش نسبت به رقبا(مثلا زده هشت مگا پیکسل ولی با پنج مگا پیکسل نوکیا برابری میکنه) *ضعف تاچ صفحه لمسیش*هنگی وداغ کردن و لگ زدن گوشی در اجرای بازی های سنگین(که فکر نکنم خانم وکیلا زیاد اهل بازی باشن)و پشتیبانی واقعا ضعیف در اپدیت وبروز رسانی و ... میباشد(البته هوآویم گوشی خوب داره ولی بالای یه تومن)
و اینم که گفتم گوشی دو سیم کارت نخرید چون واقعا نود درصد گوشی های دو سیم کارته یا دو سیم کارت همزمان فعال نیستن و یا این که مشکل پرش انتن دارن
خواهش میکنم.دیگه بالاخره هم کلاسی سابق زنداداشم بودی گفتم مفید واقع بشم

آها... باعشه...
آره تونستی :دییییی

خب منم همینجوری واسه محکم کاری گفتم همزمان فعال. وگرنه نود درصد اوقات یکیش روشن خواهد بود و اون یکیش خاموش. امان از دست مردم آخه که نمیدونی چه اوقاتی زنگ میزنن و چه سئوالایی میپرسن o-0
این مشکل پرش که گفتی فکر کنم اگه هردوتا سیم مال یه شرکت باشه دیگه حله. ها؟ من اینطور شنیدم و خوندم.

ئه؟ واقعا؟ دبیرستان یا دانشگاه یا چی؟

بعدنوشت:
نمیدونستم آخه جواب خصوصی رو کجا بدم. بعدنوشت زدم :دی
والا من حافظه اسمیم زیاد تعریفی نداره. شاید اگه ببینمشون بشناسم. اونم شااااید :دییییی و اگه نشناختم با شجاعت میگم که حافظه دیداریمم تعریفی نداره =))

رضا کوشمولو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:32 ب.ظ

سللللللام زیتون خانوووووم....هییییی بدک نیستم....اختیار داری...وظیفم بود..
بالاخره از یه آدم خسته و کوفته و له بیشتر از این نباید انتظار نداشت...خودتون که بیشتر در جریان هستید....خخخخخخخ
نه با آب قند کارم حل نیس...یه قهوه ای، کافی میکس،آب هویجی،کلم بوروکلی،اگه هس برام بیارید....
مسعووووووووووود بیا منو ببر بیرون برام آب هویج یخر....هیشکی نمیتونه مسه خودت باشه..پاااااااااششششششششششوووووو بیاااااا فدات شم...

=))

آره نگران نباش

به به... قهوه اونم چه قهوه ای... اصن صبح میخورم تا آخر شب شارژم اما واسه شما خوب نیس
شما رو مسعود میبره یه قاقالی لی میخره بخور خوب میشی. همون بسه. باشه؟؟؟ آفرین. آفرین

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:32 ب.ظ

من میخوام نبینم
ولی هی من با انگشت که صفحه را میارم پایین
کامنت مینا خانومه ی جلو چشمامه
والا

خب برید ژیان بخرید
انقدر راحتید داخلش
تازه کارخانش هم با زانتیا یکیه
خخخخخخخخخخخخخ

اخه من چقدر اطلاعات در اختیار بذارم

چشاتو ببند و صفحه رو ببر پایین. اینم من باید بگم بهت. یعنی اینقدر؟؟؟

تو چرا نمیخری؟ بودجه نداری؟ چنده ژیان الان؟

خب بسه. دیگه اطلاعات نمیخوام . میترسم از بین ببری

رضا کوشمولو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

زیتون خانووووووووم به این مسعووووووووود خبیث بگو بیاد منو یه کم ماساش بده....دلم هواشوووووووو کرده..بی معرفت شده....خخخخخخ

ماساش؟؟؟!!! آقارضااااااا نبینم دیکشنریشم روت اثر گذاشته باشه... ای داد بیداد...

رضا کوشمولو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

نه واسه ما هم خوبس....فقط ما شبا میخوریم که تا صبح شارژ باشیم بشه بیدار موند درس خوند....
مسعود کجااااااااااایییییی؟بیا منو ببر باغملی برام قاقالی لی بخر....زیتون خانوم تجویز کرده....بدووووووووو....

اصن کلا نظراتو منهدم کردین رفتتتتتتتتتتتتتت پی کارش
مسعود بیا این بچه رو بردار برو دیگه
خودتو زدی به اون کوچه معروفه؟ گوشات سنگین میشن اینجور وقتا؟

رضا کوشمولو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

بدجوووووووووور....کم کم از حالت خستگی و کوفتگی به خبیث بودن و غلط غولوط نوشتن تبدیل میشم...خخخخخخخخ

=))

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

فکر کنم اب هویچ بستنی دیشب بد اموزی داشت
یکم جنبه داشته باش

فقط چای منو شارڙ میکنه
تازه چای زعفران که دیگه نور الا نوره اونم از دست مامی با نبات
گفته شده برا معده خوبه:دی

آقارضا ، ایشون با شمان

بچه ها لطفا بسه. میشه که؟
برین سر بحث اصلی. گوشی و ماشین. متشکرم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

من که نظرو دادم دیگه نظر خاصی ندارم چی بگم اخه یا یه چیز دیگه مگه نمیشناسیمون فقط تا ۵ تا جواب مربوط به سواله بقیه جواب ها فقط برا انحراف کردنه:دی

خووووووووووووب میشناسمت خبیــــــــــــــــــــــــــــــث بزرگ
مشکل اینه که شما منو نمیشناسی

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خودم هم برات انتخاب میکنم
هم برات میخرم
حالا ببین

چققققققققققققققققدر جات خالی بود این مدت
هروقت وقتش شد خبرت میکنم
بعد باهم میبینیم

سالواتوره دی ویتا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

واسه گوشی چند تا پیشنهاد هست
samsong galaxy s4 mini
دوربین 8
سخت افزار قابل قبول
فقط مشکل باطریشه که یکم زود خالی میکنه
چند نفرم از مشکلش تو انتن دهی خبر دادند
قیمت حدود 900
samsong galaxy grand 2
دوربین 8
سخت افزار قابل قبول
خیلی بزرگه
قیمت حدود900
lg g2 mini
سخت افزار خوب
دوربین 8
اگه خراب شد قطعاتش نیست
برای فروش افت قیمت پیدا میکنه
قیمت حدود900
huawei g700
سخت افزار خوب
دوربین 8
کیفیت اجناس سخت افزار و دوربین به اندازه سامسونگ نیست
قیمت حدود700
huawei p6
دوربین 8
سخت افزار خوب
همون مشکلات مدل قبل رو داره
اگه کارای گرافیکی سنگین مثل بازیم داشته باشید خیلی داغ میکنه
نسبت به قیمتش خیلی گوشیه خوبیه
قیمتش بین 950تا 1 میلیون
البته اگه دقیق بگید گوشی dual standby میخاید یا dual activeبهتره
اگه هم نمیدونید اینا چیه براتون توضیح بدم تا اگه تصور اشتباهی از دو سیم کارته ها تو ذهنتونه رفع بشه.اصولا دو سیم ها اونچیزی نیست که بهش فکر میکنید.

مرسی مهندس.
زحمت کشیدی. حتما دقیق کامنت تو بررسی میکنم و گوشیهایی که نوشتی مقایسه میکنم.

اگه توضیح بدی که لطف میکنی
یعنی انتظاری که از دوسیم کارت دارم مرتفع نمیشه؟!

خاموش ... چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
مسعود عجب تو به بغیر aceبقیه گوشیا رو هم میشناسی


خب نظر من:
درمورد گوشی های هوآوی به طور کلی باید گفت که نسبت به قیمتش کانفیگ بالاتری داری البته روی کاغذ(مثل لپ تاپ های دل و سونی که دل کلی کانفیگ بالاتری داره وقیمت پایین درصورتی که سونی باهمون قیمت دل کانفیگش پایینه ولی در عمل از دل جلو میزنه)
و اینم بگم که اگه گوشیو زیاد زمین میزنیدو .... از فکر هوآوی بیرون بیاید چون تعمیر پذیری گوشی تقریبا صفره

من خودم داداشم براش هواوی g700 'گرفتم چرا؟
چون اون روز گرند 2 نیومده بود و گرند معمولی کیفیت صفحه نمایشش افتضاح بود
ولی در کل ازش راضیه ولی وقتی نوشته دوربینش 8 هست .در عمل چیز دیگریه اینم بگم که g700 کیفیت صفحه نمایشش hd هستش

درمورد p6 بگم اصلا قیدشو بزنید که تو چند مورد دیدم باطریش افتضاحه همیشه داغ میکنه حت تو شارژکه افتضاحه.دو سیم نیست

درمورد سامسونگ تو این رنج قیمن زیر یک بگم که الان
گرند 2 گزینه خوبیه

سامسونگ تعمیر پزیری بهتری نسبت به بقیه گوشیا داره ولی به طور کلی بد نیست این گوشی خوبه

درمورد htc تو این رنج قیمت htc desire 700 رو پیشنهاد میدم که فوق العادس
و خودم تجربش کردم.گوشی بسیار شیکیه طرح وانه.دوم اینکه صدای فوق العاده عالی داره .سوم اینکه به دلیل سنس کاربری htc احساس رضایت بخشی موقع کار با گوشی بهتون میده.
دوربین خوبی داره
و نقطه ضعفش اینه که باطریش کمی ضعیفه که این در همه htc ها عادیه و بار من مشکلی ایجاد نکرد.

سونی بسیار افتضاحه و از فکر این برند بیاید بیرون
درمورد ماشینم که
اینجور که خواندم در نوشته ها و نظرات و دستم اومد تو چه رنجی میخاید

به نظرم پراید 111 هاچبک آبی کاربنی بسیار گزینه شیک جمع و جور و خوبیه
البته اینم بگم نمیگم پراید خوبه ها ولی با توجه به اینکه جمع و جور میخاید و باقیه شرایط فعلا گزینه خوبیه .خیلی شیکه

درمورد 315 هم اتفاق نظر داریم عاشقشم
بعدم اصلا این مسعود درمورد ماشین خوب تخصص داره نمیدونم چرا نظر نداده

اگه بازم چیز بیشتر یادم اومد حتما میگم
فعلا

سلام خاموش. زودتر از اینا منتظر راهنماییت بودم :)

خب... از فکر هوآوی اومدم بیرون. این از این :|

گرند2 از چه نظر بهتر از s4 مینیه که آتش پیشنهاد داد؟

همش منتظر بودم یکی درباره htc بگه. مرسی.
الان تو دیجی کالا هم گرندو دیدم و هم htc رو. میدونی چیه؟ من تو این مباحث کلا صفرم. اساسا الان نمیدونم کدوم گزینه بیشتر به کارم میادش :/
ولی با توضیحات شما و بقیه فکر میکنم که انتخابم محدود شد به سامسونگ و htc.

درباره ماشین من اصن از آبی کاربنی خوشم نمیاد
بیا با هم 315 بخریم شراکتی. حاضری؟ =))
به این صورت که شما بخرش و من سوارش میشم. منصفانه س. نه؟

از بس خبیثه. نمیخواد من ماشین خوب بخرم

مرسی بهرحال. لطف کردی. اگه تونستی درباره دوسیم همزمان فعال و انتخاب نهایی بین گرند2 و s4مینی و htc desire 700 راهنماییم کن. بسیاااار ممنونم

خاموش..... یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

خب درمورد گرند بگم که چهار هسته ایه در صورتی که مینی 2 هسته ای
گرند رزولوشن صفحش 1280*720 در پیکسل اینچ 280 در صورت که مینی
960*540 و پیکسل این 256
باطری گرند 2600 میلی امپر در صورتی که مینی 1900
خب با این مقایسه معلوم میه شگرند 2 سر تر از مینی هستش

خب آبی کاربنی نخر سفیدشو بخر.لااقل قشنگ تر از تیبا

درمورد پیشنهاد 315 هم کاملا منصفانه س بالاخره یه وکیل داره صحبت میکنه حتما نظرش منصفانه س.شکلک درمانده.شکلک زبون

درموردگوشی دوسیم
دونوع گوشی دو سیم داریم
1-دو سیم کارت همزمان فعال
2- دوسیم غیر هم زمان
دو سیم غیر هم زمان که اکثرا روی گوشیای نوکیا مدلای پایین یا گوشیای تحت جاوا هستن به این صورته که اگه یکی به خط دوم شما زنگ بزنه در حالی که شما با خط اول در حال صحبت هستین کسی که به خط 2 زنگ زده با پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نمباشد یا سایر پیغام ها از این دست مواجه میشه.البته وقتی که از تماستون تموم میشه دوباره خط دوسیم میاد و معمولا خط دو پیام میده که فلانی تماس گرفته

اونایی هم که همزمان فعالن فقط دومی به اولی دایورت میشه با هزینه خودت همین!
یعنی موقعی که دارن با سیم یک صحبت میکنین کسی زنگ میزنه به خط 2 دایورت میشه به خط یک و پیغام لطفا منتظر بمانید رو برای شنونده پخش میکنه که میتونید خط یک رو نگه دارین وا با کسی که منتظره که حالا دایورت شده رو خط یک با هزینه خودتون صحبت کنید.

اخرشم درمورد گرند 2 و htc باید بگم اینجا دیگه خودتون باید قضاوت کنید
یروز برید خیابان فردوسی اصفهان هم بازار موبایل هم سایر مغازه ها
هم گرند 2 رو بگیرید دست و هم desire 700 و ببینی از کودوم خوشتون میاد
درسته یک سری برتری های سخت افزار روی کاغذ گرند نسبت به htc داره ولی من خودم بودم htc انتخاب نهاییم بود .ولی شما خودتون باید انتخاب کنید.

بسیاربسیار ممنونم.
واقعا بابت وقتت و راهنماییات ازت متشکرم :)
الان انتخاب من محدود شد به گرند2 و desire 700 htc.
اما حتما بازار موبایل رو میرم چون به دخترم قول تبلت دادم. همون روز که واسه تبلتش میرم گوشی رو هم چک میکنم.
درمورد دوسیمها هم توضیحاتت عالی بود. من نمیدونستم این شکلی هستن و دایورتی و این قضایا.
بازم مرسی

خب... اگه پیشنهادم درباره 315 منصفانه س منتظرم که خبر خریدشو بدی تا بیام سوار بشم

آتش یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 05:45 ب.ظ

خاموش جان اینم میگفتی که با این که گرند چهار هسته ای هستش اما سرعت پردازندش نسبت به مینی که دو هسته ای هستش خیلی پایینتره و ملاک سرعت پردازتدس نه تعداد هسته ها و این که تکنولوزی صفحه نمایش مینی Super AMOLED هست که تو مصرف باطری خیلی صرفه جویی میکنه و مثل گرند که صفحه نمایشش خازنیه احتیاج به باطری قوی نداره

وقتی بحث ، تخصصی میشه من گیج میزنم

خاموش دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

اتش جان درسته سرعت پردازندش بالاتره ولی مدل چیپستش پایین تره نسبت به گرند چهار هسته ای .در واقع در این نمونه مصرف باطری هم کاهش پیدا میکنه
اینم بگم که برو تو نظر سنجیا بخون میبینی مینی لگ داره .
تش جان اینم بگم که همه صفحه نمایشا از تکنلوژی خازنی بهره میبرن.

اینم بهش اضطریش افه کن که گفتم قبلا هم گرند باطریش 2600 میلی آمپره
در صورتی که مینی 1900

:|

آتش دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

با کمال احترام اصلا حرفتونو قبول ندارم.
اولا اصلا پردازشگر چهار هسته ای فقط یه بمب تبلیغاتیه واسه یه کمپانی در به داغونی چون سامسونگ که نمیتونه از پردازشگراش تو سیستم عاملش بهترین استفاده رو بکنه.وگرنه چرا اپل یا نوکیا از پردازشگر چهار هسته ای استفاده نکردن.بازی هایی رو که آیفون می کشه، عمراً همچین گوشی ۴ هسته ای بتونه به روونی آیفون بکشه.
پردازنده گوشی های امروزی فقط تا ۲۱ مگاپیکسل می تونن دوربین پشتیبانی کنند، ولی ببین این نوکیا چیه که با پردازنده ۱ گیگاهرتزی دوربینی با ۴۱ مگاپیکسل رو می تونه پشتیبانی کنه.زنده باد اپل و نوکیا(باز من تعصبی شدم)
در ثانی وقتی میشه چمنای یه حیاطو با یه چمن زن ساده کوتاه کرد چه احتیاجی به اره برقی هست.با اره برقی هم میشه ولی بازدهیش خیلی میاد پایین.بر خلاف حرف شما که میگید مصرف باطری میاد پایین مصرف باطری در پردازشگر چهار هسته ای بیشتر از دو هسته ای هستش.
در اخرم منظور از صفحه نمایش خازنی همون صفحه نمایش خازنی tft بود که رایجترین نوع صفحه نمایش هست.دیگه هم نظری نمیدم چون اصلا دارم الکی اعصاب خودمو برا این سامسونگ خرد میکنم.موفق باشید.

خاموش دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

ببین دوباره من یچیز میگم تو یچی دیگه
تازه چرا اعصاب خدمونو خورد کنیم

منم از اوناییم که از سامسونگ بدم میاد.تو این شک نکن
ولی وقتی بحث یک سری شرایط میاد وسط و گوشیا محدود میشن به سامسونگ و هواوی ,....
من که نمیتونم بگم برو اپل بخر چند میلوینی بخر .

Masʘ‿ʘd پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 01:33 ق.ظ

اینجارو چه خبره الان بحث علمیه یا کل کل هس
اگه کل کله برم تخمه بخرم بیام ببینم :دی

والا منم نمیدونم
باید ازم ممنون باشن که فرصت این بحثو براشون مهیا کردم
بچه ها تشکر کنین از خاله
کل کلو که نمیبینن. میشنونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد